gaat die nog mee naar een FA?quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:30 schreef Prosac het volgende:
check, beide bedankt
Toegevoegd.quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:27 schreef methodmich het volgende:
Trouwens, wie houdt de handige linkjes bij? Het Meriç-topic staat nog nergens bij, terwijl Leerdam of all people al is toegevoegd.
Geef die mods ook even de tijd om het door te lezen enzo gastquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:04 schreef jorienvdherik het volgende:
Taalgebruik
[UEFA Cup] AFC Ajax - ACF Fiorentina #3 Tweede helft
wil je ook nog een status update elke 5 minuten van wat er achter de schermen gebeurd?quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:32 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
gaat die nog mee naar een FA?
Ja, waarom gebeurd dat eigenlijk niet, bij iedere melding hierquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wil je ook nog een status update elke 5 minuten van wat er achter de schermen gebeurd?
Daarom.quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:08 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja, waarom gebeurd dat eigenlijk niet, bij iedere melding hier
quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:08 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja, waarom gebeurd dat eigenlijk niet, bij iedere melding hier
Feedback op de mods, feedback andersom gaat wel via pm ofzo.quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
topic is feedback, maar feedback krijg je nooit
Ik lees wel mee hoor.quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:04 schreef jorienvdherik het volgende:
Taalgebruik
[UEFA Cup] AFC Ajax - ACF Fiorentina #3 Tweede helft
ik zei toch dat het naar achteren was?quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dat komt omdat je jorien bent. Mensen mogen je niet en gedragen zich er naar. Zo gaat dat in het leven.quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
checkquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dubbel
[UEFA Cup] AFC Ajax - ACF Fiorentina #6 Lucky Ajax
checkquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:06 schreef vitessezuid113 het volgende:
Het grote Leonardo topic #4 Supersub van Ajax
Kan nummer 4 worden gemaakt.
ging meer over het algemeenquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:35 schreef Prosac het volgende:
[..]
ik zei toch dat het naar achteren was?
Dicht inderdaadquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:58 schreef TerroRobbie het volgende:
HSV - AJAX #5 - LEONARDO DE VERLOSSER!
Onnodige kick, Kan wel dicht lijkt me.
Als je wil weten of iemand gebanned is kan je nog altijd in [MED] kijken.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 07:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ging meer over het algemeen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |