Dan hem is geen 'typo'quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Och gaan we klagen over een typo?
Jij hebt gezien je verleden helemaal geen recht van spreken. Afgelopen zondag ook weer geband zag ik. Meneer - met zijn allen naar het Maasgebouw - Kuijt.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik laat me kennen? Ik kan er gewoon niet tegen als zo'n debiel als Schiedammert totaal geen inbreng heeft en andersmans mening als "onzin" afdoet. En dat jij en nog 2 andere vriendjes van Schiedammert hem dan nog verdedigen gaat helemaal nergens over.
Crane heeft nog meer inbreng hier dan hem, maar die vind jij dan weer wel kansloos.
Verkeerd gebruik van de Nederlandse taal noem ik hetquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
MSN of Hyves taal wordt zoiets genoemd toch?
Maar ja wie ben jij.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:54 schreef Pirata het volgende:
[..]
Verkeerd gebruik van de Nederlandse taal noem ik het
Vergeet je dan de volgende keer niet meer om een punt achter een zin te zetten?quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:54 schreef Pirata het volgende:
[..]
Verkeerd gebruik van de Nederlandse taal noem ik het
Sorry Dirk.. Ben je trouwens de echte Dirk?quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Vergeet je dan de volgende keer niet meer om een punt achter een zin te zetten?
Vind het wel meevallen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Vooral dit soort posts.
Het Feijenoord-topic #450: Met aanwinst uit Schiedam :')
quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Sint Nicolaas gaat Feyenoord helpen
Een of ander kloonvriendje van Schiedammert of een van zijn vriendjes.quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:43 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Inderdaad Pirata, wie ben jij nou weer
Moet je mijn IP maar even natrekken dan he, spannend hoorquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Een of ander kloonvriendje van Schiedammert of een van zijn vriendjes.
Ik vind hem best wel leuk, ik neem hem in ieder geval even mee naar achteren.quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Van Wijk laat boze fan training leiden.
Grappig, maar een topic waard? Niet echt volgens mij.
Ik heb er maar weer eens een post tegenaan gegooid.quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Jupiler League 2008/2009 #5: Waar VVV mijlen ver voorstaan
Ado is weer bezig met zelfverzonnen geruchten.
Geen idee of er al een topic over was.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:22 schreef Breach het volgende:
Was hier niet al een topic over? En is het topic-waardig?
Oude / Nieuwe generatie commentatoren
Klopt maar is vrij weinig tegen te doen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:26 schreef jorienvdherik het volgende:
het is geen v&a
[26-02 @ 20:45] AFC Ajax - ACF Fiorentina #1.
Klopt.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:29 schreef Breach het volgende:
Kan in het Seedorf topic:
''Clarence is de meest Braziliaanse voetballer''
Jorientje is niet zo goed in Frans en bedoelde dit http://en.wiktionary.org/wiki/encul%C3%A9quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:57 schreef denthemen het volgende:
[26-02 @ 20:45] AFC Ajax - ACF Fiorentina #1.
http://en.wiktionary.org/wiki/enculer
Omdat het fout is moet het juist verwijderen, we moeten Jorien tegen zijn eigen domheid beschermenquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:59 schreef Breach het volgende:
[..]
Jorientje is niet zo goed in Frans en bedoelde dit http://en.wiktionary.org/wiki/encul%C3%A9
Niet zo heel erg dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |