Say whatquote:Op maandag 16 februari 2009 22:31 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Klinkt veel strakker maar tegelijkertijd ook losser, mooie versterker.
quote:
Een slotje op de Wiki... dan vermoord je meteen het hele idee waar Wikipedia voor staat...quote:Op maandag 16 februari 2009 23:05 schreef KaMo het volgende:
Kon niet iemand een mirror online gooien? (of een slotje op de wiki ofzo?)
quote:Op maandag 16 februari 2009 23:05 schreef KaMo het volgende:
Kon niet iemand een mirror online gooien? (of een slotje op de wiki ofzo?)
Komende tijd even niet. Zware kredietcrisisquote:
Lange instrumentale zooi is voor mannen die met pasen naar eieren zoekenquote:Op maandag 16 februari 2009 23:20 schreef Witchfynder het volgende:
Fokking hell...we hebben een nieuw nummer van 7 minuten en de zanger gaat pas op 4 minuten zingen..
Sja, of een controle ofzo... enkel op onze paginaquote:Op maandag 16 februari 2009 23:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Een slotje op de Wiki... dan vermoord je meteen het hele idee waar Wikipedia voor staat...
Je bent pas tof als die klaar isquote:Op maandag 16 februari 2009 23:26 schreef Broekpaling het volgende:
ESP.![]()
Hoe tof ben ik trouwens als ik zeg dat ik heb besloten mijn eigen gitaar te bouwen?
quote:Op maandag 16 februari 2009 23:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je bent pas tof als die klaar is
Nee, dan leest hij de krant off stage. Wij zijn gewoon erg aan het patsen dan. Maar daarna wordt het inhaken met een biertje, hoor.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:22 schreef Daantke het volgende:
Als 'ie de eerste drie minuten grunt vind ik het nog wel awesome
Ontwerp?quote:Op maandag 16 februari 2009 23:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Ben net begonnen, heb een paar delen van m'n bed weggenomen omdat ik hout nodig heb.
Les Paul.quote:
Alles zelf maken, of zo'n ikea bouwpakket?quote:Op maandag 16 februari 2009 23:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Les Paul.
Alhoewel ik ook een Ken Lawrence explorer neck through ontwerp heb. Hubba.
Vaatje bijvullen voor nog een uitstortrondequote:Op maandag 16 februari 2009 23:28 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee, dan leest hij de krant off stage. Wij zijn gewoon erg aan het patsen dan. Maar daarna wordt het inhaken met een biertje, hoor..
VOC Metal, ftw!.
Zat er aan te denken om een bouwpakket te kopen om het "gevoel" te ervaren.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Alles zelf maken, of zo'n ikea bouwpakket?
Nice, dat is wel tof ja gewoon helemaal zelf makenquote:Op maandag 16 februari 2009 23:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zat er aan te denken om een bouwpakket te kopen om het "gevoel" te ervaren.
Maar daar heb ik snel van afgezien. Bouwpakket zit het model al in, het hout is al "af" en op maat. Kwestie van de nek aan de body schroeven en je bent er bij wijze van spreken.
Maar echt van scratch inderdaad.Had 3 hele mooie dikke planken aan de zijkant van m'n bed gemaakt zodat de katten niet onder mijn bed konden komen, maar die zijn er nu te groot en dik voor dus heb ik ze weggehaald en gearresteerd voor de body. 3 planken naast elkaar is net iets meer als een Les Paul dus ik heb nog werkruimte. Ik wil er nog een Ken Lawrence tekening op leggen om te kijken of ik dat misschien red. Want de langste balk zal volgens mij net aan een neck through halen.
Zijn inderdaad best dikke planken. Zal binnenkort eens even kijken voor maten en foto's.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:53 schreef The_Dean het volgende:
Dat moeten dan wel hele dikke planken zijn wil je er een beetje Les Paul uit kunnen halen. Foto's/afmetingen?
Watvoor houtsoort is het?quote:Op maandag 16 februari 2009 23:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zijn inderdaad best dikke planken. Zal binnenkort eens even kijken voor maten en foto's.![]()
Op het moment nog aan het inventariseren op gereedschap, materiaal, tekeningen etc.
Dat is een hele goeie! Heb zelf al gekeken, het is hardhout waarschijnlijk tropisch. Ik zou ook niet weten hoe het op te zoeken.quote:
Is ook mooierquote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:01 schreef Broekpaling het volgende:
Als ik het een Les Paul gaat worden komt er hoe dan ook de kop van een ESP Eclipse op, die vin ik iets mooier.
lekker lange introquote:Op maandag 16 februari 2009 23:20 schreef Witchfynder het volgende:
Fokking hell...we hebben een nieuw nummer van 7 minuten en de zanger gaat pas op 4 minuten zingen..
Ja en niet zo gepland. Gewoon zo gegroeid. Maar saai vinden wij het niet. Hoop ons publiek ook niet.quote:
En ik mij zorgen maken als mijn fiets buiten de rekken staat op het station en de gemeente hem weg wil halen... in Ohio blazen ze hem gewoon op! Fijn, zeker als je de sticker er zelf niet op geplakt zou hebben ;-)quote:Het is niet de eerste keer dat de naam van de band zorgt voor problemen.
Zo zag een agent drie jaar geleden een sticker met de bandnaam op een fiets staan bij de universiteit van Ohio. De universiteit werd ontruimd en uit voorzorg werd de fiets opgeblazen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lol tvpquote:Op maandag 16 februari 2009 23:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Een slotje op de Wiki... dan vermoord je meteen het hele idee waar Wikipedia voor staat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |