http://images.google.nl/images?q=horse%20stuck%20in%20treequote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:01 schreef Florian_ het volgende:
Wie heeft nog dat plaatje van dat paard in die boom? Die was zo mooi
Wel met die tekst erbij ehquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:02 schreef IQM het volgende:
[..]
http://images.google.nl/images?q=horse%20stuck%20in%20tree
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:01 schreef Florian_ het volgende:
Wie heeft nog dat plaatje van dat paard in die boom? Die was zo mooi
Ik moet er weer om lachenquote:
eh?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:07 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik vond die met het vliegtuig wel beter
Je bent een beetje een topickiller, DE.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:17 schreef DutchErrorist het volgende:
Zijn we nu in 1 keer allemaal dood ofzo? Allemachtig KLB LEEF!!!
Ja ik ga wel even kijken of ik nog wat leuks kan vinden op het internet dat ik hier neer kan gooienquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Je bent een beetje een topickiller, DE. [ afbeelding ]
12chan dan?quote:
Vakantie?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Amateur. Je hebt vakantie en dus alle tijd
Ja, hier wel.quote:
quote:
Heb liever krentenbol.quote:
Ze luistert wel.quote:
Hoe ist met bolletje?quote:
Oh, ik zit op het werk mijn tijd te verdoen op FOK!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:06 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Goed, zit een beetje op school mijn tijd te verdoen op FOK!
En met jou?
Nee hoor, heb liever dat ze gewoon slikt.quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee hoor, heb liever dat ze gewoon slikt.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alsof je de emmer zou kunnen vullen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, daarom vind ik het ook een domme vraag.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:14 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Alsof je de emmer zou kunnen vullen.
Dat word korstste lijst ooit dan.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:15 schreef jitzzzze het volgende:
Misschien moeten we een grote Jitzzze's wie wil met wie neuken.-lijst maken
IQM ook. Vindt 'ie leujkquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ga nou maar die tekening maken.quote:
Zou het?quote:
Dan is het lijstje nog wel kort, alleen wat dikkerquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou ja, niet als jouw vriendin er ook op komt te staan
Nou, die komt er mooi niet op.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou ja, niet als jouw vriendin er ook op komt te staan
Zo'n lange naam heeft ze niet hoor.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:41 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dan is het lijstje nog wel kort, alleen wat dikker
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:41 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dan is het lijstje nog wel kort, alleen wat dikker
Nee, maar er komt natuurlijk ook een foto bijquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zo'n lange naam heeft ze niet hoor.
Je weet niet eens hoe ze eruit zietquote:
Staat het in klb? Even kijken.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:53 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Even het lil wayne topic omzeep helpen met goede muziek
Dat klinkt niet positiefquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je weet niet eens hoe ze eruit ziet
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:26 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
185, beat that kutnoobs.
5 strikes, 3 spares en 2x 9.
HAHAHA dat gitaarstukje.quote:
Zo bedoelde ik het niet, maar hoezo wil je met iemand sex waarvan je niet eens weet hoe ze eruit ziet.quote:
Hij was mooi hequote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:09 schreef NoelGallagher het volgende:
haha, ik heb een valentijnskaart gekregen_!
Ehm, hallo dit is internet?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet, maar hoezo wil je met iemand sex waarvan je niet eens weet hoe ze eruit ziet.
Vroege 1 april grapquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:09 schreef NoelGallagher het volgende:
haha, ik heb een valentijnskaart gekregen_!
Het was van een meisje, en en en en en en en er zat een kusje op, je weet wel, met lippenstiftquote:
Weet niet, maar is dat niet een dochter van 1 of ander bekend iemand?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:23 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is toch dat plaatje van BT's fobo wat zij rechts als tattoo heeft?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |