Anders maken jullie daar het Van Wijk-topic van als de huidige TT over datum is?quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik vind hem best wel leuk, ik neem hem in ieder geval even mee naar achteren.
quote:
Ik welquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:20 schreef rubbereend het volgende:
omg al die mensen die het sarcasme niet zien![]()
Het grote VBL schouderklopjes topicquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:21 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik wel![]()
Schouderklopjes topic?
Oh god, het schoptopic staat nu hierquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:22 schreef denthemen het volgende:
Hoi Bart - Speciaal voor bazen
Aangezien hij nu in VBL staat
Jezelf nomineren is zó 2008quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Het grote VBL schouderklopjes topic
Het is nu weer wegquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Oh god, het schoptopic staat nu hier
Doe ik ook niet, je vroeg eromquote:
Jij moet mij nominerenquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:25 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, je vroeg erom
Waarvoor?quote:
quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:20 schreef rubbereend het volgende:
quote:
Ik zag het ook.quote:
Te laat, doe nou niet zo kinderachtig om te proberen mijn nominatie tegen te gaanquote:
Ik had em nog wel zo duidelijk geeditquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:20 schreef rubbereend het volgende:
geen idee, volgens mij was het iets met de belasting van de servers. Maar dan zou je ff moeten graven in Feedback.quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:06 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik had em nog wel zo duidelijk geedit![]()
Is het technisch niet mogelijk ofzo, want het zou natuurlijk wel ideaal zijn. En nee ik heb de 1001 andere topics er niet over gelezen.
gaat die nog mee naar een FA?quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:30 schreef Prosac het volgende:
check, beide bedankt
Toegevoegd.quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:27 schreef methodmich het volgende:
Trouwens, wie houdt de handige linkjes bij? Het Meriç-topic staat nog nergens bij, terwijl Leerdam of all people al is toegevoegd.
Geef die mods ook even de tijd om het door te lezen enzo gastquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:04 schreef jorienvdherik het volgende:
Taalgebruik
[UEFA Cup] AFC Ajax - ACF Fiorentina #3 Tweede helft
wil je ook nog een status update elke 5 minuten van wat er achter de schermen gebeurd?quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:32 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
gaat die nog mee naar een FA?
Ja, waarom gebeurd dat eigenlijk niet, bij iedere melding hierquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wil je ook nog een status update elke 5 minuten van wat er achter de schermen gebeurd?
Daarom.quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:08 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja, waarom gebeurd dat eigenlijk niet, bij iedere melding hier
quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:08 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja, waarom gebeurd dat eigenlijk niet, bij iedere melding hier
Feedback op de mods, feedback andersom gaat wel via pm ofzo.quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
topic is feedback, maar feedback krijg je nooit
Ik lees wel mee hoor.quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:04 schreef jorienvdherik het volgende:
Taalgebruik
[UEFA Cup] AFC Ajax - ACF Fiorentina #3 Tweede helft
ik zei toch dat het naar achteren was?quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dat komt omdat je jorien bent. Mensen mogen je niet en gedragen zich er naar. Zo gaat dat in het leven.quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
checkquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dubbel
[UEFA Cup] AFC Ajax - ACF Fiorentina #6 Lucky Ajax
checkquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:06 schreef vitessezuid113 het volgende:
Het grote Leonardo topic #4 Supersub van Ajax
Kan nummer 4 worden gemaakt.
ging meer over het algemeenquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:35 schreef Prosac het volgende:
[..]
ik zei toch dat het naar achteren was?
Dicht inderdaadquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:58 schreef TerroRobbie het volgende:
HSV - AJAX #5 - LEONARDO DE VERLOSSER!
Onnodige kick, Kan wel dicht lijkt me.
Als je wil weten of iemand gebanned is kan je nog altijd in [MED] kijken.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 07:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ging meer over het algemeen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |