SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
Ik faal harderquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:41 schreef disjfa het volgende:
Bart faalt. Maar dat is bart, wen er maar aan
Hey... Op de plek van het woordje 'bart' kan je nog wel 10 andere mods invullenquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:41 schreef disjfa het volgende:
Bart faalt. Maar dat is bart, wen er maar aan
quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:42 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Hey... Op de plek van het woordje 'bart' kan je nog wel 10 andere mods invullen![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:41 schreef Netsplitter het volgende:
Ik voorspel een rel topic.Het_hupt topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lang leve mij! *O*
anders steek je m nog wat verder mn hol inquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:43 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Jij faalt niet.![]()
edit- Nee ik wil geen bruine vuist halen...
Redelijk logisch. Jij leest over dit topic heen en maakt een reltopicquote:
Of erger nog, van de Smitquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:43 schreef wise het volgende:
Bart, wat een originele naam. Zeker van de simpsons, met je gele kop
Over de edit heengelezen denk ikquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:43 schreef murp het volgende:
[..]
anders steek je m nog wat verder mn hol in
Alle moderators hier zijn gewoon kut en de helft van de tijd ergens anders.quote:
JA maar ik kan alleen in GC FB MED meespelen.quote:
Ja dat dacht je.quote:
Ajax gaat winnenquote:
Ah great, look who's herequote:
Het badmintontournooiquote:
Talk to the hand.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ah great, look who's here
Dat word solliciteren voor R&Pquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
JA maar ik kan alleen in GC FB MED meespelen.![]()
[..]
Ja dat dacht je.
zuig mijn pijp, niet zeiken over murpquote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |