Ik heb wel eens iemand horen spreken over dat hij 2e hands IBM toetsenborden koopt omdat die lekkerder doormidden breken en meer troep geven! Het kan zomaar een tip zijn!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:22 schreef DragonFire het volgende:
Marktplaats?
En wat als er een keer geen spullen bij je in de buurt staan? Kan je je dan inhouden?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:14 schreef Braddie het volgende:
Ik ben 18..... Ik doe het niet op mensen of dieren of dergelijk, alleen heeeel af en toe op mijn spullen MAX 2x per jaar...
Holy shit, dat soort figuren zitten toch alleen in over-the-top videogames?quote:
bij mij zou die bagger niet helpen, die zou het alleen maar erger maken...quote:
Zolang je maar boos op jezelf bent, en niet op anderen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:03 schreef Braddie het volgende:
Ik heb ook dat als ik driftig/boos wordt dat ik mezelf dan minder in de hand heb...
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:03 schreef Braddie het volgende:
Ik heb ook dat als ik driftig/boos wordt dat ik mezelf dan minder niet in de hand heb...
He wappie, misschien is dat wel de oorzaak.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:46 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik drink en rook niet en gebruik al helemaal geen drugs/
Want je moet drinken, roken en drugs gebruiken om van het leven te genieten?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:10 schreef Pinterman het volgende:
[..]
He wappie, misschien is dat wel de oorzaak.
Kunt ook een beetje van het leven genieten. What's the worst that can happen? Dat je een woede aanval krijgt? Case in point.
Nee pannekoek, dat is ter illustratie. Hup je comfortzone uit.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:12 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Want je moet drinken, roken en drugs gebruiken om van het leven te genieten?
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:06 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik heb ook nog een muis met afdrukken van mijn tanden.Was nadat ik echt voor de tiende keer op het nippertje verloor met UT door eigen stommiteiten.
Ik ben alleen boos op mezelf, Maar juist als ik dat ben Gaan er dingen kapot:(quote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:07 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Zolang je maar boos op jezelf bent, en niet op anderen.
eensquote:Op dinsdag 17 februari 2009 02:56 schreef Double-Helix het volgende:
Als ik een woede aanval heb sloop ik mijn vuist gewoon door een goeie ram tegen de muur te geven,dan is het woede over,en geen spullen kapot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |