Say whatquote:Op maandag 16 februari 2009 22:31 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Klinkt veel strakker maar tegelijkertijd ook losser, mooie versterker.
quote:
Een slotje op de Wiki... dan vermoord je meteen het hele idee waar Wikipedia voor staat...quote:Op maandag 16 februari 2009 23:05 schreef KaMo het volgende:
Kon niet iemand een mirror online gooien? (of een slotje op de wiki ofzo?)
quote:Op maandag 16 februari 2009 23:05 schreef KaMo het volgende:
Komende tijd even niet. Zware kredietcrisisquote:
Lange instrumentale zooi is voor mannen die met pasen naar eieren zoekenquote:Op maandag 16 februari 2009 23:20 schreef Witchfynder het volgende:
Fokking hell...we hebben een nieuw nummer van 7 minuten en de zanger gaat pas op 4 minuten zingen..
Sja, of een controle ofzo... enkel op onze paginaquote:Op maandag 16 februari 2009 23:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Een slotje op de Wiki... dan vermoord je meteen het hele idee waar Wikipedia voor staat...
Je bent pas tof als die klaar isquote:Op maandag 16 februari 2009 23:26 schreef Broekpaling het volgende:
ESP.![]()
Hoe tof ben ik trouwens als ik zeg dat ik heb besloten mijn eigen gitaar te bouwen?
quote:Op maandag 16 februari 2009 23:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je bent pas tof als die klaar is
Nee, dan leest hij de krant off stage. Wij zijn gewoon erg aan het patsen dan. Maar daarna wordt het inhaken met een biertje, hoor.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:22 schreef Daantke het volgende:
Als 'ie de eerste drie minuten grunt vind ik het nog wel awesome
Ontwerp?quote:Op maandag 16 februari 2009 23:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Ben net begonnen, heb een paar delen van m'n bed weggenomen omdat ik hout nodig heb.
Les Paul.quote:
Alles zelf maken, of zo'n ikea bouwpakket?quote:Op maandag 16 februari 2009 23:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Les Paul.
Alhoewel ik ook een Ken Lawrence explorer neck through ontwerp heb. Hubba.
Vaatje bijvullen voor nog een uitstortrondequote:Op maandag 16 februari 2009 23:28 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee, dan leest hij de krant off stage. Wij zijn gewoon erg aan het patsen dan. Maar daarna wordt het inhaken met een biertje, hoor..
VOC Metal, ftw!.
Zat er aan te denken om een bouwpakket te kopen om het "gevoel" te ervaren.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Alles zelf maken, of zo'n ikea bouwpakket?
Nice, dat is wel tof ja gewoon helemaal zelf makenquote:Op maandag 16 februari 2009 23:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zat er aan te denken om een bouwpakket te kopen om het "gevoel" te ervaren.
Maar daar heb ik snel van afgezien. Bouwpakket zit het model al in, het hout is al "af" en op maat. Kwestie van de nek aan de body schroeven en je bent er bij wijze van spreken.
Maar echt van scratch inderdaad.Had 3 hele mooie dikke planken aan de zijkant van m'n bed gemaakt zodat de katten niet onder mijn bed konden komen, maar die zijn er nu te groot en dik voor dus heb ik ze weggehaald en gearresteerd voor de body. 3 planken naast elkaar is net iets meer als een Les Paul dus ik heb nog werkruimte. Ik wil er nog een Ken Lawrence tekening op leggen om te kijken of ik dat misschien red. Want de langste balk zal volgens mij net aan een neck through halen.
Zijn inderdaad best dikke planken. Zal binnenkort eens even kijken voor maten en foto's.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:53 schreef The_Dean het volgende:
Dat moeten dan wel hele dikke planken zijn wil je er een beetje Les Paul uit kunnen halen. Foto's/afmetingen?
Watvoor houtsoort is het?quote:Op maandag 16 februari 2009 23:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zijn inderdaad best dikke planken. Zal binnenkort eens even kijken voor maten en foto's.![]()
Op het moment nog aan het inventariseren op gereedschap, materiaal, tekeningen etc.
Dat is een hele goeie! Heb zelf al gekeken, het is hardhout waarschijnlijk tropisch. Ik zou ook niet weten hoe het op te zoeken.quote:
Is ook mooierquote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:01 schreef Broekpaling het volgende:
Als ik het een Les Paul gaat worden komt er hoe dan ook de kop van een ESP Eclipse op, die vin ik iets mooier.
lekker lange introquote:Op maandag 16 februari 2009 23:20 schreef Witchfynder het volgende:
Fokking hell...we hebben een nieuw nummer van 7 minuten en de zanger gaat pas op 4 minuten zingen..
Ja en niet zo gepland. Gewoon zo gegroeid. Maar saai vinden wij het niet. Hoop ons publiek ook niet.quote:
En ik mij zorgen maken als mijn fiets buiten de rekken staat op het station en de gemeente hem weg wil halen... in Ohio blazen ze hem gewoon op! Fijn, zeker als je de sticker er zelf niet op geplakt zou hebben ;-)quote:Het is niet de eerste keer dat de naam van de band zorgt voor problemen.
Zo zag een agent drie jaar geleden een sticker met de bandnaam op een fiets staan bij de universiteit van Ohio. De universiteit werd ontruimd en uit voorzorg werd de fiets opgeblazen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lol tvpquote:Op maandag 16 februari 2009 23:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Een slotje op de Wiki... dan vermoord je meteen het hele idee waar Wikipedia voor staat...
Die slagplaat vind ik vreselijk, maar daar is makkelijk wat aan te doen. Tof ding verder.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:20 schreef Gitaarmat het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Oh jah allsystemhalt leuke avatar
Dat is niet het mooiste idd, maar er stond een redelijk artikel over deze gitaar in de februari editie van gitarist.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:41 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Die slagplaat vind ik vreselijk, maar daar is makkelijk wat aan te doen. Tof ding verder..
Chimairaquote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:20 schreef Gitaarmat het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Oh jah allsystemhalt leuke avatar
Vooral gewicht zou ik over nadenken voordat je meer tijd hebt om te fokken omdat je met een hernia thuis zitquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:45 schreef Cynic het volgende:
Goedemorgen!
Afgelopen week even naar platen hout gekeken voor het maken van de flightcases.
Ben er nog niet helemaal uit welke dikte ik wil gebruiken, kom ze op internet tegen van 5mm tot 9mm.
Maakt qua gewicht nogal uit (en prijs)
Een gitarist in een rolstoel is dan wel weer apart natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Vooral gewicht zou ik over nadenken voordat je meer tijd hebt om te fokken omdat je met een hernia thuis zit
Ga der voorquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:17 schreef Cynic het volgende:
[..]
Een gitarist in een rolstoel is dan wel weer apart natuurlijk.
Psychotic Waltz!
Ah, da's beter!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:28 schreef SNArky het volgende:
Heuj! Als het goed is ben ik na vanmiddag weer een stapje dichter bij BSc
Greyline heeft er één. Ze waren vorig jaar openingsact op Waldrock.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:17 schreef Cynic het volgende:
Een gitarist in een rolstoel is dan wel weer apart natuurlijk.
Praatje voor mijn bachelor eindproject. Nu nog 3 kleine verslagen inleveren voor een ander vak en ik heb mijn eerste titel in de pocketquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:36 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ah, da's beter!
Wat heb je dan vanmiddag?
Ik moet nog een paar weekjes voor m'n master
Of zoals de zanger van Possessedquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Greyline heeft er één. Ze waren vorig jaar openingsact op Waldrock.
[ afbeelding ]
Haha!quote:
Mystery Jets hebben ook een zanger (ook gitarist) op een krukje (komt op op krukken)quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:39 schreef Cynic het volgende:
Psychotic Walz heeft nog een tour gedaan met beide gitaristen in een rolstoel.![]()
Omdat die andere een ongelukje had gehad bij het met een touw van een brug af springen.
Wij in Friesland noemen dat geen planken, maar balkenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:58 schreef Broekpaling het volgende:
Het hout:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoals je ziet is het misschien een neck through optie zou ik voor de Ken Lawrence Explorer gaan.![]()
De planken zijn 5,5 CM dik.
Photobucket heeft trouwens besloten alle foto's om te draaien zie ik.
Haha!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wij in Friesland noemen dat geen planken, maar balken
Cool. Waar in Arnhem?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:23 schreef Jorikjet het volgende:
yes... volgende week appartementje in arnhem, al betekend dat einde oefening voor de twin reverb, die blijft achter want gaat te hard op zijn zachts
Wtf is het?quote:
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&q=Balk+Gaasterl%C3%A2n-Sleat,+Friesland&sll=52.469397,5.509644&sspn=5.201074,9.887695&ie=UTF8&cd=3&geocode=FdosJwMdYy9VAA&split=0&t=h&z=14&iwloc=addrquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wij in Friesland noemen dat geen planken, maar balken
Ik weet waar het ligtquote:
Vlakbij Sleat (Sloten) klinkt als SLETquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik weet waar het ligt
Ben er zondag nog geweest
Wat voor punk luister jij dat je moet benden?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:01 schreef Dribbel_ het volgende:
Kut auw m'n arme vingertjesveel benden met dikke snaren is dodelijk
![]()
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat voor punk luister jij dat je moet benden?
Creedencequote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:08 schreef Broekpaling het volgende:
Oh, Susie Q, Oh, Susie Q,
Oh, Susie Q, Baby I love you, Susie Q.
Plain White T's - Hey There Delilah. Zelfs ik kan hem voor het grootste gedeelte.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:11 schreef denkjedat het volgende:
okee een vraagje
ik wil er niet gemakkelijk van af komen ofzo
maar weet iemand nog een makkelijk doch romantische guitartab ?
hij mag heel langzaam zijn en misschien maar 1 snaar per seconde als hij maar mooi is
zo wil ik beetje beginnen en langzaam opbouwen.
ook is dit leuk misschien voor mensen die een gitaar hebben en het proberen . en dan merken dat het niet zo heel moeilijk is met guitartabs.
hoewel mijn opzet van deze vraag gewoon is om een mooi rustig nummer te kunnen spelen
net als anouk= michel
Oh, dat.quote:
Waarom wil je het doen? Kraken je potmeters/switch nu ?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:16 schreef Wunny het volgende:
Als ik mijn potmeters en switch vervang, is dat dan een verbetering qua sound?
Ik wou dit setje erin gooien:
Klikje
En is zoiets moeilijk te doen als beginner, ik heb nog nooit een soldeerijzer aangeraakt..
Hangt van de kwaliteit van je huidige electronica afquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:16 schreef Wunny het volgende:
Klikje
En is zoiets moeilijk te doen als beginner, ik heb nog nooit een soldeerijzer aangeraakt..
nee. zulke dingen maken het geluid niet, dat doet het hout en de elementen, en vooral je versterker en speeltechniek! misshcien 0.000001% maar dat is dus niksquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:16 schreef Wunny het volgende:
Klikje
Noppes, ik dacht misschien is het een upgrade in de soundquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Waarom wil je het doen? Kraken je potmeters/switch nu ?
Ik heb een Dean evo XM, deze:quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hangt van de kwaliteit van je huidige electronica af
En ja, als je zonder ervaring aan de slag gaat is het tricky en tijdrovend, maar wel redelijk te doen hoor
Mmh oke.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:19 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
nee. zulke dingen maken het geluid niet, dat doet het hout en de elementen, en vooral je versterker en speeltechniek! misshcien 0.000001% maar dat is dus niks
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:19 schreef Wunny het volgende:
[..]
Noppes, ik dacht misschien is het een upgrade in de sound
Wat hij zegt dusquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:19 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
nee. zulke dingen maken het geluid niet, dat doet het hout en de elementen, en vooral je versterker en speeltechniek! misshcien 0.000001% maar dat is dus niks
Dan heb je sowieso niks aan dat setje met 4 potmetersquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:22 schreef Wunny het volgende:
[..]
Ik heb een Dean evo XM, deze:
[ afbeelding ]
Alles is nog stock.
Dave is een huilebalk.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:56 schreef The_Dean het volgende:
Kijk en leer: dit doe je met een ESP.
Metallica! Metallica!
Volgens mij is hij nu 1 van de boegbeelden van Dean nadat hij weg gegaan is bij ESP?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:05 schreef Dribbel_ het volgende:
Tsja die baalt natuurlijk dat ie geen Dean had gekocht
Ik denk dat je echt een uitzondering bent dan. Alle gitaristen die ik ken hadden het binnen 2 weken wel onder de knie.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:38 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
Ik ben net een week geleden begonnen met gitaarspelen, nadat ik voor mijn verjaardag een akoestische gitaar heb gekregen. Klonk het bij jullie nou ook allemaal zo slecht en vals in het begin?
Hoevaak en wat oefen je?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:38 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
Ik ben net een week geleden begonnen met gitaarspelen, nadat ik voor mijn verjaardag een akoestische gitaar heb gekregen. Klonk het bij jullie nou ook allemaal zo slecht en vals in het begin?
Hij is niet degene die erover aan het jammeren is. Hij wordt er geloof ik alleen elke week dezelfde vraag over gesteld.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dave is een huilebalk.
Nog altijd lopen jammeren over hoe het in 82/32 gegaan was. Hij is nu miljonair, heeft tig fans, toffe band.
Ik luister zelf ook Megadeth maar hij moet wat meer ballen tonen.
Ja, maar je moet het een beetje langs je geen laten gaan vind ik.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:45 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hij is niet degene die erover aan het jammeren is. Hij wordt er geloof ik alleen elke week dezelfde vraag over gesteld..
Rotnummer, en kan ik alquote:
Part II van another brick in the wall kan ik de solo een flink stuk vanquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:36 schreef Sloggi het volgende:
Pink Floyd - Comfortably Numb, de tweede solo.
Een solo waar van alles in zit, gemakkelijke en moeilijke stukken, is Hideaway (John Mayall's Bluesbreakers met Eric Clapton).
Begin maar met wat van Impellitteri na te spelenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:07 schreef KaMo het volgende:
Wat is een leuke solo voor beginners?
Ja, weet je..ik vind Dave tof. Waarom? Hij heeft het vroeger zo rot gehad en zichzelf zo verneukt met drugs enzo... Hij is daar op een moment uitgekomen en is een gezin begonnen, heeft een stel kinderen (waarvan 1 nu zelf met een bandje is begonnen in de garagequote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, maar je moet het een beetje langs je geen laten gaan vind ik.
Maar ik ken hem natuurlijk niet en heb die jaren helaas niet meegemaakt.
Tof.quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:00 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja, weet je..ik vind Dave tof. Waarom? Hij heeft het vroeger zo rot gehad en zichzelf zo verneukt met drugs enzo... Hij is daar op een moment uitgekomen en is een gezin begonnen, heeft een stel kinderen (waarvan 1 nu zelf met een bandje is begonnen in de garage)... En ik hoor alleen maar toffe berichten hoe hij met de fans om gaat. Die zijn echt alles voor hem. Ik las eens een verhaal dat 'Dethfans in de brandende zon stonden te wachten voor een zaal. Dave is toen naar buiten gegaan met een stel roadies en is waterflesjes gaan uitdelen.
Las ook een verhaal pas van een vader wiens zoon een meet&greet met Dave had gewonnen. Eenmaal daar heeft Dave de journalisten een uur laten wachten omdat hij toch maar dat joch nog een gitaarlesje wilde geven. Uiteindelijk ging die knul naar huis met niet alleen een Dean (wat bij de prijs hoorde), maar ook nog een een dikke amp.
Mensen mogen hem dan maar al te graag willen beoordelen op shit die hij 27 jaar geleden uitgehaald heeft in een of ander toen nog obscuur bandje vol met mensen die allemaal dronken en stoned waren en shit uithaalden, maar ik krijg geen ander idee dan dat het tegenwoordig een aardige, intelligente man is met een leuk gevoel voor humor (hij schrijft echt geweldige blogs) en een overdreven voorliefde voor koffie (hij heeft samen met zijn vrouw een eigen koffiebedrijfje. Hij importeert de bonen direct van de boeren af, oid). Nog afgezien daarvan is het een erg goede muzikant.
Hij zal vast wel opvliegend zijn (aangezien hij met een gitaar gooit, hoewel wij het hele verhaal niet kennen), maar dat zijn de meeste fokkers ook. Muzikanten zijn ook maar mensen....
True.quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:17 schreef Witchfynder het volgende:
Volgens mij is die ruzie tussen Hetfield en Mustaine ook niet meer zo heftig als men denkt. Ik krijg het idee dat die vooral in stand wordt gehouden door al die hysterische internethelden die de wereld "rijk" is. Ik heb al Megadeth fan ook geen problemen met Metallica. Ik vind het alleen niet zulke spannende muziek. De enige CD van Metallica die ik bezit is Kill 'Em All en die heb ik al jaaaaaaren niet meer gedraaid. Ik vind Kirk Hammett ook niet zo interessant soleren en het valt mij tegen dat Lars na 30 jaar nog steeds een matige drummer is, maar ik heb gewoon geen zin om constant maar artiesten te gaan vergelijken enzo. Ik vind op youtube die <gitarist 1> vs. <gitarist 2> filmpjes ook zo zwaaaaaaaaar kansloos..
Ik ben groot fan van Metallica, maar Lars een goeie drummer noemen zal ik nooit doen. Hij is live als showman echt geweldig, maar dat wat hij speelt is weinig creatief en strak. Ik durf te beweren dat ik het meeste na een kort tijdje oefenen ook kan spelen (heb vroeger ook slagwerk gespeeldquote:Op woensdag 18 februari 2009 06:42 schreef The_Dean het volgende:
Ik vind Lars juist wel goed, zijn drumstijl past echt heerlijk binnen Metallica.
Zoals Witch eens zij, hij kan er veel meer uithalen dan er in zit. Aan de ene kant is dat wel waar... maar aan de andere kant typeerd dit juist Metallica/Lars een beetje, en ik vind het geweldig. Hij drumt echt meer op de muziek zeg maar, dan dat hij er gewoon blastbeats of hele afstanden dubbele bass onder gooid. Ook leuk, maar niet Metallica.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Volgens mij is hij nu 1 van de boegbeelden van Dean nadat hij weg gegaan is bij ESP?
Ik had deze al aangeboden: OP gitaristentopic...quote:Op maandag 16 februari 2009 23:05 schreef KaMo het volgende:
MON?quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:29 schreef Gitaarmat het volgende:
Gister geoefend in MON in Groningen, met een 10 meter lang 5 meter hoge fender bij de bar daar
quote:Jezus, wat is die drummer slecht, hij zit er constant naast. Wat dat betreft doet hij het eigenlijk wel weer goed
Noem jij nu zelf Metallica weinig strak of creatief?quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:12 schreef The_Dean het volgende:
Ik zeg ook niet dat hij een steengoede of grensverleggende drummer is, maar ik vind hem wel goed. En het past perfect bij Metallica.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:01 schreef brother52 het volgende:
Om maar even een kennis (zelf drummer) van me te quoten tijdens een optreden van een metallica coverband
[..]
Lombardo en Jordison zijn ook wel uitzonderlijke talenten natuurlijkquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:08 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Noem jij nu zelf Metallica weinig strak of creatief?.
.
Ik vind het gewoon zo tekenend dat toen Lars ziek werd en hij live vervangen werd door Dave Lombardo, Joey Jordison en zijn drumtech, hij met zijn eigen partijen werd weg gespeeld. Au..
Ah, ok. Ziet er goed verzorgd uit!quote:
Dan moet je de link in die OP ook nog ff aanpassen naar deze linkquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:31 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik had deze al aangeboden: OP gitaristentopic...
Het was wel tof dat Joey en Dave af en toe achterlijke kickdrumpartijen etc ertussen deden maar het klonk niet meer als Metallica.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:08 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Noem jij nu zelf Metallica weinig strak of creatief?.
.
Ik vind het gewoon zo tekenend dat toen Lars ziek werd en hij live vervangen werd door Dave Lombardo, Joey Jordison en zijn drumtech, hij met zijn eigen partijen werd weg gespeeld. Au..
Craptellica, toevallig?quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:01 schreef brother52 het volgende:
Om maar even een kennis (zelf drummer) van me te quoten tijdens een optreden van een metallica coverband
[..]
Oeps, foutje met het uploaden. Is nu gedaan.quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:39 schreef SNArky het volgende:
[..]
Dan moet je de link in die OP ook nog ff aanpassen naar deze link
quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:58 schreef The_Dean het volgende:
Ok, ok, Lars is een slechte kutdrummer. Blij nu?
Is het ook, en lekker goedkoopquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:52 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ah, ok. Ziet er goed verzorgd uit!
dan lijkt me er meer kapot dan alleen de knopquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:53 schreef DutchErrorist het volgende:
Hehe de reverb knop van mijn versterker is kapotAls ik de reverb stekkertjes eruit haal doet mijn versterker het namelijk wel goed
Ja okay iets met dat reverb ding danquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:56 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
dan lijkt me er meer kapot dan alleen de knop
Paar maanden terug al gedaan... nog niks gekregen...quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:06 schreef Witchfynder het volgende:
Meer mensen die een gratis proefexemplaar van dit wellicht handige blad aan willen vragen?
http://www.bandcoach.eu/Home/tabid/66/Default.aspx
Klopt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:01 schreef Dribbel_ het volgende:
Hij werkt me op m'n zenuwenirritant gepiep, ga dan lekker powerchords rammen
Hoe duur? En zijn ze open op zondag?quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:06 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Is het ook, en lekker goedkoop
Dubbel Frisss.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:45 schreef Dribbel_ het volgende:
wtfbbqqq
Youtube weigert m'n video omdat je geen orginele nummers als backingtrack mag gebruiken!!!!
Dus hier m'n video maar geupload
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=465311&
Ja de gitaar knalt er niet doorheen
Ja dat hoor anders is het irritant
En ja de bends in de solo zijn hiet hélemaal zuiver![]()
!
Goede effeciënte rechterhandtechniek!quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:45 schreef Dribbel_ het volgende:
wtfbbqqq
Youtube weigert m'n video omdat je geen orginele nummers als backingtrack mag gebruiken!!!!
!
Thnxquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:53 schreef Cynic het volgende:
[..]
Goede effeciënte rechterhandtechniek!
Klinkt lekker man!
Zie er niet echt comfortabel uitquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:58 schreef Cynic het volgende:
Ik zag vandaag een filmpje van Marty Friedman, die heeft een hele gekke rechterhandtechniek, maar god wat kan die vent spelen (toch wel het grootste talent waar Mustaine mee gewerkt heeft)!
Met die techniek speelt Patrick van mijn band ook. Beetje raar ja, maar ja, voor hem werkt het.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:58 schreef Cynic het volgende:
Ik zag vandaag een filmpje van Marty Friedman, die heeft een hele gekke rechterhandtechniek, maar god wat kan die vent spelen (toch wel het grootste talent waar Mustaine mee gewerkt heeft)!
Ga maar vast, we komen zo.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:00 schreef KaMo het volgende:
Iemand zin om even een dagje naar Tsjechië te gaan?
Ik wil een BaCH
http://www.bachmusik.com/en/p101036/rbb-2-trd/
GAS
Klopt. Op basgitaarforum hebben ze met 10 man ofzo bassen laten komen. De organisator heeft nu goed contact met de directeur ofzo. Ze hebben zelfs een eigen model laten fixen daar.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:28 schreef Cynic het volgende:
Zo duur is dat toch ook niet om te verzenden?
Lijkt me dat je er niet voor heen en weer kan rijden...
quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:45 schreef Dribbel_ het volgende:
wtfbbqqq
!
Ik ben er nu ook heel erg op aan het letten, kwam er ook achter dat ik het eigenlijk helemaal fout deed (mijn wijsvinger stond hol ipv. bol als je begrijpt wat ik bedoel) Probeer het nu steeds goed te doen en het gaat ook steeds beter, maar het is nog héél erg wennen...quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zie er niet echt comfortabel uit
Qua dat ben ik wel blij dat ik toch wat lessen heb gevolgd aan gezien ik daar eerst echt neit op lette, maar het scheelt zoveel met hoe je speelt als dat redelijk goed zit
Vakantie zeker?quote:Op donderdag 19 februari 2009 02:23 schreef Dribbel_ het volgende:
Vandaag deze site van Jimbeau gekregen, toffe site
http://www.guitar-tube.com
Kan ik daar mooi m'n filmpjes neer pleuren
Morgen Blood Brothers van Papa Roach ffn proberen op te nemen
Als ik zo kon spelen als Marty, dan boeide mij mijn techniek verder erg weinigquote:Op donderdag 19 februari 2009 07:56 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik ben er nu ook heel erg op aan het letten, kwam er ook achter dat ik het eigenlijk helemaal fout deed (mijn wijsvinger stond hol ipv. bol als je begrijpt wat ik bedoel) Probeer het nu steeds goed te doen en het gaat ook steeds beter, maar het is nog héél erg wennen...
Paul Gilbert lesjes kijken!quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:32 schreef The_Dean het volgende:
Ik heb ook een waardeloze techniek volgens mij
Moet hoognodig op les.
Graagquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:48 schreef Cynic het volgende:
En we kunnen ook wel een keer een lesje doen als je die cab komt ophalen, als je wil
Ja, die is prima te doen (als je niet helemaal een beginner bent tenminste)quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:43 schreef Wunny het volgende:
[..]
Toffe site! Dankje!
Is Seek And Destroy van Metallica een beetje te doen als beginner?
Vooral belangrijk dat je op en neer blijft slaan in het ritme, dat deed ik ook totaal niet, gelukkig toen met les behoorlijk aangeleerd, en in het begin is het waardeloos, maar als het er eenmaal inzit speelt het veel relaxter en ga je veel harder vooruitquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:32 schreef The_Dean het volgende:
Ik heb ook een waardeloze techniek volgens mij
Moet hoognodig op les.
Op het podium sta ik die powerchords als een mongool te hakkenquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:22 schreef Witchfynder het volgende:
En je bewegingen zo klein mogelijk maken. Kost je dan minder energie en kun je ook sneller (niet dat snelheid zaligmakend is per se).
Jack Owen (die kale) van Cannibal Corpse had dat ook altijd lekker onder controle. Je kon haast niet zien dat hij speelde.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:22 schreef Witchfynder het volgende:
En je bewegingen zo klein mogelijk maken. Kost je dan minder energie en kun je ook sneller (niet dat snelheid zaligmakend is per se).
Volgens mij zit je te playbackenquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:45 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo nog 1 filmpje dan![]()
Papa Roach - Blood Brothersvet nummer
Lastig om alles in 1 take goed te doen maar redelijk gelukt
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=465713&
Alleen geluid en beeld loopt niet 100% goed samen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door The_Dean op 19-02-2009 19:04:35 ]Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Pics?quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:30 schreef Jimbo het volgende:
he bah , de knoppen van mn SG waren kapot gegaan toen ik ze eraf wilde halen
maar ik heb nu hele toffe zwarte nieuwe knoppen die beder en mooier zijn![]()
ik vind ze toffer
ik zal eens wat makenquote:
Ja, ook met van die gasten in bands als Heathen. Je hoort een soort van idioot snel hakkend geluid uit die gitaren komen, maar het lijkt alsof hun handen nog stil staan.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:47 schreef Cynic het volgende:
[..]
Jack Owen (die kale) van Cannibal Corpse had dat ook altijd lekker onder controle. Je kon haast niet zien dat hij speelde.
Die gaan toch uit elkaar?quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:42 schreef Gitaarmat het volgende:
Zojuist naar I.O.S geweest man wat is hun bassist goed zeg!
Die zijn inderdaad wel mooier.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:40 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
Voor, heb ze erop gelegd lagen niet vast zo
en na;
[ afbeelding ]s
Voegt weinig toe, I know, maar moest ff reageren.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:47 schreef Cynic het volgende:
Dat zijn me wat mooie tekeningen zegquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:55 schreef Broekpaling het volgende:
Hier 1 van de 6 gitaartekeningen die ik heb:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het gaat dus de LP worden.(Ik heb nog tekeningen voor een Gibson SG, een Strat en een Tele, Flying V en een Ibanez body.
)
De lange balk is net 1 a 2 cm te kort voor de neck als ik 'm afzaag voor het deel dat nodig is voor de body dus ga ik er een stukje aan plakken.
[ afbeelding ]
Dat gaat van de halflange plank afkomen. Het afgezaagde stuk gaat aan de kant waar ik de kop ga maken. Dit is verder puur cosmetisch en het geplakte deel staat buiten de trekkracht van de tuners.
Ook zijn de planken ongeveer een centimeter de dun dus ik plaats nog een plank aan de achterkant waar ik de boel aan vast lijm zodat het weer 1 geheel is.
Ja zal ik doen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:01 schreef Xylon het volgende:
[..]
Dat zijn me wat mooie tekeningen zegGroot en gedetailleerd, ideaal! Hopelijk ga je vaak updates posten tijdens het bouwen van de gitaar, want zoiets is altijd wel interessant om te volgen, vooral om dan uiteindelijk het resultaat te zien
VET !!!!!!quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:47 schreef Cynic het volgende:
[..]
Jack Owen (die kale) van Cannibal Corpse had dat ook altijd lekker onder controle. Je kon haast niet zien dat hij speelde.
Mooie gitaar, heb em ookquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:40 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
Voor, heb ze erop gelegd lagen niet vast zo
en na;
[ afbeelding ]s
Jim Carrey was/is groot fan van Cannibal Corpse en sowieso brute metalquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:55 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Voegt weinig toe, I know, maar moest ff reageren.
Can.Corpse; heb een CD van ze (Tomb of the Mutilated), back in '95 ofzo, uit de Large ... toen kwam ook nog dit nummer in Ace Ventura langs
quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:51 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Volgens mij zit je te playbackenThnxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk dat Jimbo ook de epiphone heeftquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:50 schreef Richie_Rich het volgende:
[..]
Mooie gitaar, heb em ook![]()
Alleen dan de Epiphone versie
Ohquote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:18 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ik denk dat Jimbo ook de epiphone heeft
oa.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:18 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ik denk dat Jimbo ook de epiphone heeft
pwntquote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
oa.
maar shht niet vertellennu lijkt 't alsof ik echt een gibson betalen kan
Het is maar één van je gitaren. Je gibson Dark Fire heb je ook nogquote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
oa.
maar shht niet vertellennu lijkt 't alsof ik echt een gibson betalen kan
die is ook nog verdomd mooiquote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:48 schreef KaMo het volgende:
[..]
Het is maar één van je gitaren. Je gibson Dark Fire heb je ook nog
[ afbeelding ]
Ja, maar aan verhalen te horen is het de prijs niet waard (relatief slechte afwerking etc)quote:
Hoe dat zo?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:14 schreef The_Dean het volgende:
Ik heb zwaar de blues vandaag...
Lang verhaal, wil jullie de blues ook niet gevenquote:
Kom naar Limburg om carnaval te vieren! Vanavond gaat het losquote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:14 schreef The_Dean het volgende:
Ik heb zwaar de blues vandaag...
Heeft het nog iets met vrouwen te maken?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:33 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Lang verhaal, wil jullie de blues ook niet geven
Heb al een en ander op papierquote:
eerste 2 nieuwe moeilijk te regelenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb al een en ander op papier
Nu nog een strat en een strot en een fles whisky en ik ben er klaar voor.
maar... wij houden van lange verhalenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:33 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Lang verhaal, wil jullie de blues ook niet geven
Graag, maar morgen werken for The Manquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
eerste 2 nieuwe moeilijk te regelen
regel een pakkie peuken , rook ze op , zuip je klem en zing het morgen in
succes gegarandeerd
quote:
wat een held!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:19 schreef wizl het volgende:
Ik kan uren (nou ja) naar deze gast kijken, alleen al om zijn accent.![]()
Zijn All Right Now van Free is ook epic!
Major Kong is alivequote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:19 schreef wizl het volgende:
Ik kan uren (nou ja) naar deze gast kijken, alleen al om zijn accent.![]()
Zijn All Right Now van Free is ook epic!
Dat is voor de mensen die een hernia hebben.quote:
Is dat de gitaarvariant van: "als er maar een gat in zit"?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hij is lelijk, maar toch is het nog steeds een explorer.
quote:
Gaaf!quote:
Tofquote:
Nee. Dat is deze:quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:17 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Nee! Lelijkste gitaar die ik (tot nu toe) van Gibson heb gezien..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Naast zoiets heb ik weer zoiets vanquote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Naast zoiets heb ik weer zoiets van [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ooit zal ik het ook kunnen
Of niet, totaal geen motivatie om ziets te oefenen eigenlijkBeetje leuk liedjes spelen is okee
Vandaag RATM videotje gemaakt
Smaak te pakken nu, best leuk zo'n filmpje opnemen
Begin is alleen een beetje kut getimed
klopt, deze is helemaal crapquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee. Dat is deze:
[ afbeelding ]
Cool!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Naast zoiets heb ik weer zoiets van [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ooit zal ik het ook kunnen
Of niet, totaal geen motivatie om ziets te oefenen eigenlijkBeetje leuk liedjes spelen is okee
Vandaag RATM videotje gemaakt
Smaak te pakken nu, best leuk zo'n filmpje opnemen
Begin is alleen een beetje kut getimed
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Daag me niet uit [ afbeelding ]
Ja dat doe je wel en dat weten we allemaal, dus kom maar op.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:41 schreef Dribbel_ het volgende:
Daarnaast speel ik natuurlijk geen metalW
Voordat ik dát strak achter elkaar kan spelen mga ik eerst nog wel ff oefenenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:56 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja dat doe je wel en dat weten we allemaal, dus kom maar op..
Ik ben vandaag into SRV.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:06 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik heb een AC/DC gevoel voor vandaag
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:02 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Eh dat is mij iets te ver fietsen![]()
Veel plezier
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:02 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Eh dat is mij iets te ver fietsen![]()
Veel plezier
quote:
Wat, zo'n langzame?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Voordat ik dát strak achter elkaar kan spelen mga ik eerst nog wel ff oefenen [ afbeelding ]
Die wordt het dan
Uitbestedenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:33 schreef allsystemshalt het volgende:
het maken van drum tracks is nogal tijdrovend.
Gaat allemaal van mijn gitaartijd af
Ga flamenco spelen, zit geen drums in.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:33 schreef allsystemshalt het volgende:
het maken van drum tracks is nogal tijdrovend.
Gaat allemaal van mijn gitaartijd af
Degene die de laatste post heeft dus hequote:Op zondag 22 februari 2009 00:04 schreef allsystemshalt het volgende:
Wie maakt de volgende aan? ik niet heb het wel weer gezien en gehoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |