Alsof iemand hem ooit serieus neemt.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:12 schreef denthemen het volgende:
Ado, als je Wanberto typt, Trabelzi en Tom Sier iemand met ervaring noemt, dan neemt toch niemand je serieus
Je moet die jongen niet zo pesten denquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:12 schreef denthemen het volgende:
Ado, als je Wanberto typt, Trabelzi en Tom Sier iemand met ervaring noemt, dan neemt toch niemand je serieus
Je kan toch wel een beter elftal dan dat uit de ajax historie als voorbeeld noemen lijkt me zoquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:08 schreef Adothehague het volgende:
Waar is die oude tijd dat dit de opstelling van Ajac was:
1. Grim
2. Trabelzi
3. Vierklau
4. Tobiasen
5. Tom Sier
6. Steven Pienaar
7. Vd Meijde
8. Wanberto de souza
9. Machlas
10. Mido
11. Hose
Dat van Leo is wel begrijpelijk. Als je Leo opstelt dan heb je verdedigend gezien helemaal niets aan hem. En dat is dodelijk in dit soort wedstrijden. Denk wel dat ie nog gaat invallen, net als Sarpong. Sarpong rond de 60e minuut en Leo rond de 75e, maar dat ligt ook aan het wedstrijd verloop.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Kennedy weer in de basis en Leo, na afgelopen zondag fantastisch te hebben gespeeld, weer op de bank laten.
Ongelooflijk.
Ik zet altijd alleen geld op dingen in die ik niet hoop. Dan win ik altijd.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:43 schreef Pappie_Culo het volgende:
heb 20 euro op 1-1 gezet.
Voorgevoel
Ben ik van afgestapt. Ik wil alles.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:44 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ik zet altijd alleen geld op dingen in die ik niet hoop. Dan win ik altijd.
Ja idd. Ik ga maar snel een biertje drinken bij mn matenquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:51 schreef Aanvoerder het volgende:
Begin nu toch wel een beetje zenuwachtig te worden...Tijd voor bier.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:53 schreef toma het volgende:
[..]
Ja idd. Ik ga maar snel een biertje drinken bij mn maten
Reden: Hijs is niet balvast!quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:52 schreef Tallie1982 het volgende:
Omg... wat een trieste trainer hebben jullie....Leonardo op de bank laten....
Ik kan me vinger er niet precies opleggen, maar volgens mij klopt er iets niet aan die voorspelling.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:13 schreef Aanvoerder het volgende:
Volgens de Pro Evolution Soccer 6-goden wordt het uit 2-0 (2-0) voor ons en thuis 3-0 (2-0) met 5 keer Huntelaar.
Tegen Groningen zat het wel zo goed als vol..quote:
Dan ga ik daar zeker een biertje op drinkenquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:29 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik ga zoooo zwaar uit m'n dak als we winnen vanavond. En nog meer als we doorgaan.
maar iets van 16000 kaarten verkocht ofzo.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:33 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Tegen Groningen zat het wel zo goed als vol..
Ik denk dat het nog wel vol loopt.
ACF is paars, dus uitshirt van Ajax gaat niet werken.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:35 schreef Gtaboy107 het volgende:
Moet Ajax het uit-shirt dragen of mogen ze het goddelijke rood-wit dragen?
Heb ik hem voor niks aanquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:37 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
ACF is paars, dus uitshirt van Ajax gaat niet werken.
Weet, maar net zag ik ook rood achtige shirts en toen moest Fiorentina in het uit-shirt.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:37 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
ACF is paars, dus uitshirt van Ajax gaat niet werken.
25.000quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:33 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Tegen Groningen zat het wel zo goed als vol..
Ik denk dat het nog wel vol loopt.
Beeldkwaliteit viel me ook meteen tegen tijdens het interview met Marco. Leven die Italianen nog in de jaren 80 ofzo.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:39 schreef TC03 het volgende:
Wat een lelijke stadions staan er toch in Italië.
Olympicoquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:39 schreef TC03 het volgende:
Wat een lelijke stadions staan er toch in Italië.
Hetzelfde voor Spanje. Niet eens widescreen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:40 schreef Fiskus het volgende:
[..]
Beeldkwaliteit viel me ook meteen tegen tijdens het interview met Marco. Leven die Italianen nog in de jaren 80 ofzo.
Nee bij NEC gisteren was het lekker.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:40 schreef Fiskus het volgende:
[..]
Beeldkwaliteit viel me ook meteen tegen tijdens het interview met Marco. Leven die Italianen nog in de jaren 80 ofzo.
hehequote:Op donderdag 19 februari 2009 20:42 schreef denthemen het volgende:
ALLE PIZZA'S ZIJN HOMO
haha inderdaad jaquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:42 schreef buddyb het volgende:
jij bent de liefste mama van de hele wereld
leuke reclame haha
quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:43 schreef venomsnake het volgende:
Firenze, Firenze, schop ze in de penze
quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:43 schreef venomsnake het volgende:
Firenze, Firenze, schop ze in de penze
Je vergeet die kutverslaggever.quote:
Leonardo een van de beste spelers vinden. Die man heeft nog nooit goed gespeelt in de basis. Nuttige invallers that's it.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:46 schreef Borga het volgende:
Ajax met dwergje Anita op het middenveld, schilder als verdediger en één van de beste spelers weer op de bank, Leonardo. Die pannekoek doet maar wat.
Nee het is nog 0-0.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:46 schreef BarbaRob het volgende:
Denk 4 - 0 voor Ajax als ik het zo zie.
Je bent in de war, Leo heeft nog nooit in de basis gestaan.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Leonardo een van de beste spelers vinden. Die man heeft nog nooit goed gespeelt in de basis. Nuttige invallers that's it.
Het is Barca hequote:Op donderdag 19 februari 2009 20:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Leonardo een van de beste spelers vinden. Die man heeft nog nooit goed gespeelt in de basis. Nuttige invallers that's it.
Vorig seizoen toch wel.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:47 schreef Borga het volgende:
[..]
Je bent in de war, Leo heeft nog nooit in de basis gestaan.
Afgelopen zondag was Leo ook al zo slecht![]()
Dacht het nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |