abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66139642
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:11 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Idd... ik heb nu een vast contract... ik blijf lekker zitten waar ik zit, als over een paar jaar de ecomie weer aantrekt ga ik misschien wel weer verder kijken

Heb gelukkig nog net geen halfjaar geleden een flinke opslag gekregen
Dat geldt voor veel mensen. Mensen die eerst hun mond vol hadden over het zoeken naar een nieuwe uitdaging zijn nu opeens wel blij met hun vaste contract en zijn toch wat minder hard op zoek naar een nieuwe uitdaging.
  Redactie Frontpage maandag 16 februari 2009 @ 22:14:48 #2
145738 superworm
is erbij
pi_66139695
tvp
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_66139861
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:13 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat geldt voor veel mensen. Mensen die eerst hun mond vol hadden over het zoeken naar een nieuwe uitdaging zijn nu opeens wel blij met hun vaste contract en zijn toch wat minder hard op zoek naar een nieuwe uitdaging.
Velen doen inderdaad even een stap op de plaats. Mensen die de afgelopen paar jaar voor hunzelf zijn begonnen knijpen hem nu ook behoorlijk.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_66140083
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:17 schreef du_ke het volgende:

[..]

Velen doen inderdaad even een stap op de plaats. Mensen die de afgelopen paar jaar voor hunzelf zijn begonnen knijpen hem nu ook behoorlijk.
Dat klopt. Veel ondernemers hebben het ook al erg lastig door minder opdracht en/of niet-betalende debiteuren.

Het zijn zware tijden en dan is het vaak beter om even een pas op de plaats te maken en bewust te kiezen voor tevreden zijn met wat je hebt. Straks waait de recessie weer over en komen er nog kansen genoeg.
pi_66140115
En zo zijn er een hoop ineens gelukkig met een baan die ze een jaar geleden nog vervloekte, 't kan snel gaan.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_66140406
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:20 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat klopt. Veel ondernemers hebben het ook al erg lastig door minder opdracht en/of niet-betalende debiteuren.
Klopt en de eenpitters die zich voor goed geld in wouden laten huren hebben nu gewoon even een probleem.
pi_66140591
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:26 schreef du_ke het volgende:

[..]

Klopt en de eenpitters die zich voor goed geld in wouden laten huren hebben nu gewoon even een probleem.
De blaaskaakjes uit de detachering. Leuk inderdaad. Ook wat figuren die hier met veel bombarie zijn vertrokken en het wel even zouden gaan maken als gedetacheerde. Zitten nu MAX te kijken zonder opdracht.
  maandag 16 februari 2009 @ 22:30:57 #8
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_66140685
Tvp en knuffels
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_66140712
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:29 schreef Halcon het volgende:

[..]

De blaaskaakjes uit de detachering. Leuk inderdaad. Ook wat figuren die hier met veel bombarie zijn vertrokken en het wel even zouden gaan maken als gedetacheerde. Zitten nu MAX te kijken zonder opdracht.
Echt heel veel medelijden heb ik ook niet. Ze lieten daarvoor vaak net wat te veel rotzooi achter na hun vertrek.
  maandag 16 februari 2009 @ 22:50:38 #10
19142 tslh
Never at ease.....
pi_66141706
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
En zo zijn er een hoop ineens gelukkig met een baan die ze een jaar geleden nog vervloekte, 't kan snel gaan.
en zo zijn er ook een hoop werkgevers die zitten met mensen die ze wellicht liever hadden zien vertrekken vanwege ongemotiveerdheid. Maar die nu blijven tot de stormte geluwd is, en ervoor zorgen dat degenen die WEL willen (maar later binnengekomen zijn) als eerste afgeserveerd worden omdat dat goedkoper is. Last in, first out.
Life is funny. Well, yours is. To me.
  maandag 16 februari 2009 @ 22:50:59 #11
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_66141733
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:29 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ligt er ook maar aan.

Heb net nog een aanbieding gehad.

Domme mensen hebben geen werk, slimme wel.
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
  dinsdag 17 februari 2009 @ 08:51:12 #12
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_66148258
Ik ben per 1 januari geswitched van baan en wel een goede keuze gemaakt. Zat in de uitzendbranche en dat is nu echt om te janken zo erg. Zit nu in de non-profit sector. Weliswaar met een jaarcontract, maar doordat ik niet in het bedrijfsleven zit, maak ik me nog niet zo'n zorgen. Ben alleen maar blij dat ik niet meer in de uitzendwereld zit, want daar is het nu alleen maar sales sales sales en geen partij zit er nu op te wachten.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 17 februari 2009 @ 18:13:53 #13
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_66167922
tvp
Neerkomen wel!
pi_66168034
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:13 schreef Halcon het volgende:

[..]

Puh, een vast contract is net zoveel waard als een tijdelijk contract. Als je genoeg dienstjaren hebt, ja, dan is het kostbaar om je te ontslaan. Er is maandag nog een collega van me ontslagen met een vast contract en 3 dienstjaren. Net zo makkelijk als ik met mijn tijdelijke contract.
pi_66168617
Ik zit voor 30% in de WerkTijdVerkorting vanaf januari. Het gaat nu ronduit slecht in de Chemie, de dagen die ik afgelopen tijd op m'n werk ben geweest is er van echt werken ook weinig gekomen. Iedere keer een paar daagjes produceren en dan kon de plant weer afgestart worden.

Volgende maand lijkt het iets aan te trekken, ik hoop 't maar.
pi_66169724
Ik maak me wel een beetje zorgen, zit nog in mijn proeftijd. Maar ja. We zien wel. Je kan er toch niets aan veranderen.
For great justice!
  † In Memoriam † dinsdag 17 februari 2009 @ 19:18:19 #17
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_66169977
* Cynix ® werkt bij DAF.

Need I say more?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_66170100
Onlangs te horen gekregen dat mijn contract is verlengd en ik ben werkzaam in de corporatiewereld. Met onze organisatie gaat het voorlopig nog gewoon goed. Commerciële vastgoedontwikkelaars knijpen hem nu wel steeds meer volgens mij.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_66170647
Mijn vorige baan was trouwens bij Fortis. .
For great justice!
  dinsdag 17 februari 2009 @ 20:36:19 #20
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_66173081
Ik zit sinds een half jaartje in het wereldje van de automatisering voor educatieve uitgevers, en alhoewel ik een jaarcontract heb voel ik me redelijk safe. Ons werkterrein zou redelijk recessie-proof moeten zijn (kinderen blijven toch naar school gaan) en m'n kennis is vrij specifiek. Dat betekend verder natuurlijk niet dat ik mezelf in slaap laat sussen: als het echt erg gaat worden met de economie dan zit je uiteindelijk nergens veilig.
pi_66173451
Echt bizar hoe vaak ik de laatste tijd heb gehoord "Mensen blijven toch ...". Als het er echt op aan komt doen mensen maar één ding: moorden. De wapenindustrie is dus de enige echte recessie-veilige branche.
For great justice!
pi_66174042
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 19:18 schreef Cynix ® het volgende:
* Cynix ® werkt bij DAF.

Need I say more?
Hoezo werken? Werken ze daar nog dan? Dacht dat DAF nog immer dicht zat...

Tja, ik ben nu juist aan het zoeken. Heeft ook te maken met de werkgever zelf en de omstandigheden. Krijg nog immer veel respons op mijn CV.

Momenteel ben ik werkzaam in de ICT detachering
  † In Memoriam † dinsdag 17 februari 2009 @ 21:48:27 #23
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_66176102
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 20:58 schreef RvLaak het volgende:
Hoezo werken? Werken ze daar nog dan? Dacht dat DAF nog immer dicht zat...
Ja hoor, dagelijks worden er in Eindhoven 84 trucks geassembleerd. Het waren er alleen bijna 200 vorig jaar.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_66186921
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 21:48 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ja hoor, dagelijks worden er in Eindhoven 84 trucks geassembleerd. Het waren er alleen bijna 200 vorig jaar.
Welke truck fabrikant was het ook al weer die in december welgeteld 9 vrachtwagens had verkocht?

Mooi om te horen dat een Nederlands bedrijf als DAF nog produceert.
Weer ww vergeten van mn kl00n :$
pi_66188435
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 20:45 schreef Q. het volgende:
De wapenindustrie is dus de enige echte recessie-veilige branche.
Helaas! Waar ik werkte, daar werkten we veel voor bedrijven die aan defensie leveren. Daar gaat het toch echt een heel stuk minder hoor. Defensie is afhankelijk van belastinginkomsten. Met minder handel en meer werklozen komt er minder belastinggeld in de schatkist. Daardoor heeft defensie dus ook minder geld uit te geven.
pi_66192639
Alleen bij de overheid zit je 'goed', hoewel Wouter B. sinds gisteren niets meer direct van tafel veegt en ook naar reductie v/h aantal ambtenaren gekeken wordt.

V.w.b. ICT: waar ik kijk kunnen ze niet goed zonder externen. De internen zijn dat de afgelopen jaren niet voor niets gebleven terwijl ze als ingehuurde doorgaans veel meer hadden kunnen verdienen? En dan heb ik het niet over de externen van de Logica's en Sogeti's e.d., want dat zijn uiteindelijk ook gewoon loonslaven, maar de eenpitters. De gemiddelde eenpitter is denk ik beter dan de gemiddelde interne. Of dat de hogere prijs rechtvaardigt weet ik niet. Price is what you pay, value is what you get. Alleen weten inkopers vaak het een niet van het ander te onderscheiden. Is ook lastig natuurlijk.

Iemand een idee hoe het in de criminele sector gaat - heeft die ook last van de kredietcrises? Ik las laatst iets over de mafia die in Italie de financieringsrol van de banken overneemt. En Ik lees hier over wapenhandel, maar volgens mij is er ook altijd wel vraag naar drugs en vrouwen.
Goud kan je niet bijdrukken
  vrijdag 20 februari 2009 @ 22:14:41 #27
141511 Rimmer
Keep rolling...
pi_66296378
Ik las afgelopen week ergens dat bijvoorbeeld cafe eigenaren al regelmatig bij de onderwereld terecht komen om geld te lenen. Ik denk dat de onderwereld wel gaat varen bij/door de credietcrisis....

Ik heb deze week vrijgenomen van mijn werk, omdat ik verplicht voor 1 April 32 uur moest snipperen.(arbeidstijdverkorting) Als de economie niet aantrekt in April gaan er gedwongen ontslagen vallen. Deze week ben ik al met mijn 'nieuwe` baas in gesprek geweest hopelijk kan ik daar in April beginnen.
De transport wereld staat zwaar onder druk, ik werk nu voor de Chemische industrie en die ligt aardig op zijn reet. Aangezien wij half Fabrikaten voor verven en lakken waarvan wij 100% de Europese auto-industrie verzorgen op ons halfFabrikaat (marktleider) voelen wij het erg hard. Wel frappant is dat we nog net in leven blijven door Amerikaanse klanten, uit Amerika worden producten met containers tegelijk besteld. Waar of nie dat het voor de wapen industrie is Die frigging Irak en Afganistan shit houdt ons in leven.

Maar mijn 'hopelijk toekomstige nieuwe' baas zit in de levensmiddelen industrie, die sector loopt als een trein. in April heeft ie 5 chauffeurs nodig. Binnenkort kom ik waarschijnlijk jullie Euroshopper biertje langsbrengen
pi_66313356
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 18:18 schreef Osramp het volgende:

[..]

Puh, een vast contract is net zoveel waard als een tijdelijk contract. Als je genoeg dienstjaren hebt, ja, dan is het kostbaar om je te ontslaan. Er is maandag nog een collega van me ontslagen met een vast contract en 3 dienstjaren. Net zo makkelijk als ik met mijn tijdelijke contract.
Als je pas kort in dienst bent, dan kost het de werkgever weinig en is het appeltje-eitje, maar het is wel zo dat de meeste bedrijven eerst kijken naar de tijdelijke contracten en dan pas gaan snoeien in het gedeelte van het personeelsbestand dat een vast contract heeft.
pi_66417630
Over mijn werk kan ik niet praten, maar de kredietcrisis is natuurlijk een uitgelezen kans om van alles om te gooien. Ik heb wel cijfers gezien van de grafische branche om me heen en ik werd niet vrolijk van wat ik zag ...

Om me heen zie ik veel ZZPers die van de 1 op de andere dag van volop werk naar een lege portefeuille gaan, ik zie dus best veel in elkaar storten om me heen.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  maandag 2 maart 2009 @ 15:33:48 #30
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_66619208
Mijn contract wordt ook niet verlengd; een week geleden zag alles er nog rooskleurig uit. Voldoende aanbod en bezig met een project, nu wordt mijn tijdelijke contract niet verlengd omdat ze anders aan me vast zitten voor een contract voor onbepaalde tijd. Getoonde inzet en functioneren spelen geen enkele rol, gewoon met de botte bijl door de organisatie.

WW here we come....
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
  Moderator maandag 2 maart 2009 @ 17:13:06 #31
236264 crew  capricia
pi_66622950
Wellicht handig om in WGR een centraal WW / uitkering topic te starten?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 3 maart 2009 @ 02:37:10 #32
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_66640626
http://www.fd.nl/artikel/(...)rijf-vlasco-failliet

Een familielid van mij werkte hier , 57jr en zal ws niet meer aan de bak komen
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_66875332
quote:
Op maandag 2 maart 2009 15:33 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Mijn contract wordt ook niet verlengd; een week geleden zag alles er nog rooskleurig uit. Voldoende aanbod en bezig met een project, nu wordt mijn tijdelijke contract niet verlengd omdat ze anders aan me vast zitten voor een contract voor onbepaalde tijd. Getoonde inzet en functioneren spelen geen enkele rol, gewoon met de botte bijl door de organisatie.

WW here we come....
Dat is erg zuur inderdaad....
Love is in the air!
pi_66887646
Ik werkte full time, maar nu kan ik nog maar 2 dagen werken omdat we te weinig klanten hebben. Maar even een aanvullende uitkering aanvragen, bahbah.
pi_66888016
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:26 schreef du_ke het volgende:
Inderdaad de afgelopen jaren heb ik heel veel mensen ZZP/Freelancer zien worden (ICT). Dit was niet normaal meer zoveel. Natuurlijk kan er best een trend zijn naar meer ZZP, maar de afgelopen jaren ging het veel te snel het was dus gewoon een grote hype.

Nu zal dit snel grotendeels worden teruggedraaid. Veel van deze ZZP-ers rennen nu weer terug naar loondienst. Een hoop van die zogenaamde 'ZZP-ers' hebben ook een hekel aan risico dus ze zijn helemaal geen ondernemer, maar ja het ging zo lekker gemakkelijk de afgelopen jaren.

Dit zelfde verhaal zien we in de Bouw. Daar zijn veel vaklieden (waarvan de meeste ook geen ondernemer zijn) door hun bedrijf aangespoord om als ZZP-te gaan want "dan zorg ik wel voor werk". Nu zorgt de voormalige werkgever niet meer voor werk en is er een probleem. Ook zijn er vaak geen financiele reserves, want ja er is natuurlijk wel lekker geleefd.

Dat hele ZZP gedoe is gewoon een grote hype geweest uit de hype jaren. Hoe langer de recessie gaat duren, hoe verder dit wordt teruggedraaid. Nu hoor je nog mensen dat dit een 'dipje is' en dat het 'over een paar maanden beter gaat'. Nou dit is pas het begin....
pi_66888218
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 11:50 schreef Poekieman het volgende:
V.w.b. ICT: waar ik kijk kunnen ze niet goed zonder externen. De internen zijn dat de afgelopen jaren niet voor niets gebleven terwijl ze als ingehuurde doorgaans veel meer hadden kunnen verdienen?
Jij leeft zeker nog steeds in fabeltjesland? Ten eerste is er enorme prijsdruk in ICT. Veel grote opdrachtgevers hebben externen een brief gestuurd dat het tarief omlaag moet. Nieuwe inhuur (als hier al sprake van is) vindt ook plaats tegen scherpere condities.

Philips heeft gewoon complete externe teams buitengegooid en weer opnieuw ingehuurd (lagere prijs natuurlijk).

Verder zijn alle grote softwarehuizen bezig de door hun ingehuurde ZZP-ers te vervangen door eigen personeel. Hup nog meer druk.
quote:
De gemiddelde eenpitter is denk ik beter dan de gemiddelde interne.
Dit kun je zo niet stellen. Een hoop externen hebben de gok gewaagd (het grote geld lonkt) en een hoop internen hebben dit op wat voor redenen niet aangedurft. Jij doet net of compententies voor 100% bepaald of iemand extern gaat of interne blijft. Dit klopt niet niet. Dit percentage is veel lager.

[ Bericht 3% gewijzigd door josvr op 10-03-2009 10:30:31 ]
pi_66908820
Werk als IT auditor bij een van de grote accountantsbedrijven. Zoals elk jaar breekt nu de rustige periode aan waar mensen op de bank komen. Zelf zit mijn planning voorlopig nog vol, maar om me heen valt het leeg. Heb wel het idee dat er nu meer gewezen wordt naar de kredietcrisis. Medewerkers hebben een mail ontvangen dat ze een aantal dagen onbetaald verlof mogen opnemen. Zal geen succes worden omdat veel mensen genoeg overuren hebben staan.
pi_66937842
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 19:59 schreef snabbi het volgende:
Werk als IT auditor bij een van de grote accountantsbedrijven. Zoals elk jaar breekt nu de rustige periode aan waar mensen op de bank komen. Zelf zit mijn planning voorlopig nog vol, maar om me heen valt het leeg. Heb wel het idee dat er nu meer gewezen wordt naar de kredietcrisis. Medewerkers hebben een mail ontvangen dat ze een aantal dagen onbetaald verlof mogen opnemen. Zal geen succes worden omdat veel mensen genoeg overuren hebben staan.
Nee, maar dan zijn ze wel in 1 klap van de bergen overuren af.
Honey ! Take me drunk, i am home !
  woensdag 11 maart 2009 @ 15:43:58 #39
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_66937883
Ik werk bij een detacheringsbureau in de pensioenbranche. Elke keer als we een vrije dag aanvragen worden we door de account-manager gebeld die ons vraagt waarom we vrij nemen. Als de invulling van die vrije dag ze niet bevalt wordt doodleuk gevraagd of je de vrije dag niet kunt intrekken.
  Moderator woensdag 11 maart 2009 @ 15:47:04 #40
9859 crew  Karina
Woman
pi_66938002
Ik ben druk aan het solliciteren, want hier gaat het helemaal de verkeerde kant op (detacheringsbrance).
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_66951362
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 15:42 schreef LangeTabbetje het volgende:
Nee, maar dan zijn ze wel in 1 klap van de bergen overuren af.
Ik bedoelde meer dat als mensen vrij nemen, ze wel betaald verlof nemen. Je hebt wel gelijk dat ook dat niet ongunstig is voor ze. Worden overigens ook mensen 'verplicht' de overuren op te nemen in deze periode.
pi_66951405
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 15:43 schreef thewishmaster het volgende:
Ik werk bij een detacheringsbureau in de pensioenbranche. Elke keer als we een vrije dag aanvragen worden we door de account-manager gebeld die ons vraagt waarom we vrij nemen. Als de invulling van die vrije dag ze niet bevalt wordt doodleuk gevraagd of je de vrije dag niet kunt intrekken.
En hoe lang van te voren vraag je zo'n dag aan dan?
pi_66953532
tvp
  Moderator woensdag 11 maart 2009 @ 23:02:06 #44
236264 crew  capricia
pi_66953759
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 15:43 schreef thewishmaster het volgende:
Belachelijk, zo'n werkgever.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_66954632
Dit is de drukste week tot nu toe in het jaar 2009, dat is seizoensgebonden (het logistieke bedrijf waar ik werk distribueert motorfietsen/onderdelen, krant gelezen? De babyboomers kopen zich suf en het wordt weer warm buiten).
Ook heeft Suzuki een nieuwe Alto op komst, en gezien de altocultuur van onze milieuvriendelijke maatschappij zal dat gegarandeerd een groter succes worden dan de royale modellen waarmee zij moet concurreren (want een 'zij' is het gezien de brochure waarin het schatje in het roze is afgebeeld)
Nu maar hopen dat de overheid het geld van de mensen die ons land hebben opgebouwd met man en macht veilig stelt ten koste van anderen en het lenen zo goedkoop mogelijk houdt (ook ten koste van anderen), dan houd ik in elk geval mijn baantje.
  donderdag 12 maart 2009 @ 08:41:09 #46
144262 thewishmaster
pi_66959205
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 22:04 schreef snabbi het volgende:

[..]

En hoe lang van te voren vraag je zo'n dag aan dan?
Als je 1 dag opneemt moet dat minimaal een week van tevoren, in dit geval heb ik het ook 1 week van tevoren aangevraagd.
  donderdag 12 maart 2009 @ 08:42:52 #47
144262 thewishmaster
pi_66959226
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 23:02 schreef capricia het volgende:

[..]

Belachelijk, zo'n werkgever.
Het is de betutteling ten top, er wordt ook van ons verwacht dat we in eigen tijd naar de tandarts gaan om maar zoveel mogelijk uren declarabel te zijn. Wanneer ik de eerste afspraak bij de tandarts heb om 8.15 en gedetacheerd ben bij NN in Rotterdam ben ik daar om een uur of half elf.
pi_66970691
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 08:42 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Het is de betutteling ten top, er wordt ook van ons verwacht dat we in eigen tijd naar de tandarts gaan om maar zoveel mogelijk uren declarabel te zijn. Wanneer ik de eerste afspraak bij de tandarts heb om 8.15 en gedetacheerd ben bij NN in Rotterdam ben ik daar om een uur of half elf.
Als ik naar de tandarts moest gaan in mn eigen tijd zou ik even een babbeltje maken met mn baas, en als hij het er niet mee eens is zoek ik wel een andere baan op. Gekkenhuis

Mja, ik zit elke dag in het financieel centrum van Londen en lees ook elke dag in de krant dat overal ontslagen vallen. Zelfs in banken. Feit blijft, als je trader wil worden, ( 5 dagen in de week achter verschillende schermen + speciaal bureau + plus abbo's op verschillende programma's ) zal er altijd werk zijn. Mits je er zelf natuurlijk een potje van maakt!
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  Moderator donderdag 12 maart 2009 @ 15:06:46 #49
236264 crew  capricia
pi_66971500
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 08:42 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

So? Dat is toch niet jouw probleem?
Ik begrijp wel dat ze de druk opvoeren, maar ik zou daar niet zo makkelijk in mee gaan.
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 12 maart 2009 @ 15:10:02 #50
144262 thewishmaster
pi_66971618
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 15:06 schreef capricia het volgende:

[..]

So? Dat is toch niet jouw probleem?
Ik begrijp wel dat ze de druk opvoeren, maar ik zou daar niet zo makkelijk in mee gaan.
Dit soort maatregelen zijn sinds begin dit jaar zo ongeveer van kracht. Voor de uren bij de tandarts schrijf ik gewoon een paar uur kort verzuim op, dat lijkt mij niet meer dan logisch.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')