Idd, volgende woede aanval gaat hij met die schroevendraaier de straat op en steekt hij een willekeurige voorbijganger neer.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:41 schreef junkiesietze het volgende:
riag?
Maar is er dan niet iets waardoor je beter met je woede kan omgaan?quote:Op maandag 16 februari 2009 23:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Weest blij, Ik heb het helaas van de kant van mijn vader(De famillie dan he).
Ik drink en rook niet en gebruik al helemaal geen drugs/quote:Op maandag 16 februari 2009 23:45 schreef m3nster het volgende:
eeh, wat vaak wil helpen, rook een goede jointof 5
Ik denk dat ik wat hout ga opslaan en dat ik dan als ik boos ben met wat hout tegen de schuur aan ga meppen, Heb ik al eens eerder gedaan(maar dan met een toetsenbord houder en mijn tv).quote:Op maandag 16 februari 2009 23:46 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Maar is er dan niet iets waardoor je beter met je woede kan omgaan?
Psycholoog misschien een optie?quote:Op maandag 16 februari 2009 23:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wat hout ga opslaan en dat ik dan als ik boos ben met wat hout tegen de schuur aan ga meppen, Heb ik al eens eerder gedaan(maar dan met een toetsenbord houder en mijn tv).
En dan bij iedere seconde zuchten zeker zoals ze in hele slechte Yoga commercials doen?quote:Op maandag 16 februari 2009 23:46 schreef Meneer-Goud het volgende:
Tel tot tien. Nee, echt.
Kan, Maar het wordt wel steds minder, Laatste keer was 5 maanden terug.... Dus het gaat wel weg, Het komt nu sporadisch nog voor...quote:
Gaat bij mij denk ik niet lukken.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:48 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Psycholoog misschien een optie?
Heb ik aan gezeten, Ook aan concerta...quote:Op maandag 16 februari 2009 23:51 schreef PimpofPersia het volgende:
Ruustig... en adem in... en adem uit
of gewoon een flinke dagelijke dosis Ritalin?
quote:Op maandag 16 februari 2009 23:40 schreef Braddie het volgende:
Godverdomme...
15 toetsen doen niks meer, Hij mist een toets, En op deze foto is te zien hoe ik het schermpje heb toegetakeld met een schroevendraaier en wat fysieke kracht.
Geloof me, het is ook zeker niet leuk...quote:
Zo heeft mijn broertje eens allemaal gaten in de muur geramd.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wat hout ga opslaan en dat ik dan als ik boos ben met wat hout tegen de schuur aan ga meppen, Heb ik al eens eerder gedaan(maar dan met een toetsenbord houder en mijn tv).
Nogmaals, psycholoog geen optie?quote:Op maandag 16 februari 2009 23:56 schreef Braddie het volgende:
[..]
Geloof me, het is ook zeker niet leuk...
Ik heb er al een oplossing voor, Gewoon veel hardlopen.
we hebben nu een boksbalquote:Op maandag 16 februari 2009 23:57 schreef Xennia het volgende:
[..]
Zo heeft mijn broertje eens allemaal gaten in de muur geramd.
Een boksbal en wat professionele hulp lijkt me beter.
Ik kan wel goed met mijn emoties omgaan, Maar toch hèèl af en toe heb ik zo`n uitbarsting.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:58 schreef MinderMutsig het volgende:
Als ik jou was zou ik eens met iemand gaan praten. Dit is geen gezonde manier om met je emoties om te gaan.
Ja dat gaat echt lekker.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
Gaat bij mij denk ik niet lukken.
Ik wil het op eigen kracht oplossen, Dat gaat me wel lukken.... Een psycholoog is echt niks voor me.
Ja en die is kennelijk zo oncontroleerbaar dat je een waas voor je ogen krijgt en dingen sloopt waar je aan gehecht bent.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik kan wel goed met mijn emoties omgaan, Maar toch hèèl af en toe heb ik zo`n uitbarsting.
hoog tijd dusquote:Op maandag 16 februari 2009 23:46 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik drink en rook niet en gebruik al helemaal geen drugs/
Ik ga wel fitnessen, hardlopen, Fietsen is beter...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:00 schreef BlueMage het volgende:
Ga boksen kun je lekker je energie kwijt.
Jawel! Dat heet roid rage.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:08 schreef Rapaille het volgende:
Damn, is therapie niet iets voor je? Dit soort woede uitbarstingen is echt niet normaal.
hij is 19 jaar...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:08 schreef Rapaille het volgende:
Damn, is therapie niet iets voor je? Dit soort woede uitbarstingen is echt niet normaal.
zorg dat je iets groots en goedkoops in je kamer hebt staanquote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:14 schreef Braddie het volgende:
Ik ben 18..... Ik doe het niet op mensen of dieren of dergelijk, alleen heeeel af en toe op mijn spullen MAX 2x per jaar...
Ik heb wel eens iemand horen spreken over dat hij 2e hands IBM toetsenborden koopt omdat die lekkerder doormidden breken en meer troep geven! Het kan zomaar een tip zijn!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:22 schreef DragonFire het volgende:
Marktplaats?
En wat als er een keer geen spullen bij je in de buurt staan? Kan je je dan inhouden?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:14 schreef Braddie het volgende:
Ik ben 18..... Ik doe het niet op mensen of dieren of dergelijk, alleen heeeel af en toe op mijn spullen MAX 2x per jaar...
Holy shit, dat soort figuren zitten toch alleen in over-the-top videogames?quote:
bij mij zou die bagger niet helpen, die zou het alleen maar erger maken...quote:
Zolang je maar boos op jezelf bent, en niet op anderen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:03 schreef Braddie het volgende:
Ik heb ook dat als ik driftig/boos wordt dat ik mezelf dan minder in de hand heb...
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:03 schreef Braddie het volgende:
Ik heb ook dat als ik driftig/boos wordt dat ik mezelf dan minder niet in de hand heb...
He wappie, misschien is dat wel de oorzaak.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:46 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik drink en rook niet en gebruik al helemaal geen drugs/
Want je moet drinken, roken en drugs gebruiken om van het leven te genieten?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:10 schreef Pinterman het volgende:
[..]
He wappie, misschien is dat wel de oorzaak.
Kunt ook een beetje van het leven genieten. What's the worst that can happen? Dat je een woede aanval krijgt? Case in point.
Nee pannekoek, dat is ter illustratie. Hup je comfortzone uit.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:12 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Want je moet drinken, roken en drugs gebruiken om van het leven te genieten?
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:06 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik heb ook nog een muis met afdrukken van mijn tanden.Was nadat ik echt voor de tiende keer op het nippertje verloor met UT door eigen stommiteiten.
Ik ben alleen boos op mezelf, Maar juist als ik dat ben Gaan er dingen kapot:(quote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:07 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Zolang je maar boos op jezelf bent, en niet op anderen.
eensquote:Op dinsdag 17 februari 2009 02:56 schreef Double-Helix het volgende:
Als ik een woede aanval heb sloop ik mijn vuist gewoon door een goeie ram tegen de muur te geven,dan is het woede over,en geen spullen kapot
Dan merk je hoe moeilijk het is om je reet af te kuisen met je andere hand...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 02:56 schreef Double-Helix het volgende:
Als ik een woede aanval heb sloop ik mijn vuist gewoon door een goeie ram tegen de muur te geven,dan is het woede over,en geen spullen kapot
Ik ben er nu nagenoeg overheen, maar ook ik had vroeger heel soms last van die woede-aanvallen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:07 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Zolang je maar boos op jezelf bent, en niet op anderen.
Nee, bij de blokker verkopen ze geen professioneel spul... Dit keyboard staat op marktplaats voor gemiddeld 600-700.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 07:11 schreef Flammie het volgende:
TS moet niet zo zeuren want dat keyboardje koop je voor 100 euro opnieuw bij de blokker
Dan moet je er niet op slaan, flippiequote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, bij de blokker verkopen ze geen professioneel spul... Dit keyboard staat op marktplaats voor gemiddeld 600-700.
is dat toeval of met hulp gegaan?quote:Op vrijdag 27 april 2012 01:33 schreef Braddie het volgende:
Ja, toevallig is dit echt al 1000000000x minder.
Gewoon omdat het weer goed gaat.quote:Op vrijdag 27 april 2012 01:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
is dat toeval of met hulp gegaan?
Je slaat geen keyboards meer stukquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |