Anders maken jullie daar het Van Wijk-topic van als de huidige TT over datum is?quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik vind hem best wel leuk, ik neem hem in ieder geval even mee naar achteren.
quote:
Ik welquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:20 schreef rubbereend het volgende:
omg al die mensen die het sarcasme niet zien![]()
Het grote VBL schouderklopjes topicquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:21 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik wel![]()
Schouderklopjes topic?
Oh god, het schoptopic staat nu hierquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:22 schreef denthemen het volgende:
Hoi Bart - Speciaal voor bazen
Aangezien hij nu in VBL staat
Jezelf nomineren is zó 2008quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Het grote VBL schouderklopjes topic
Het is nu weer wegquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Oh god, het schoptopic staat nu hier
Doe ik ook niet, je vroeg eromquote:
Jij moet mij nominerenquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:25 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, je vroeg erom
Waarvoor?quote:
quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:20 schreef rubbereend het volgende:
quote:
Ik zag het ook.quote:
Te laat, doe nou niet zo kinderachtig om te proberen mijn nominatie tegen te gaanquote:
Ik had em nog wel zo duidelijk geeditquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:20 schreef rubbereend het volgende:
geen idee, volgens mij was het iets met de belasting van de servers. Maar dan zou je ff moeten graven in Feedback.quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:06 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik had em nog wel zo duidelijk geedit![]()
Is het technisch niet mogelijk ofzo, want het zou natuurlijk wel ideaal zijn. En nee ik heb de 1001 andere topics er niet over gelezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |