Stofjequote:Op maandag 16 februari 2009 21:07 schreef Stofje het volgende:
Ik heb echt geen enkel stukje sympathie voor Drenthe, merk ik. Ik vind het gewoon een ongelofelijke lul. Echt, niet provocerend of stom bedoeld, maar ik kan me hier echt aan ergeren...
Irritant, stom joch. Hoop dat hij lekker doorgaat met falen in Madrid.quote:
Samen met Kelly en Regilio Tuur komen ze wel tot het IQ van Bokito.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:08 schreef The_Verve het volgende:
Kunnen ze Drenthe niet eens uitnodigen voor De Nationale IQ-test?
Die spits welke niet eens ingeschreven werd voor CL?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:10 schreef Noshiba het volgende:
Walgelijk eigenwijze mogool die drenthe
Klaassie blijft een held
? Wat is dit nou voor een drenthe-niveau achtige mongole opmerking?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:11 schreef Paran0id het volgende:
[..]
Die spits welke niet eens ingeschreven werd voor CL?
Die vest. Waar gehaald?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:10 schreef ASroma het volgende:
dit soort jongens zijn gewoon niet bijster intelligent, hij doet me erg aan kluivert denken. Geweldige voetballers maar ze worden daarbuiten niet begrepen.
je weet tog
Mooie poging tot provocatie, maar je zult zelf ook wel doorhebben dat deze opmerking getuigt van onwetendheid van jouw kant, hm?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:11 schreef Paran0id het volgende:
[..]
Die spits welke niet eens ingeschreven werd voor CL?
quote:Op maandag 16 februari 2009 21:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kraaij Senior nu bij Sport 1 United.
Huntelaar bang voor zn haartjes.quote:
Die jonge moet gewoon lekker een leuk jaartje gaan voetballen bij Getafe oid. Is veel beter voor zijn ontwikkeling.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:12 schreef mcyodogg het volgende:
Drenthe heeft nooit volwassen kunnen worden. En dit leven van het trainingsveld naar het bed, en van het bed naar trainingsveld zal dat ook zeker niet veranderen.
Hij zei ik heb een te groot hoofdquote:Op maandag 16 februari 2009 21:15 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Huntelaar bang voor zn haartjes.
Is al jaren een normaal woord in Amsterdam hoor. Wes zal het ook wel eens gehoord hebben, dus vandaar.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:16 schreef ASroma het volgende:
pannekoekde hype is zelfs daar doorgedrongen
pannenkoek moest eens geen normaal woord zijnquote:Op maandag 16 februari 2009 21:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Is al jaren een normaal woord in Amsterdam hoor. Wes zal het ook wel eens gehoord hebben, dus vandaar.
Tien!quote:Op maandag 16 februari 2009 21:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Witschge deed het toch ook vaker dan 7 keer?
9 keer. En als je de laatste doodlegger meetelt 10 keer.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Het zit ook in die reclame van de Landmacht, met die keeper die niet oplet.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Is al jaren een normaal woord in Amsterdam hoor. Wes zal het ook wel eens gehoord hebben, dus vandaar.
Dat was tegen een subtopper Mühren deed het uit tegen de grootste club van de wereldquote:Op maandag 16 februari 2009 21:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zal Real blij mee zijn, die spelen in adidas.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:19 schreef Noshiba het volgende:
Hebben we trouwens door dat nike deze aflevering sponsert?
Ja, dat dusquote:Op maandag 16 februari 2009 21:19 schreef Jasza het volgende:
[..]
Het zit ook in die reclame van de Landmacht, met die keeper die niet oplet.
Hoor je ook:
Pannekoek opletten.
Die is al een jaar oud, maargoed
quote:Op maandag 16 februari 2009 21:21 schreef golfer het volgende:
Wat weten ze weinig van de geschiedenis en de grote spelers van destijds.
Weet ik ook niet veel van hoorquote:Op maandag 16 februari 2009 21:21 schreef golfer het volgende:
Wat weten ze weinig van de geschiedenis en de grote spelers van destijds.
Hopelijk keren ze alle drie ooit nog eens terug naar Amsterdamquote:Op maandag 16 februari 2009 21:24 schreef Jasza het volgende:
[..]
Waren onze spelers maar is zo fanatiek als Wes in deze quiz
Erg leuk iddquote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 21:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Het zijn en blijven toffe gasten
En Arjen.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Erg leuk idd
Jammer dat Ruud er niet bij kon zijn.
Mazzelpikquote:Op maandag 16 februari 2009 21:24 schreef kevin6188 het volgende:
Oh, lol. Volgende week Van Gaal. Ik zit in het publiek dan.
Dat was toch die CL wedstrijd dat de Ultras Sur één van de doelen om ver trok?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:25 schreef Noshiba het volgende:
Altijd bij bernabeu denk ik aan van der ende als scheidsrechter
Het zijn toch ook gewoon heerlijke gasten, altijd serieus bezig maar ook altijd lachen gieren brullen. Heerlijkquote:
Verheerlijken? Ik heb alle drie die gasten meerdere keren gesproken en het zijn hele normale toffe gasten.quote:
1 april 1998, halve finale Champions League, Real Madrid - Borussia Dortmundquote:Op maandag 16 februari 2009 21:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat was toch die CL wedstrijd dat de Ultras Sur één van de doelen om ver trok?
Ja, toen werd er gevraagd: Wat ga je nu doen aan van der endequote:Op maandag 16 februari 2009 21:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat was toch die CL wedstrijd dat de Ultras Sur één van de doelen om ver trok?
quote:Een UEFA commissaris vroeg aan Van der Ende wat nu te doen. “Er moet een andere goal komen” antwoordde hij “ en ik ga mijn vrouw bellen en vertellen dat ze de video even op pauze moet zetten”.
quote:Op maandag 16 februari 2009 21:28 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ja, toen werd er gevraagd: Wat ga je nu doen aan van der ende
zegt ie: Even naar huis bellen vragen of ze de video recorder willen instellen![]()
Helemaal mee eensquote:Op maandag 16 februari 2009 21:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Toffe uitzending! Leuke, interessante interviews met normale gasten op een normale manier die gewoon zeiden wat ze dachten.
Relaxed ook hoe ze met elkaar omgaan.
Vond Drenthe aan de ene kant de oude, irritant - arrogant - vervelend. Aan de andere kant was hij wel een stuk volwassener, leek hij meer met het voetbal bezig te zijn en begrijpt hij best dat hij in sommige zaken gewoon verkeerd handelt. Ik denk dat ie het uiteindelijk, net als Van Persie, het wel kan omzetten, maar daarvoor wel een andere club nodig heeft. Alleen, serieus. Dat horloge - wtf!
Prachtig van dat jochie trouwens.
Goeie linkquote:Op maandag 16 februari 2009 21:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[TV] 'Alles voor de bal' - met Drenthe, Hoogstrate en Heije.
In dat topic staat een link.
quote:Op maandag 16 februari 2009 21:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[TV] 'Alles voor de bal' - met Drenthe, Hoogstrate en Heije.
In dat topic staat een link.
Dat had echt 0-6 moeten zijn toenquote:Op maandag 16 februari 2009 21:43 schreef Xenomaniac het volgende:
Ze vonden het niet nodig de mooiste te laten zien: Real - Ajax, 0-2. Real werd op ongekende wijze op haar plek gezet.
Sowieso vier zuivere goals gemaakt toen.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat had echt 0-6 moeten zijn toen
Je gelooft het niet, maar tegenwoordig is daar een speciale site voor: uitzendinggemist.nl.quote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 23:07 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Je gelooft het niet, maar tegenwoordig is daar een speciale site voor: uitzendinggemist.nl.
Het breekt je van binnen hčquote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:58 schreef Ambrosius het volgende:
Een aflevering met alleen voetballers en ineens 200 posts voor één uitzending.
zeker. Het lijkt me ook gewoon een hele sympathieke geschikte kerel prive - ook als is hij af en toe ongenaakbaarquote:Op maandag 23 februari 2009 16:11 schreef Leatherface het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd naar Van Gaal.
Of je nu voor of tegen hem bent, het is toch wel een boeiende persoon.
Hij schijnt privé juist super te zijn.quote:Op maandag 23 februari 2009 20:36 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
zeker. Het lijkt me ook gewoon een hele sympathieke geschikte kerel prive - ook als is hij af en toe ongenaakbaar
Mooiquote:Op maandag 23 februari 2009 20:38 schreef Bruce117 het volgende:
En toch even een sneer in de richting van Koeman.
Gemist, wat zei hij?quote:Op maandag 23 februari 2009 20:38 schreef Bruce117 het volgende:
En toch even een sneer in de richting van Koeman.
Het is geen voetbalprogramma.quote:Op maandag 23 februari 2009 20:59 schreef GGMM het volgende:
jammer dat het afgekapt wordt. Dit was interessant.
Leuk meissie en meerkampsters heb ik altijd respect voor.quote:
Het is gewoon een vakman. En ondanks dat hij vaak nors overkomt vanwege de (en het is gewoon zo) door de pers beļnvloede filmpjes, is het gewoon een leuke man ook. In het echt altijd in voor grapjes e.d. En dat zie je nu ook weer in zo'n uitgebreider interview.quote:
Het lijkt wel alsof d'r bovenlip verdoofd is.quote:Op maandag 23 februari 2009 21:04 schreef Reddiablo het volgende:
wat praat zij raar? No spang!
iddquote:Op maandag 23 februari 2009 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof d'r bovenlip verdoofd is.
Eens. Ik zou het anders formulerenquote:Op maandag 23 februari 2009 21:08 schreef Xenomaniac het volgende:
Godgloeiende godverdomme! Als je meneer Van Gaal eindelijk hebt, kap 'm dan niet zo af! Godverdomme!
beetje zuid hollands met slisquote:Op maandag 23 februari 2009 21:08 schreef Rasmussen het volgende:
heeeel vreemd accent ja.. amsterdams met kak?
ja, vond het een beetje Rotterdams..... maar het kon ook net zo goed Leids zijn ofzoquote:
Topsportquote:
Ze is geboren in Amsterdam, woont in Haarlemquote:Op maandag 23 februari 2009 21:11 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
ja, vond het een beetje Rotterdams..... maar het kon ook net zo goed Leids zijn ofzo
Najah, ik ben nog boos van gisteren zeg maar.,quote:Op maandag 23 februari 2009 21:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eens. Ik zou het anders formuleren
Die was net nog op Fokquote:Op maandag 23 februari 2009 21:17 schreef Noshiba het volgende:
Iemand kevin6188 of welke cijfers dan ook al gespot?
679-0-1235680quote:Op maandag 23 februari 2009 21:24 schreef tong80 het volgende:
Ik deed in 98 aan een voetbalkwis mee mee bij de KRO op NED-1 in de finale moest ik het elftal van Ajax in 75 noemen mijn opponent het AZ van 81. De eerste keer dat ik meer spelers van AZ kende dan van Ajax.679-0-1235680-Ik versloeg daarvoor wel 1500 tegenstanders
ik had jolanda nog wel even willen zien beulen op die fietsquote:Op maandag 23 februari 2009 21:28 schreef Reddiablo het volgende:
mag de quizwinnaar niet meer racen? En die vijfkamper ook niet?
Zit ziek thuis. Mijn hele klas lag er na vraag een over de trainer van toen uit.quote:Op maandag 23 februari 2009 21:17 schreef Noshiba het volgende:
Iemand kevin6188 of welke cijfers dan ook al gespot?
Ik schaam me dood. Dacht dat ik blind kon typenquote:
Na 320000 posts zou je dat wel verwachten ja.quote:Op maandag 23 februari 2009 21:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik schaam me dood. Dacht dat ik blind kon typen
quote:In Holland Sport is het grootste talent van de Nederlandse atletiek te gast: de zestienjarige Nederlandse kampioen op de 60 meter indoor, Jamil Samuel. Wilfried de Jong bespreekt met Samuel en met oud-kampioen Nelli Cooman haar vorderingen op de 60 en 100 meter sprint. Jacco Eltingh en Paul Haarhuis blikken vooruit op de Davis Cup-ontmoeting tegen Argentiniё, en het belang van het dubbelspel in die wedstrijd. En er is een massagetafel op lokatie met de Belgische wielervedette Tom Boonen.
Hij won KBK al twee keer..quote:Op maandag 2 maart 2009 20:45 schreef Hephaistos. het volgende:
Zou die gast nou zelf ook een keer die wedstrijd gewonnen hebben?
zeker...leuk filmpje ook over handballen !quote:
Zeker een leuke afleveringquote:Op maandag 2 maart 2009 21:26 schreef TheArt het volgende:
Leuke aflevering
Eindelijk weer eens een keer geen voetbal.
Toen ik begon met kijken leek het ook net of Wilfried niet wist dat Steven vorig jaar KBK won, dus ik kan me voorstellen dat hij dat dan toch even duidelijk wil makenquote:Op maandag 2 maart 2009 20:51 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ja, en is er ongeveer 4 keer zelf over begonnen
Die vraag over Jans ookquote:
inderdaad, dat jochie zei het allemaal weinig volgens mij !quote:Op maandag 9 maart 2009 21:15 schreef wimderon het volgende:
Ik had wel de indruk dat oma er meer voor zichzelf dan voor haar kleinzoon zat
De winnaar had die vraag in eerste instantie fout, hij werd op dat moment net ingezoomd!quote:Op maandag 9 maart 2009 21:10 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die vraag over Jans ookIk zag Blom nota bene de volgende avond nog fluiten in de stadsderby van Brugge. Doe dan een scheids die dit weekend ook in de Eredivisie floot
Om het nóg makkelijker te makenquote:Op maandag 9 maart 2009 21:10 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die vraag over Jans ookIk zag Blom nota bene de volgende avond nog fluiten in de stadsderby van Brugge. Doe dan een scheids die dit weekend ook in de Eredivisie floot
DaT Viel mij ook al oPquote:Op maandag 9 maart 2009 21:17 schreef Bjoro het volgende:
[..]
inderdaad, dat jochie zei het allemaal weinig volgens mij !
Zo gemakkelijk als de vraag op het 1e gezicht lijkt, was ie niet! Ze lieten namelijk de middelvinger van Jans van de wedstrijd Groningen-Heerenveen eind december 2008 zien. En wie was toen de scheids denk je?quote:Op maandag 9 maart 2009 21:10 schreef TheArt het volgende:
[..]
* Ze willen te veel in 1 prog. proppen, dat kan hij niet aan.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:21 schreef kevin6188 het volgende:
De Jong is niet echt scherp vandaag, vind ik.
Misschien moet Tom van 't Hek een keer een kans krijgen....of ikzelf natuurlijkquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:57 schreef marcodej het volgende:
Waarom Henk Spaan niet? is wat mij betreft de enige serieuze kandidaat die ik kan bedenken.
Nee johquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Iemand die zijn website steunt ofzo
Of ben ik nu flauw
Duik wel een keertje met Wil de kroeg in ( das dan wel weer iets wat ik kan)quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Helemaal eens met KZ en marcodej overigens.
Ik vind dat we een actie moeten opzetten om dit in potentie geweldige programma niet laten verslonzen. Wie neemt het voortouw?
wel racen geblazen....gisteren om een uurtje of 2 's nachts (ned. tijd) nog in canada en dan nu al live in amsterdam !quote:Op maandag 16 maart 2009 18:47 schreef rubbereend het volgende:
kijk dat is leuk, Wennemars eens op een andere manier te gast
het wordt in ieder geval een a-a-a-a-avond vu-vu-vu-llend programma.quote:Op maandag 16 maart 2009 20:09 schreef pfaf het volgende:Wennemars
Wat kan die nu voor nieuws vertellen?
Hij twittert.quote:Op maandag 16 maart 2009 20:09 schreef pfaf het volgende:Wennemars
Wat kan die nu voor nieuws vertellen?
Hulde daarvoorquote:Op maandag 16 maart 2009 20:43 schreef Bjoro het volgende:
hee squash....leuk een sport die weinig aandacht krijgt !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |