quote:Sint Nicolaas om de tafel met armlastig Feyenoord
Het lijkt een flauwe grap, maar voor Ad Sint Nicolaas is het menens. Namens een grote groep investeerders praat de zakenman donderdag voor het eerst met de clubleiding van het financieel geplaagde Feyenoord.
Vergelijkingen met de goedheiligman die elk jaar op 5 december langskomt zijn snel gemaakt. Maar de investeerdersgroep van Sint Nicolaas gaat niet met geld strooien, zegt de zakenman in het Algemeen Dagblad: "Het is niet de bedoeling dat we de club overnemen. Maar we willen wel zekerheden."
De intentie van de investeerders is volgens Sint Nicolaas een die de langere termijn dient. "Als Feyenoord in het nieuwe stadion speelt, moet er een kerngezonde organisatie staan. Dat is mijn insteek", zegt hij.
Sint Nicolaas is positief over de financiële slagkracht van de groep die hij vertegenwoordigt. "Ik kan me niet herinneren dat er zoveel animo was. Er zijn inmiddels meer dan twintig partijen die mee willen doen."
Met het geld van de zakenlieden wil Feyenoord zich voor de komende seizoenen structureel versterken om weer een rol te gaan spelen in de vaderlandse top. Eerst moet er echter een schuld van zeventien miljoen euro worden weggewerkt. Daar loopt Sint Nicolaas niet voor weg: "Van dat bedrag zijn we niet geschrokken."
quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:16 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Wat een humor, megaultje....
PSV Ja dan ken jij verder ook niks aan doen maar toch sterkte, ze zal er maar minimaal 17 keer per seizoen zittenquote:
Het zit diep, ofnietquote:Op donderdag 26 februari 2009 00:20 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
PSV Ja dan ken jij verder ook niks aan doen maar toch sterkte, ze zal er maar minimaal 17 keer per seizoen zitten
Ja zeker, ga nou maar weer lekker 3 keer kampioen in 30 jaar zingen dat heb je ook weer een fijne avondquote:
quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:06 schreef Maravilla het volgende:
Als 'ie De Cler, Timmer en Hofland maar meeneemt in de zak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |