Die gaan toch uit elkaar?quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:42 schreef Gitaarmat het volgende:
Zojuist naar I.O.S geweest man wat is hun bassist goed zeg!
Die zijn inderdaad wel mooier.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:40 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
Voor, heb ze erop gelegd lagen niet vast zo
en na;
[ afbeelding ]s
Voegt weinig toe, I know, maar moest ff reageren.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:47 schreef Cynic het volgende:
Dat zijn me wat mooie tekeningen zegquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:55 schreef Broekpaling het volgende:
Hier 1 van de 6 gitaartekeningen die ik heb:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het gaat dus de LP worden.(Ik heb nog tekeningen voor een Gibson SG, een Strat en een Tele, Flying V en een Ibanez body.
)
De lange balk is net 1 a 2 cm te kort voor de neck als ik 'm afzaag voor het deel dat nodig is voor de body dus ga ik er een stukje aan plakken.
[ afbeelding ]
Dat gaat van de halflange plank afkomen. Het afgezaagde stuk gaat aan de kant waar ik de kop ga maken. Dit is verder puur cosmetisch en het geplakte deel staat buiten de trekkracht van de tuners.
Ook zijn de planken ongeveer een centimeter de dun dus ik plaats nog een plank aan de achterkant waar ik de boel aan vast lijm zodat het weer 1 geheel is.
Ja zal ik doen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:01 schreef Xylon het volgende:
[..]
Dat zijn me wat mooie tekeningen zegGroot en gedetailleerd, ideaal! Hopelijk ga je vaak updates posten tijdens het bouwen van de gitaar, want zoiets is altijd wel interessant om te volgen, vooral om dan uiteindelijk het resultaat te zien
VET !!!!!!quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:47 schreef Cynic het volgende:
[..]
Jack Owen (die kale) van Cannibal Corpse had dat ook altijd lekker onder controle. Je kon haast niet zien dat hij speelde.
Mooie gitaar, heb em ookquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:40 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
Voor, heb ze erop gelegd lagen niet vast zo
en na;
[ afbeelding ]s
Jim Carrey was/is groot fan van Cannibal Corpse en sowieso brute metalquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:55 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Voegt weinig toe, I know, maar moest ff reageren.
Can.Corpse; heb een CD van ze (Tomb of the Mutilated), back in '95 ofzo, uit de Large ... toen kwam ook nog dit nummer in Ace Ventura langs
quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:51 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Volgens mij zit je te playbackenThnxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk dat Jimbo ook de epiphone heeftquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:50 schreef Richie_Rich het volgende:
[..]
Mooie gitaar, heb em ook![]()
Alleen dan de Epiphone versie
Ohquote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:18 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ik denk dat Jimbo ook de epiphone heeft
oa.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:18 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ik denk dat Jimbo ook de epiphone heeft
pwntquote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
oa.
maar shht niet vertellennu lijkt 't alsof ik echt een gibson betalen kan
Het is maar één van je gitaren. Je gibson Dark Fire heb je ook nogquote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
oa.
maar shht niet vertellennu lijkt 't alsof ik echt een gibson betalen kan
die is ook nog verdomd mooiquote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:48 schreef KaMo het volgende:
[..]
Het is maar één van je gitaren. Je gibson Dark Fire heb je ook nog
[ afbeelding ]
Ja, maar aan verhalen te horen is het de prijs niet waard (relatief slechte afwerking etc)quote:
Hoe dat zo?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:14 schreef The_Dean het volgende:
Ik heb zwaar de blues vandaag...
Lang verhaal, wil jullie de blues ook niet gevenquote:
Kom naar Limburg om carnaval te vieren! Vanavond gaat het losquote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:14 schreef The_Dean het volgende:
Ik heb zwaar de blues vandaag...
Heeft het nog iets met vrouwen te maken?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:33 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Lang verhaal, wil jullie de blues ook niet geven
Heb al een en ander op papierquote:
eerste 2 nieuwe moeilijk te regelenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb al een en ander op papier
Nu nog een strat en een strot en een fles whisky en ik ben er klaar voor.
maar... wij houden van lange verhalenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:33 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Lang verhaal, wil jullie de blues ook niet geven
Graag, maar morgen werken for The Manquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
eerste 2 nieuwe moeilijk te regelen
regel een pakkie peuken , rook ze op , zuip je klem en zing het morgen in
succes gegarandeerd
quote:
wat een held!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:19 schreef wizl het volgende:
Ik kan uren (nou ja) naar deze gast kijken, alleen al om zijn accent.![]()
Zijn All Right Now van Free is ook epic!
Major Kong is alivequote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:19 schreef wizl het volgende:
Ik kan uren (nou ja) naar deze gast kijken, alleen al om zijn accent.![]()
Zijn All Right Now van Free is ook epic!
Dat is voor de mensen die een hernia hebben.quote:
Is dat de gitaarvariant van: "als er maar een gat in zit"?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hij is lelijk, maar toch is het nog steeds een explorer.
quote:
Gaaf!quote:
Tofquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |