Ja. En dan is Seedorf het meest Braziliaansquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:23 schreef Amoebe_Boy het volgende:
'Clarence is de meest Braziliaanse voetballer van alle Nederlanders met wie ik heb gespeeld', aldus Ronaldinho in de VI..
Maar hij heeft toch alleen met Giovanni v Bronckhorst gespeeld...... Of niet?
Beide nu bij Milanquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:23 schreef Amoebe_Boy het volgende:
'Clarence is de meest Braziliaanse voetballer van alle Nederlanders met wie ik heb gespeeld', aldus Ronaldinho in de VI..
quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:24 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ja. En dan is Seedorf het meest Braziliaans
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Officieel lid van de amoebe boys.
hij zit nu bij milaan, en daar speelt clarence ook.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:23 schreef Amoebe_Boy het volgende:
In seizoen 2003-2004 speelden Cocu, De Boer, Reiziger, Davids etc ook nog bij Barca.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:24 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ja. En dan is Seedorf het meest Braziliaans
Hebben niet met dinho gespeeldquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:27 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
In seizoen 2003-2004 speelden Cocu, De Boer, Reiziger, Davids etc ook nog bij Barca.
Dinho speelde dat seizoen ook al bij Barca.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:28 schreef Amoebe_Boy het volgende:
[..]
Hebben niet met dinho gespeeld
wel, ze werden 2equote:Op donderdag 26 februari 2009 13:28 schreef Amoebe_Boy het volgende:
[..]
Hebben niet met dinho gespeeld
Je hebt het stuk dus niet gelezen?quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:26 schreef Amoebe_Boy het volgende:
Het staat als quote van de dag bij vi.nl onderaan btw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |