Wat heb je toch met mij?quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:44 schreef Adothehague het volgende:
den the men ole ole
Een seksuele obsessie denk ik.quote:
Jij reageert altijd op mij hoor.quote:
Gewoon achter in de rij.. Wat eten we vandaag?quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Een seksuele obsessie denk ik.
Jodenkoeken.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:52 schreef denthemen het volgende:
[..]
Gewoon achter in de rij.. Wat eten we vandaag?
Ik kom zelf ook in WOS dus wil ik graag een goeie modquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:52 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Jij reageert altijd op mij hoor.
Je post zelfs in het speculatietopic in WOS.
Dus je verdraait de zaken .
welkom bij de groepquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Een echte student heeft geen vakantie
Wedden op Sport.quote:
Is dat de broer van Kalu Uche?quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:31 schreef koningdavid het volgende:
KUCH KUCH grrrmbl ehem... PROEST KUCH kuch kuch... UCHE KUCHEVerkhoudheid
En Allez is nog met 2 l'en ook.quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:38 schreef Adothehague het volgende:
Zie jullie wel in het Livescore topic
De Spaanse versie is er ook al...quote:
whehe, ik zet het net ook in het andere topic neerquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:58 schreef denthemen het volgende:
[..]
De Spaanse versie is er ook al...
Ado heldquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:58 schreef denthemen het volgende:
[..]
De Spaanse versie is er ook al...
Hey TerroRobbie!quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:57 schreef Grulez het volgende:
Ik ben ooit fan van Ajax geweest... en ik was in de periode 94-98 (ongeveer) altijd superzenuwachtig (tot het lompe af) als ze dan Europees moesten spelen...
Daar kan ik me nu niks meer bij voorstellen
Wanneer is die?quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:12 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Dan nemen jullie de documentaire over The Beach Boys maar op
Of hier.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:38 schreef Adothehague het volgende:
[ afbeelding ]
De snacks zijn binnen om Ajax zometeen af te zien gaan in FLorence.
ALEZ ALEZ VIOLA.
Zie jullie wel in het Livescore topic
gaat slecht na de winst van ajax.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:40 schreef Suijk het volgende:
[..]
Of hier.
Hoe is het Ado? Genoten van de wedstrijd? Vind je het ook zo onverdiend?![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:12 schreef Adothehague het volgende:
[..]
gaat slecht na de winst van ajax.
Was focking onverdiend ja, rode kaarten zijn ajax onthouden, penalty's zijn fiorentina onthouden, en ajax komt 1 x over de middenlijn en scoort.
Ajax was hier het italiaanse team, en fiorentina het hollandse team.
Wat een afgang zeg.
dankje, jij ookquote:
Ik hoop niet dat als Ajax de EC wint dat M0NTANA dan alleen met eenquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:19 schreef Adothehague het volgende:
kijk die montana feest vieren dan, alsof hij de europacup heeft gewonnen.
Ik hoop dat ik de volgende keer dat Ajax scoort iets anders uitroep dan "Yes Jippie Jee!"quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat als Ajax de EC wint dat M0NTANA dan alleen met eenpost.
Of dat hij dan überhaupt op fok aan het posten is.
Ik zou lam in de goot liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |