Idd, volgende woede aanval gaat hij met die schroevendraaier de straat op en steekt hij een willekeurige voorbijganger neer.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:41 schreef junkiesietze het volgende:
riag?
Maar is er dan niet iets waardoor je beter met je woede kan omgaan?quote:Op maandag 16 februari 2009 23:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Weest blij, Ik heb het helaas van de kant van mijn vader(De famillie dan he).
Ik drink en rook niet en gebruik al helemaal geen drugs/quote:Op maandag 16 februari 2009 23:45 schreef m3nster het volgende:
eeh, wat vaak wil helpen, rook een goede jointof 5
Ik denk dat ik wat hout ga opslaan en dat ik dan als ik boos ben met wat hout tegen de schuur aan ga meppen, Heb ik al eens eerder gedaan(maar dan met een toetsenbord houder en mijn tv).quote:Op maandag 16 februari 2009 23:46 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Maar is er dan niet iets waardoor je beter met je woede kan omgaan?
Psycholoog misschien een optie?quote:Op maandag 16 februari 2009 23:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wat hout ga opslaan en dat ik dan als ik boos ben met wat hout tegen de schuur aan ga meppen, Heb ik al eens eerder gedaan(maar dan met een toetsenbord houder en mijn tv).
En dan bij iedere seconde zuchten zeker zoals ze in hele slechte Yoga commercials doen?quote:Op maandag 16 februari 2009 23:46 schreef Meneer-Goud het volgende:
Tel tot tien. Nee, echt.
Kan, Maar het wordt wel steds minder, Laatste keer was 5 maanden terug.... Dus het gaat wel weg, Het komt nu sporadisch nog voor...quote:
Gaat bij mij denk ik niet lukken.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:48 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Psycholoog misschien een optie?
Heb ik aan gezeten, Ook aan concerta...quote:Op maandag 16 februari 2009 23:51 schreef PimpofPersia het volgende:
Ruustig... en adem in... en adem uit
of gewoon een flinke dagelijke dosis Ritalin?
quote:Op maandag 16 februari 2009 23:40 schreef Braddie het volgende:
Godverdomme...
15 toetsen doen niks meer, Hij mist een toets, En op deze foto is te zien hoe ik het schermpje heb toegetakeld met een schroevendraaier en wat fysieke kracht.
Geloof me, het is ook zeker niet leuk...quote:
Zo heeft mijn broertje eens allemaal gaten in de muur geramd.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wat hout ga opslaan en dat ik dan als ik boos ben met wat hout tegen de schuur aan ga meppen, Heb ik al eens eerder gedaan(maar dan met een toetsenbord houder en mijn tv).
Nogmaals, psycholoog geen optie?quote:Op maandag 16 februari 2009 23:56 schreef Braddie het volgende:
[..]
Geloof me, het is ook zeker niet leuk...
Ik heb er al een oplossing voor, Gewoon veel hardlopen.
we hebben nu een boksbalquote:Op maandag 16 februari 2009 23:57 schreef Xennia het volgende:
[..]
Zo heeft mijn broertje eens allemaal gaten in de muur geramd.
Een boksbal en wat professionele hulp lijkt me beter.
Ik kan wel goed met mijn emoties omgaan, Maar toch hèèl af en toe heb ik zo`n uitbarsting.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:58 schreef MinderMutsig het volgende:
Als ik jou was zou ik eens met iemand gaan praten. Dit is geen gezonde manier om met je emoties om te gaan.
Ja dat gaat echt lekker.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
Gaat bij mij denk ik niet lukken.
Ik wil het op eigen kracht oplossen, Dat gaat me wel lukken.... Een psycholoog is echt niks voor me.
Ja en die is kennelijk zo oncontroleerbaar dat je een waas voor je ogen krijgt en dingen sloopt waar je aan gehecht bent.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik kan wel goed met mijn emoties omgaan, Maar toch hèèl af en toe heb ik zo`n uitbarsting.
hoog tijd dusquote:Op maandag 16 februari 2009 23:46 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik drink en rook niet en gebruik al helemaal geen drugs/
Ik ga wel fitnessen, hardlopen, Fietsen is beter...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:00 schreef BlueMage het volgende:
Ga boksen kun je lekker je energie kwijt.
Jawel! Dat heet roid rage.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:08 schreef Rapaille het volgende:
Damn, is therapie niet iets voor je? Dit soort woede uitbarstingen is echt niet normaal.
hij is 19 jaar...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:08 schreef Rapaille het volgende:
Damn, is therapie niet iets voor je? Dit soort woede uitbarstingen is echt niet normaal.
zorg dat je iets groots en goedkoops in je kamer hebt staanquote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:14 schreef Braddie het volgende:
Ik ben 18..... Ik doe het niet op mensen of dieren of dergelijk, alleen heeeel af en toe op mijn spullen MAX 2x per jaar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |