Arbitragequote:AMSTERDAM - Dario Cvitanich en Gabri ontbreken donderdagavond in Florence als Ajax in de achtste finales van de UEFA Cup tegen Fiorentina speelt. De eerstgenoemde Argentijn heeft nog te veel last van een blessure aan het bovenbeen. Gabri heeft zondag tijdens de gewonnen thuiswedstrijd tegen Feyenoord (2-0) een lichte hersenschudding opgelopen.
Vooral de blessure van Gabri is een grote tegenvaller voor trainer Marco van Basten. De oefenmeester mist op het middenveld namelijk ook al de geblesseerde Eyong Enoh. De kans bestaat nog wel dat hij Jan Vertonghen tegen de nummer vier van Italië op het middenveld kan laten voetballen. De Belg miste de wedstrijd tegen Feyenoord wegens een voetblessure. Hij ondergaat dinsdag een laatste test.
ben bang met de aanval dat fiorentina heeft en de blesures die Ajax heeft de kans klein is dat ze het overleven tenzij een wonder gebeurd.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:00 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Zowel Twente als Ajax vliegen er keihard uit.
Vorig jaar.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:28 schreef thewishmaster het volgende:
PSV heeft toch een paar jaar geleden tegen Fiorentina gespeeld voor de UEFA Cup? Uit 1-1 dacht ik en thuis 0-2 verloren.
Die hadden toch na penalty's verloren?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:33 schreef Dos37 het volgende:
Groningen heeft ook tegen Fiorentina gespeeld toen was het best spannend
Ja, dat was echt ziekelijk spannend..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:33 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Die hadden toch na penalty's verloren?
Eigenlijk een hele prestatie gezien het verschil in begroting en gezien het verschil in kwaliteit van de spelersquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:26 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ja, dat was echt ziekelijk spannend..
Groningen heeft twee keer 1-1 gespeeld tegen Fiorentina.
En dan net in Firenze.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:47 schreef Breach het volgende:
Het eerste Europese uitduel waar ik dit seizoen niet bij ben
Niemand kon mee. En in je eentje is dan ook weer niet alles. Maar Aston Villa kan haast niet overtroffen worden denk ik. Ook niet in Firenzequote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:49 schreef pfaf het volgende:
[..]
En dan net in Firenze.Da's mooi kloten!
Birmingham of Firenze!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:51 schreef Breach het volgende:
[..]
Niemand kon mee. En in je eentje is dan ook weer niet alles. Maar Aston Villa kan haast niet overtroffen worden denk ik. Ook niet in Firenze
Daarom, en daar doe je het toch voor hèquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:53 schreef pfaf het volgende:
[..]
Birmingham of Firenze!Maar de sfeer in en om Villa Park is wel beter inderdaad.
Ik ook. Gelukkg maken Italiaanse ploegen je nooit helemaal af, dus je hebt altijd het gevoel dat je nog 'een kansje' hebt in de return.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:38 schreef RayMania het volgende:
Ik teken voor elk gelijkspel of nipte nederlaag (één goal verschil).
quote:Martina mee naar Florence
Amsterdam, 17 feb 2009
Javier Martina is de opvallendste naam in de selectie voor het UEFA Cupduel met Fiorentina. Jan Vertonghen, Gabri en Dario Cvitanich zijn niet fit genoeg voor de wedstrijd in Florence. Gabri liep in de Klassieker tegen Feyenoord een lichte hersenschudding op, Cvitanich is nog niet helemaal hersteld van zijn bovenbeenblessure en Jan Vertonghen kampt met een voetblessure.
Rob Wielaert ontbreekt in de selectie omdat hij eerder dit seizoen uitkwam voor FC Twente in de UEFA Cup en daarom niet speelgerechtigd is. Darko Bodul reist niet mee naar Italië. Afgelopen zondag zat hij nog wel bij de wedstrijdselectie.
Naast aanvaller Javier Martina keert ook middenvelder Evander Sno terug in de selectie.
De volledige selectie van Ajax voor het uitduel met Fiorentina, donderdag 19 februari om 20.45 uur, ziet er als volgt uit:
Maarten Stekelenburg
Kenneth Vermeer
Bruno Silva
Oleguer
Thomas Vermaelen
Rasmus Lindgren
Kennedy
Urby Emanuelson
Miralem Sulejmani
Gregory van der Wiel
Luis Suarez
Leonardo
Evander Sno
Jeffrey Sarpong
Vurnon Anita
Javier Martina
Robbert Schilder
Toby Alderweireld
Ja, vast.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:27 schreef DeTolk het volgende:
1-1 uit 3-1 thuis
Zelfs met Gabri is het kansloos, hij kan niet in zijn eentje de vele gaten dichten, zonder Gabri krijg je tegen dit soort tegenstanders gewoon een pak slaag.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:03 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ja, vast.![]()
Zonder Gabri wordt Ajax keihard overlopen door een tegenstander van dit formaat.
Dat is inderdaad waar Ajax op moet hopen, dat ze die hele UEFA Cup niet zo serieus nemen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:02 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ajax maakt wel een grote kans denk ik. Uit een gelijkspelletje, thuis afmaken. Heb bij ploegen als Fiorentina toch altijd het gevoel dat ze zich maar voor een procentje of 80 inspannen in de Uefa-cup.
en niet te vergeten Gilardino. kan ook voor behoorlijk wat gevaar zorgen. ben bang dat de ajax defensie hun handen vol heeft aan die 2quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:28 schreef DuvelDuvel het volgende:
Mutu is niet te verdedigen. Hopelijk een goede uitslag waardoor er voor het thuisduel nog wat kaarten verkocht worden.
Ik teken voor alles zolang Ajax (en ook Twente en NEC) maar doorgaan naar de volgende ronde!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:38 schreef RayMania het volgende:
Ik heb er zin in, maar schijt in m'n broek.
Ik teken voor elk gelijkspel of nipte nederlaag (één goal verschil).
Even onder elkaar:quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:51 schreef Suijk het volgende:
Krijgen dus minder dan 1 goal per wedstrijd tegen in de Italiaanse competitie, maar scoren ook niet bijster veel.
Och had ik tegen HSV ook niet en die wonnen we ook. Een gelijkspel zou gewoon al een geweldig resultaat zijn.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik voorzie een nederlaag, heb er eigenlijk heulemaal geen vertrouwen in...
Daar hoeft toch helemaal niet zo dramatisch over gedaan te worden? Ik zou het geen schande vinden om met dit team te verliezen bij Fiorentina hoor.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik voorzie een nederlaag, heb er eigenlijk heulemaal geen vertrouwen in...
quote:Ajax veilig geland in Italië
Ajax is veilig geland op Pisa International Airport. Vlak voor 13.00 uur bereikte vlucht HV 7113 Italiaanse bodem. Voor Marco van Basten, zijn technische staf en de achttienkoppige selectie is daarmee een nieuw voetbalavontuur definitief begonnen. Donderdag wacht het treffen met Fiorentina.
De Boeing 737-800 vol selectieleden, bestuur- en directieleden, sponsors, supporters en journalisten koos klokslag 11.00 uur het luchtruim boven Schiphol. Na de landing in een aangenaam zonnig Pisa reisden de Ajacieden vervolgens per luxe touringcar af naar Florence. De busreis nam een klein uur in beslag. De selectie resideert tot en met vrijdagmorgen in het luxueuze Westin Excelsior Hotel. De overige vier touringcars stuurden de overige gasten vanuit Pisa naar verschillende hotels in het centrum van de befaamde kunst- en cultuurstad in Toscane.
Vooral voor trainer Van Basten is de Europese trip een bijzondere. De oud-spits is terug in het land waarin hij de succesvolste periode, eind jaren tachtig en begin jaren negentig, van zijn carrière beleefde. Dat de Italianen San Marco nog lang niet zijn vergeten, bewezen de handtekeningenjagers in Pisa en Florence. Ook assistent-trainer John van 't Schip, Jong Ajax-trainer Aron Winter en jeugdtrainer Michel Kreek keerden vandaag even terug in het land waar zij als speler jaren vertoefden. Van 't Schip speelde na Ajax bij Genoa, Winter beleefde mooie jaren bij Lazio Roma en Internazionale. D1-trainer Kreek was speler van Padova en Perugia. Kreek en Winter vertoeven deze dagen vooral bij de sponsors van Ajax.
Woensdagavond werken trainers en spelers in het Artemio Franchi Stadion de laatste training af voor het UEFA Cupduel met Fiorentina. Aan de training, die om 19.30 uur begint, gaat een persconferentie vooraf. Trainer Marco van Basten en aanvoerder Maarten Stekelenburg zullen daarin vooruitblikken op de belangrijke heenwedstrijd. In Florence wordt Ajax gesteund door 1500 supporters. Een deel is al in Toscane aangekomen, het leeuwendeel trekt op de wedstrijddag de grens over. Ajax mist in Florence wel onder meer de geblesseerden Jan Vertonghen, Eyong Enoh, Gabri en Dario Cvitanich. Javier Martina en Evander Sno keerden terug in de wedstrijdselectie.
Donderdag staan Fiorentina en Ajax vanaf 20.45 uur voor de allereerste keer in de historie tegenover elkaar in een officieel duel. Ajax speelt de wedstrijd in het traditionele thuistenue. De thuisclub speelt vanzelfsprekend in het kenmerkende paarse tricot. Vrijdagmiddag keren de Ajacieden, hopelijk in het bezit van een goed resultaat, terug in Amsterdam. Vlucht HV 7114 zet alle Ajacieden om 13.40 weer af op Schiphol.
Daar zou ik ook wel tevreden mee zijn als ik Ajacied was.. Nu hoop ik het vooral voor het Nederlandse voetbal. Ik denk echter dat Ajax blij mag zijn wanneer ze de schade weten te beperken tot een nederlaag van max 2 doelpunten verschil..quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:15 schreef golfer het volgende:
Ik be tevreden met een gelijkspel daar en dan hier thuis geniepig in de laatste minuut winnen.
Zo zo, en wie ben jij mister Authentiks?quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:14 schreef ATKS het volgende:
Waar gaat de tijd heen.
Wij zijn ajax, wij zijn de beste?
Ik ben nieuw hieroquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:15 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Zo zo, en wie ben jij mister Authentiks?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:33 schreef thewishmaster het volgende:
Het middenveld goal dichtmetselen met fysiek sterke spelers, hopen op een gelijkspel, zodat er volgende week nog echt ergens voor te spelen is.
met stekelenburg ben ik daar best bang voor om eerlijk te zijn. niet echt 100% zeker deze periodequote:
dat was begin van het seizoen, competitie was nog niet eens begonnen in Italie.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:33 schreef Dos37 het volgende:
Groningen heeft ook tegen Fiorentina gespeeld toen was het best spannend
Nope.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:02 schreef PyTh het volgende:
Zit aissati bij de selectie voor de wedstrijd van vanavond?
Ohja die is er ook nogquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:02 schreef PyTh het volgende:
Zit aissati bij de selectie voor de wedstrijd van vanavond?
vergeet je ons geweldig presterende verdedigng niet? Mutu maakt geen schijn van kans.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zonder Gabri.. Zonder Vertonghen.. En zonder Enoh.
Mag je blij zijn dat Italianen nooit teveel moeite doen, anders was je er zo knetterhard afgegaan met dit middenveld..
krijgen we 2 of 3 spitsen, ik vraag me af wat de bedoeling is hiervan vanavond. ik hoop niet dat we afgeslacht worden.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:31 schreef DuvelDuvel het volgende:
Van Basten wil met 4 middenvelders gaan spelen. Hebben we die wel?
Anita-Lindgren-Urby--Schilder
Idd.. hopelijk ook een uitgoal scoren..quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:39 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
krijgen we 2 of 3 spitsen, ik vraag me af wat de bedoeling is hiervan vanavond. ik hoop niet dat we afgeslacht worden.
We zijn nooit kansloos, als Suarez en Mickey goed spelen zit er zeker een goed resultaat in.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:12 schreef Longmen het volgende:
[..]
dat was begin van het seizoen, competitie was nog niet eens begonnen in Italie.
Ik principe is Ajax kansloos zou ik zeggen, maar ik hoop op een puntje.
Tomassonquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:39 schreef DeTolk het volgende:
23-4-2003 was echt de meest zwarte nederlaag.
Lindgren - Emanuelson - Sno - Sulejmani.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:31 schreef DuvelDuvel het volgende:
Van Basten wil met 4 middenvelders gaan spelen. Hebben we die wel?
Anita-Lindgren-Urby--Schilder
Maar Tomasson moest de bal nog net voor de doellijn aanraken om het doelpunt op z'n naam te krijgen.quote:
En dan vergeten ze de verloren CL finale van '96 in Rome tegen Juve nogquote:
Om ook eens succes te hebben tegen Ajax, daarom zie ik het ook als een goal van Inzaghiquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:08 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Maar Tomasson moest de bal nog net voor de doellijn aanraken om het doelpunt op z'n naam te krijgen.
Radio aan dus.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:48 schreef The_Verve het volgende:
Het commentaar bij de beelden vanavond is van deze klasbak!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:55 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Prachtige wedstrijd was dat.Dida was ook eens heel goed.
Dat lijkt er al iets meer op.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:05 schreef Ajaxfan het volgende:
in het Parool staat:
Stekelenburg
V/d Wiel-Oleguer-Vermaelen- Schilder
Bakircioglu-Lindgren-Emanuelson-Anita
Sulejmani-Suarez
Anders dan genoemd op internet dus.
Leeft die kerel nog, Dida?quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:55 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Prachtige wedstrijd was dat.Dida was ook eens heel goed.
Alleen hier al om hoop ik dat Ajax een stunt uithaalt.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:55 schreef Adothehague het volgende:
Alvast een post voor over een ruime 1.5 uur.
Ik ga kijken en ga Fiorentina aanmoedigen.
VAMOS VIOLA VAMOS VIOLA.
Je moet toch wat als je voor de verandering eens geen exclusieve inside info hebt te melden.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:55 schreef Adothehague het volgende:
Alvast een post voor over een ruime 1.5 uur.
Ik ga kijken en ga Fiorentina aanmoedigen.
Mijn voorspelling is een 4-0 overwinning voor La Viola vanavond.
2x Kuzmanevic, 1X Montolivo en 1x Mutu.
VAMOS VIOLA VAMOS VIOLA.
http://www.telegraaf.nl/t(...)ast_aan_4-3-3__.htmlquote:Van Basten houdt vast aan 4-3-3
FLORENCE - Na een nachtje slapen in Florence, heeft Marco van Basten toch besloten vast te houden aan 4-3-3. De Ajax-trainer zei gisteren voor de training in het Artemio Franchi Stadion te overwegen over te stappen op 4-4-2, omdat resultaat in de Europa Cup voorop staat.
Ajax traint in het stadion van Fiorentina. Foto: JONG, ROB DE
Please Wait ...
Uiteindelijk zag Van Basten daar toch vanaf en past hij Robbert Schilder en Vurnon Anita in zijn elftal in.
Opstelling Ajax: Stekelenburg; Van der Wiel, Oleguer, Vermaelen, Schilder: Anita, Emanuelson, Lindgren; Kennedy, Suarez, Sulejmani.
Het middenveld wordt dus weer overlopen, zie Club Brugge uit in de Champions League.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:01 schreef toma het volgende:
Schilder, Anita, Kennedy![]()
Dat gaat niet goed komen.........
Dat vind ik er nog redelijk uitzien.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:03 schreef toma het volgende:
Zo dus:
----------------------------Stekelenburg-------------------------
vd Wiel-----------Oleguer------------Vermaelen---------Schilder
--------------------Anita---------------Lindgren-----------------
--Kennedy-----------------Emanuelson-------------------------
------------------------------Suarez-----------------------Sulejmani
En die Roda-fans zeiden dat ze de enige waren die ooit bij Milan gewonnen haddenquote:
Zullen we een oude opstelling van ADO er bij zoeken anders?quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:08 schreef Adothehague het volgende:
Waar is die oude tijd dat dit de opstelling van Ajac was:
1. Grim
2. Trabelzi
3. Vierklau
4. Tobiasen
5. Tom Sier
6. Steven Pienaar
7. Vd Meijde
8. Wanberto de souza
9. Machlas
10. Mido
11. Hose
Ik bedoel alleen te zeggen, dit was een elftal met ervaring, nu staan er broekies die voor het eerst met een vliegtuig hebben gevlogen en nu in het diepe worden gegooit in florenca.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:10 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Zullen we een oude opstelling van ADO er bij zoeken anders?
De helft van de spelers uit jouw opstelling is Ajaxonwaardig. Dan mag zo'n Tom Sier veel ervaring hebben gehad bij Heerenveen, maar het blijft een dramatische speler.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:11 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik bedoel alleen te zeggen, dit was een elftal met ervaring, nu staan er broekies die voor het eerst met een vliegtuig hebben gevlogen en nu in het diepe worden gegooit in florenca.
Alsof iemand hem ooit serieus neemt.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:12 schreef denthemen het volgende:
Ado, als je Wanberto typt, Trabelzi en Tom Sier iemand met ervaring noemt, dan neemt toch niemand je serieus
Je moet die jongen niet zo pesten denquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:12 schreef denthemen het volgende:
Ado, als je Wanberto typt, Trabelzi en Tom Sier iemand met ervaring noemt, dan neemt toch niemand je serieus
Je kan toch wel een beter elftal dan dat uit de ajax historie als voorbeeld noemen lijkt me zoquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:08 schreef Adothehague het volgende:
Waar is die oude tijd dat dit de opstelling van Ajac was:
1. Grim
2. Trabelzi
3. Vierklau
4. Tobiasen
5. Tom Sier
6. Steven Pienaar
7. Vd Meijde
8. Wanberto de souza
9. Machlas
10. Mido
11. Hose
Dat van Leo is wel begrijpelijk. Als je Leo opstelt dan heb je verdedigend gezien helemaal niets aan hem. En dat is dodelijk in dit soort wedstrijden. Denk wel dat ie nog gaat invallen, net als Sarpong. Sarpong rond de 60e minuut en Leo rond de 75e, maar dat ligt ook aan het wedstrijd verloop.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Kennedy weer in de basis en Leo, na afgelopen zondag fantastisch te hebben gespeeld, weer op de bank laten.
Ongelooflijk.
Ik zet altijd alleen geld op dingen in die ik niet hoop. Dan win ik altijd.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:43 schreef Pappie_Culo het volgende:
heb 20 euro op 1-1 gezet.
Voorgevoel
Ben ik van afgestapt. Ik wil alles.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:44 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ik zet altijd alleen geld op dingen in die ik niet hoop. Dan win ik altijd.
Ja idd. Ik ga maar snel een biertje drinken bij mn matenquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:51 schreef Aanvoerder het volgende:
Begin nu toch wel een beetje zenuwachtig te worden...Tijd voor bier.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:53 schreef toma het volgende:
[..]
Ja idd. Ik ga maar snel een biertje drinken bij mn maten
Reden: Hijs is niet balvast!quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:52 schreef Tallie1982 het volgende:
Omg... wat een trieste trainer hebben jullie....Leonardo op de bank laten....
Ik kan me vinger er niet precies opleggen, maar volgens mij klopt er iets niet aan die voorspelling.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:13 schreef Aanvoerder het volgende:
Volgens de Pro Evolution Soccer 6-goden wordt het uit 2-0 (2-0) voor ons en thuis 3-0 (2-0) met 5 keer Huntelaar.
Tegen Groningen zat het wel zo goed als vol..quote:
Dan ga ik daar zeker een biertje op drinkenquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:29 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik ga zoooo zwaar uit m'n dak als we winnen vanavond. En nog meer als we doorgaan.
maar iets van 16000 kaarten verkocht ofzo.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:33 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Tegen Groningen zat het wel zo goed als vol..
Ik denk dat het nog wel vol loopt.
ACF is paars, dus uitshirt van Ajax gaat niet werken.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:35 schreef Gtaboy107 het volgende:
Moet Ajax het uit-shirt dragen of mogen ze het goddelijke rood-wit dragen?
Heb ik hem voor niks aanquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:37 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
ACF is paars, dus uitshirt van Ajax gaat niet werken.
Weet, maar net zag ik ook rood achtige shirts en toen moest Fiorentina in het uit-shirt.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:37 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
ACF is paars, dus uitshirt van Ajax gaat niet werken.
25.000quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:33 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Tegen Groningen zat het wel zo goed als vol..
Ik denk dat het nog wel vol loopt.
Beeldkwaliteit viel me ook meteen tegen tijdens het interview met Marco. Leven die Italianen nog in de jaren 80 ofzo.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:39 schreef TC03 het volgende:
Wat een lelijke stadions staan er toch in Italië.
Olympicoquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:39 schreef TC03 het volgende:
Wat een lelijke stadions staan er toch in Italië.
Hetzelfde voor Spanje. Niet eens widescreen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:40 schreef Fiskus het volgende:
[..]
Beeldkwaliteit viel me ook meteen tegen tijdens het interview met Marco. Leven die Italianen nog in de jaren 80 ofzo.
Nee bij NEC gisteren was het lekker.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:40 schreef Fiskus het volgende:
[..]
Beeldkwaliteit viel me ook meteen tegen tijdens het interview met Marco. Leven die Italianen nog in de jaren 80 ofzo.
hehequote:Op donderdag 19 februari 2009 20:42 schreef denthemen het volgende:
ALLE PIZZA'S ZIJN HOMO
haha inderdaad jaquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:42 schreef buddyb het volgende:
jij bent de liefste mama van de hele wereld
leuke reclame haha
quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:43 schreef venomsnake het volgende:
Firenze, Firenze, schop ze in de penze
quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:43 schreef venomsnake het volgende:
Firenze, Firenze, schop ze in de penze
Je vergeet die kutverslaggever.quote:
Leonardo een van de beste spelers vinden. Die man heeft nog nooit goed gespeelt in de basis. Nuttige invallers that's it.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:46 schreef Borga het volgende:
Ajax met dwergje Anita op het middenveld, schilder als verdediger en één van de beste spelers weer op de bank, Leonardo. Die pannekoek doet maar wat.
Nee het is nog 0-0.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:46 schreef BarbaRob het volgende:
Denk 4 - 0 voor Ajax als ik het zo zie.
Je bent in de war, Leo heeft nog nooit in de basis gestaan.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Leonardo een van de beste spelers vinden. Die man heeft nog nooit goed gespeelt in de basis. Nuttige invallers that's it.
Het is Barca hequote:Op donderdag 19 februari 2009 20:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Leonardo een van de beste spelers vinden. Die man heeft nog nooit goed gespeelt in de basis. Nuttige invallers that's it.
Vorig seizoen toch wel.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:47 schreef Borga het volgende:
[..]
Je bent in de war, Leo heeft nog nooit in de basis gestaan.
Afgelopen zondag was Leo ook al zo slecht![]()
Dacht het nietquote:
het duurde niet lang deze keer.quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:53 schreef mcyodogg het volgende:
Hopelijk scoort Mutu er een paar, krijgt ie een mooie premie, die hij direct naar Londen kan doorsturen.
laten we daar maar geen geld op inzetten den.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:52 schreef denthemen het volgende:
Zo lang mogelijk de 0 houden hier
Ga jij eens op het kleine vingertje van je vader zittenquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:53 schreef mcyodogg het volgende:
Hopelijk scoort Mutu er een paar, krijgt ie een mooie premie, die hij direct naar Londen kan doorsturen.
Ik heb nog steeds goede hoopquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:54 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
laten we daar maar geen geld op inzetten den.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:54 schreef Borga het volgende:
[..]
Ga jij eens op het kleine vingertje van je vader zitten
winst wel, maar niet de nul.quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:57 schreef DeeBee het volgende:
Hoe krijg je paars uit rood en wit?
Zou eerder een verhaal voor Palermo zijn dit...
Als den haag supporter ben jij specialist in het bekijken van alle hoeken van alle velden.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:57 schreef Adothehague het volgende:
Fiorentina laat Ajax nu al alle hoeken van het veld zien, kan je nagaan als ze echt losgaan zometeen.
blijf jij even ontopic, vriend.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:00 schreef Borga het volgende:
[..]
Als den haag supporter ben jij specialist in het bekijken van alle hoeken van alle velden.
Ok..quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:01 schreef fuckbuddy het volgende:
1400
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |