quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:19 schreef Wunny het volgende:
[..]
Noppes, ik dacht misschien is het een upgrade in de sound
Wat hij zegt dusquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:19 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
nee. zulke dingen maken het geluid niet, dat doet het hout en de elementen, en vooral je versterker en speeltechniek! misshcien 0.000001% maar dat is dus niks
Dan heb je sowieso niks aan dat setje met 4 potmetersquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:22 schreef Wunny het volgende:
[..]
Ik heb een Dean evo XM, deze:
[ afbeelding ]
Alles is nog stock.
Dave is een huilebalk.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:56 schreef The_Dean het volgende:
Kijk en leer: dit doe je met een ESP.
Metallica! Metallica!
Volgens mij is hij nu 1 van de boegbeelden van Dean nadat hij weg gegaan is bij ESP?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:05 schreef Dribbel_ het volgende:
Tsja die baalt natuurlijk dat ie geen Dean had gekocht
Ik denk dat je echt een uitzondering bent dan. Alle gitaristen die ik ken hadden het binnen 2 weken wel onder de knie.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:38 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
Ik ben net een week geleden begonnen met gitaarspelen, nadat ik voor mijn verjaardag een akoestische gitaar heb gekregen. Klonk het bij jullie nou ook allemaal zo slecht en vals in het begin?
Hoevaak en wat oefen je?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:38 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
Ik ben net een week geleden begonnen met gitaarspelen, nadat ik voor mijn verjaardag een akoestische gitaar heb gekregen. Klonk het bij jullie nou ook allemaal zo slecht en vals in het begin?
Hij is niet degene die erover aan het jammeren is. Hij wordt er geloof ik alleen elke week dezelfde vraag over gesteld.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dave is een huilebalk.
Nog altijd lopen jammeren over hoe het in 82/32 gegaan was. Hij is nu miljonair, heeft tig fans, toffe band.
Ik luister zelf ook Megadeth maar hij moet wat meer ballen tonen.
Ja, maar je moet het een beetje langs je geen laten gaan vind ik.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:45 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hij is niet degene die erover aan het jammeren is. Hij wordt er geloof ik alleen elke week dezelfde vraag over gesteld..
Rotnummer, en kan ik alquote:
Part II van another brick in the wall kan ik de solo een flink stuk vanquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:36 schreef Sloggi het volgende:
Pink Floyd - Comfortably Numb, de tweede solo.
Een solo waar van alles in zit, gemakkelijke en moeilijke stukken, is Hideaway (John Mayall's Bluesbreakers met Eric Clapton).
Begin maar met wat van Impellitteri na te spelenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:07 schreef KaMo het volgende:
Wat is een leuke solo voor beginners?
Ja, weet je..ik vind Dave tof. Waarom? Hij heeft het vroeger zo rot gehad en zichzelf zo verneukt met drugs enzo... Hij is daar op een moment uitgekomen en is een gezin begonnen, heeft een stel kinderen (waarvan 1 nu zelf met een bandje is begonnen in de garagequote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, maar je moet het een beetje langs je geen laten gaan vind ik.
Maar ik ken hem natuurlijk niet en heb die jaren helaas niet meegemaakt.
Tof.quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:00 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja, weet je..ik vind Dave tof. Waarom? Hij heeft het vroeger zo rot gehad en zichzelf zo verneukt met drugs enzo... Hij is daar op een moment uitgekomen en is een gezin begonnen, heeft een stel kinderen (waarvan 1 nu zelf met een bandje is begonnen in de garage)... En ik hoor alleen maar toffe berichten hoe hij met de fans om gaat. Die zijn echt alles voor hem. Ik las eens een verhaal dat 'Dethfans in de brandende zon stonden te wachten voor een zaal. Dave is toen naar buiten gegaan met een stel roadies en is waterflesjes gaan uitdelen.
Las ook een verhaal pas van een vader wiens zoon een meet&greet met Dave had gewonnen. Eenmaal daar heeft Dave de journalisten een uur laten wachten omdat hij toch maar dat joch nog een gitaarlesje wilde geven. Uiteindelijk ging die knul naar huis met niet alleen een Dean (wat bij de prijs hoorde), maar ook nog een een dikke amp.
Mensen mogen hem dan maar al te graag willen beoordelen op shit die hij 27 jaar geleden uitgehaald heeft in een of ander toen nog obscuur bandje vol met mensen die allemaal dronken en stoned waren en shit uithaalden, maar ik krijg geen ander idee dan dat het tegenwoordig een aardige, intelligente man is met een leuk gevoel voor humor (hij schrijft echt geweldige blogs) en een overdreven voorliefde voor koffie (hij heeft samen met zijn vrouw een eigen koffiebedrijfje. Hij importeert de bonen direct van de boeren af, oid). Nog afgezien daarvan is het een erg goede muzikant.
Hij zal vast wel opvliegend zijn (aangezien hij met een gitaar gooit, hoewel wij het hele verhaal niet kennen), maar dat zijn de meeste fokkers ook. Muzikanten zijn ook maar mensen....
True.quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:17 schreef Witchfynder het volgende:
Volgens mij is die ruzie tussen Hetfield en Mustaine ook niet meer zo heftig als men denkt. Ik krijg het idee dat die vooral in stand wordt gehouden door al die hysterische internethelden die de wereld "rijk" is. Ik heb al Megadeth fan ook geen problemen met Metallica. Ik vind het alleen niet zulke spannende muziek. De enige CD van Metallica die ik bezit is Kill 'Em All en die heb ik al jaaaaaaren niet meer gedraaid. Ik vind Kirk Hammett ook niet zo interessant soleren en het valt mij tegen dat Lars na 30 jaar nog steeds een matige drummer is, maar ik heb gewoon geen zin om constant maar artiesten te gaan vergelijken enzo. Ik vind op youtube die <gitarist 1> vs. <gitarist 2> filmpjes ook zo zwaaaaaaaaar kansloos..
Ik ben groot fan van Metallica, maar Lars een goeie drummer noemen zal ik nooit doen. Hij is live als showman echt geweldig, maar dat wat hij speelt is weinig creatief en strak. Ik durf te beweren dat ik het meeste na een kort tijdje oefenen ook kan spelen (heb vroeger ook slagwerk gespeeldquote:Op woensdag 18 februari 2009 06:42 schreef The_Dean het volgende:
Ik vind Lars juist wel goed, zijn drumstijl past echt heerlijk binnen Metallica.
Zoals Witch eens zij, hij kan er veel meer uithalen dan er in zit. Aan de ene kant is dat wel waar... maar aan de andere kant typeerd dit juist Metallica/Lars een beetje, en ik vind het geweldig. Hij drumt echt meer op de muziek zeg maar, dan dat hij er gewoon blastbeats of hele afstanden dubbele bass onder gooid. Ook leuk, maar niet Metallica.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Volgens mij is hij nu 1 van de boegbeelden van Dean nadat hij weg gegaan is bij ESP?
Ik had deze al aangeboden: OP gitaristentopic...quote:Op maandag 16 februari 2009 23:05 schreef KaMo het volgende:
Kon niet iemand een mirror online gooien? (of een slotje op de wiki ofzo?)
MON?quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:29 schreef Gitaarmat het volgende:
Gister geoefend in MON in Groningen, met een 10 meter lang 5 meter hoge fender bij de bar daar
quote:Jezus, wat is die drummer slecht, hij zit er constant naast. Wat dat betreft doet hij het eigenlijk wel weer goed
Noem jij nu zelf Metallica weinig strak of creatief?quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:12 schreef The_Dean het volgende:
Ik zeg ook niet dat hij een steengoede of grensverleggende drummer is, maar ik vind hem wel goed. En het past perfect bij Metallica.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:01 schreef brother52 het volgende:
Om maar even een kennis (zelf drummer) van me te quoten tijdens een optreden van een metallica coverband
[..]
Lombardo en Jordison zijn ook wel uitzonderlijke talenten natuurlijkquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:08 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Noem jij nu zelf Metallica weinig strak of creatief?.
.
Ik vind het gewoon zo tekenend dat toen Lars ziek werd en hij live vervangen werd door Dave Lombardo, Joey Jordison en zijn drumtech, hij met zijn eigen partijen werd weg gespeeld. Au..
Ah, ok. Ziet er goed verzorgd uit!quote:
Dan moet je de link in die OP ook nog ff aanpassen naar deze linkquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:31 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik had deze al aangeboden: OP gitaristentopic...
Het was wel tof dat Joey en Dave af en toe achterlijke kickdrumpartijen etc ertussen deden maar het klonk niet meer als Metallica.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:08 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Noem jij nu zelf Metallica weinig strak of creatief?.
.
Ik vind het gewoon zo tekenend dat toen Lars ziek werd en hij live vervangen werd door Dave Lombardo, Joey Jordison en zijn drumtech, hij met zijn eigen partijen werd weg gespeeld. Au..
Craptellica, toevallig?quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:01 schreef brother52 het volgende:
Om maar even een kennis (zelf drummer) van me te quoten tijdens een optreden van een metallica coverband
[..]
Oeps, foutje met het uploaden. Is nu gedaan.quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:39 schreef SNArky het volgende:
[..]
Dan moet je de link in die OP ook nog ff aanpassen naar deze link
quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:58 schreef The_Dean het volgende:
Ok, ok, Lars is een slechte kutdrummer. Blij nu?
Is het ook, en lekker goedkoopquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:52 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ah, ok. Ziet er goed verzorgd uit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |