Cool. Waar in Arnhem?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:23 schreef Jorikjet het volgende:
yes... volgende week appartementje in arnhem, al betekend dat einde oefening voor de twin reverb, die blijft achter want gaat te hard op zijn zachts
Wtf is het?quote:
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&q=Balk+Gaasterl%C3%A2n-Sleat,+Friesland&sll=52.469397,5.509644&sspn=5.201074,9.887695&ie=UTF8&cd=3&geocode=FdosJwMdYy9VAA&split=0&t=h&z=14&iwloc=addrquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wij in Friesland noemen dat geen planken, maar balken
Ik weet waar het ligtquote:
Vlakbij Sleat (Sloten) klinkt als SLETquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik weet waar het ligt
Ben er zondag nog geweest
Wat voor punk luister jij dat je moet benden?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:01 schreef Dribbel_ het volgende:
Kut auw m'n arme vingertjesveel benden met dikke snaren is dodelijk
![]()
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat voor punk luister jij dat je moet benden?
Creedencequote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:08 schreef Broekpaling het volgende:
Oh, Susie Q, Oh, Susie Q,
Oh, Susie Q, Baby I love you, Susie Q.
Plain White T's - Hey There Delilah. Zelfs ik kan hem voor het grootste gedeelte.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:11 schreef denkjedat het volgende:
okee een vraagje
ik wil er niet gemakkelijk van af komen ofzo
maar weet iemand nog een makkelijk doch romantische guitartab ?
hij mag heel langzaam zijn en misschien maar 1 snaar per seconde als hij maar mooi is
zo wil ik beetje beginnen en langzaam opbouwen.
ook is dit leuk misschien voor mensen die een gitaar hebben en het proberen . en dan merken dat het niet zo heel moeilijk is met guitartabs.
hoewel mijn opzet van deze vraag gewoon is om een mooi rustig nummer te kunnen spelen
net als anouk= michel
Oh, dat.quote:
Waarom wil je het doen? Kraken je potmeters/switch nu ?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:16 schreef Wunny het volgende:
Als ik mijn potmeters en switch vervang, is dat dan een verbetering qua sound?
Ik wou dit setje erin gooien:
Klikje
En is zoiets moeilijk te doen als beginner, ik heb nog nooit een soldeerijzer aangeraakt..
Hangt van de kwaliteit van je huidige electronica afquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:16 schreef Wunny het volgende:
Klikje
En is zoiets moeilijk te doen als beginner, ik heb nog nooit een soldeerijzer aangeraakt..
nee. zulke dingen maken het geluid niet, dat doet het hout en de elementen, en vooral je versterker en speeltechniek! misshcien 0.000001% maar dat is dus niksquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:16 schreef Wunny het volgende:
Klikje
Noppes, ik dacht misschien is het een upgrade in de soundquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Waarom wil je het doen? Kraken je potmeters/switch nu ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |