Idd, volgende woede aanval gaat hij met die schroevendraaier de straat op en steekt hij een willekeurige voorbijganger neer.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:41 schreef junkiesietze het volgende:
riag?
Maar is er dan niet iets waardoor je beter met je woede kan omgaan?quote:Op maandag 16 februari 2009 23:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Weest blij, Ik heb het helaas van de kant van mijn vader(De famillie dan he).
Ik drink en rook niet en gebruik al helemaal geen drugs/quote:Op maandag 16 februari 2009 23:45 schreef m3nster het volgende:
eeh, wat vaak wil helpen, rook een goede jointof 5
Ik denk dat ik wat hout ga opslaan en dat ik dan als ik boos ben met wat hout tegen de schuur aan ga meppen, Heb ik al eens eerder gedaan(maar dan met een toetsenbord houder en mijn tv).quote:Op maandag 16 februari 2009 23:46 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Maar is er dan niet iets waardoor je beter met je woede kan omgaan?
Psycholoog misschien een optie?quote:Op maandag 16 februari 2009 23:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wat hout ga opslaan en dat ik dan als ik boos ben met wat hout tegen de schuur aan ga meppen, Heb ik al eens eerder gedaan(maar dan met een toetsenbord houder en mijn tv).
En dan bij iedere seconde zuchten zeker zoals ze in hele slechte Yoga commercials doen?quote:Op maandag 16 februari 2009 23:46 schreef Meneer-Goud het volgende:
Tel tot tien. Nee, echt.
Kan, Maar het wordt wel steds minder, Laatste keer was 5 maanden terug.... Dus het gaat wel weg, Het komt nu sporadisch nog voor...quote:
Gaat bij mij denk ik niet lukken.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:48 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Psycholoog misschien een optie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |