dan lijkt me er meer kapot dan alleen de knopquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:53 schreef DutchErrorist het volgende:
Hehe de reverb knop van mijn versterker is kapotAls ik de reverb stekkertjes eruit haal doet mijn versterker het namelijk wel goed
Ja okay iets met dat reverb ding danquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:56 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
dan lijkt me er meer kapot dan alleen de knop
Paar maanden terug al gedaan... nog niks gekregen...quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:06 schreef Witchfynder het volgende:
Meer mensen die een gratis proefexemplaar van dit wellicht handige blad aan willen vragen?
http://www.bandcoach.eu/Home/tabid/66/Default.aspx
Klopt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:01 schreef Dribbel_ het volgende:
Hij werkt me op m'n zenuwenirritant gepiep, ga dan lekker powerchords rammen
Hoe duur? En zijn ze open op zondag?quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:06 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Is het ook, en lekker goedkoop
Dubbel Frisss.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:45 schreef Dribbel_ het volgende:
wtfbbqqq
Youtube weigert m'n video omdat je geen orginele nummers als backingtrack mag gebruiken!!!!
Dus hier m'n video maar geupload
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=465311&
Ja de gitaar knalt er niet doorheen
Ja dat hoor anders is het irritant
En ja de bends in de solo zijn hiet hélemaal zuiver![]()
!
Goede effeciënte rechterhandtechniek!quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:45 schreef Dribbel_ het volgende:
wtfbbqqq
Youtube weigert m'n video omdat je geen orginele nummers als backingtrack mag gebruiken!!!!
!
Thnxquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:53 schreef Cynic het volgende:
[..]
Goede effeciënte rechterhandtechniek!
Klinkt lekker man!
Zie er niet echt comfortabel uitquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:58 schreef Cynic het volgende:
Ik zag vandaag een filmpje van Marty Friedman, die heeft een hele gekke rechterhandtechniek, maar god wat kan die vent spelen (toch wel het grootste talent waar Mustaine mee gewerkt heeft)!
Met die techniek speelt Patrick van mijn band ook. Beetje raar ja, maar ja, voor hem werkt het.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:58 schreef Cynic het volgende:
Ik zag vandaag een filmpje van Marty Friedman, die heeft een hele gekke rechterhandtechniek, maar god wat kan die vent spelen (toch wel het grootste talent waar Mustaine mee gewerkt heeft)!
Ga maar vast, we komen zo.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:00 schreef KaMo het volgende:
Iemand zin om even een dagje naar Tsjechië te gaan?
Ik wil een BaCH
http://www.bachmusik.com/en/p101036/rbb-2-trd/
GAS
Klopt. Op basgitaarforum hebben ze met 10 man ofzo bassen laten komen. De organisator heeft nu goed contact met de directeur ofzo. Ze hebben zelfs een eigen model laten fixen daar.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:28 schreef Cynic het volgende:
Zo duur is dat toch ook niet om te verzenden?
Lijkt me dat je er niet voor heen en weer kan rijden...
quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:45 schreef Dribbel_ het volgende:
wtfbbqqq
!
Ik ben er nu ook heel erg op aan het letten, kwam er ook achter dat ik het eigenlijk helemaal fout deed (mijn wijsvinger stond hol ipv. bol als je begrijpt wat ik bedoel) Probeer het nu steeds goed te doen en het gaat ook steeds beter, maar het is nog héél erg wennen...quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zie er niet echt comfortabel uit
Qua dat ben ik wel blij dat ik toch wat lessen heb gevolgd aan gezien ik daar eerst echt neit op lette, maar het scheelt zoveel met hoe je speelt als dat redelijk goed zit
Vakantie zeker?quote:Op donderdag 19 februari 2009 02:23 schreef Dribbel_ het volgende:
Vandaag deze site van Jimbeau gekregen, toffe site
http://www.guitar-tube.com
Kan ik daar mooi m'n filmpjes neer pleuren
Morgen Blood Brothers van Papa Roach ffn proberen op te nemen
Als ik zo kon spelen als Marty, dan boeide mij mijn techniek verder erg weinigquote:Op donderdag 19 februari 2009 07:56 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik ben er nu ook heel erg op aan het letten, kwam er ook achter dat ik het eigenlijk helemaal fout deed (mijn wijsvinger stond hol ipv. bol als je begrijpt wat ik bedoel) Probeer het nu steeds goed te doen en het gaat ook steeds beter, maar het is nog héél erg wennen...
Paul Gilbert lesjes kijken!quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:32 schreef The_Dean het volgende:
Ik heb ook een waardeloze techniek volgens mij
Moet hoognodig op les.
Graagquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:48 schreef Cynic het volgende:
En we kunnen ook wel een keer een lesje doen als je die cab komt ophalen, als je wil
Ja, die is prima te doen (als je niet helemaal een beginner bent tenminste)quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:43 schreef Wunny het volgende:
[..]
Toffe site! Dankje!
Is Seek And Destroy van Metallica een beetje te doen als beginner?
Vooral belangrijk dat je op en neer blijft slaan in het ritme, dat deed ik ook totaal niet, gelukkig toen met les behoorlijk aangeleerd, en in het begin is het waardeloos, maar als het er eenmaal inzit speelt het veel relaxter en ga je veel harder vooruitquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:32 schreef The_Dean het volgende:
Ik heb ook een waardeloze techniek volgens mij
Moet hoognodig op les.
Op het podium sta ik die powerchords als een mongool te hakkenquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:22 schreef Witchfynder het volgende:
En je bewegingen zo klein mogelijk maken. Kost je dan minder energie en kun je ook sneller (niet dat snelheid zaligmakend is per se).
Jack Owen (die kale) van Cannibal Corpse had dat ook altijd lekker onder controle. Je kon haast niet zien dat hij speelde.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:22 schreef Witchfynder het volgende:
En je bewegingen zo klein mogelijk maken. Kost je dan minder energie en kun je ook sneller (niet dat snelheid zaligmakend is per se).
Volgens mij zit je te playbackenquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:45 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo nog 1 filmpje dan![]()
Papa Roach - Blood Brothersvet nummer
Lastig om alles in 1 take goed te doen maar redelijk gelukt
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=465713&
Alleen geluid en beeld loopt niet 100% goed samen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door The_Dean op 19-02-2009 19:04:35 ]Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Pics?quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:30 schreef Jimbo het volgende:
he bah , de knoppen van mn SG waren kapot gegaan toen ik ze eraf wilde halen
maar ik heb nu hele toffe zwarte nieuwe knoppen die beder en mooier zijn![]()
ik vind ze toffer
ik zal eens wat makenquote:
Ja, ook met van die gasten in bands als Heathen. Je hoort een soort van idioot snel hakkend geluid uit die gitaren komen, maar het lijkt alsof hun handen nog stil staan.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:47 schreef Cynic het volgende:
[..]
Jack Owen (die kale) van Cannibal Corpse had dat ook altijd lekker onder controle. Je kon haast niet zien dat hij speelde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |