En Arjen.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Erg leuk idd
Jammer dat Ruud er niet bij kon zijn.
Mazzelpikquote:Op maandag 16 februari 2009 21:24 schreef kevin6188 het volgende:
Oh, lol. Volgende week Van Gaal. Ik zit in het publiek dan.
Dat was toch die CL wedstrijd dat de Ultras Sur één van de doelen om ver trok?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:25 schreef Noshiba het volgende:
Altijd bij bernabeu denk ik aan van der ende als scheidsrechter
Het zijn toch ook gewoon heerlijke gasten, altijd serieus bezig maar ook altijd lachen gieren brullen. Heerlijkquote:
Verheerlijken? Ik heb alle drie die gasten meerdere keren gesproken en het zijn hele normale toffe gasten.quote:
1 april 1998, halve finale Champions League, Real Madrid - Borussia Dortmundquote:Op maandag 16 februari 2009 21:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat was toch die CL wedstrijd dat de Ultras Sur één van de doelen om ver trok?
Ja, toen werd er gevraagd: Wat ga je nu doen aan van der endequote:Op maandag 16 februari 2009 21:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat was toch die CL wedstrijd dat de Ultras Sur één van de doelen om ver trok?
quote:Een UEFA commissaris vroeg aan Van der Ende wat nu te doen. “Er moet een andere goal komen” antwoordde hij “ en ik ga mijn vrouw bellen en vertellen dat ze de video even op pauze moet zetten”.
quote:Op maandag 16 februari 2009 21:28 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ja, toen werd er gevraagd: Wat ga je nu doen aan van der ende
zegt ie: Even naar huis bellen vragen of ze de video recorder willen instellen![]()
Helemaal mee eensquote:Op maandag 16 februari 2009 21:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Toffe uitzending! Leuke, interessante interviews met normale gasten op een normale manier die gewoon zeiden wat ze dachten.
Relaxed ook hoe ze met elkaar omgaan.
Vond Drenthe aan de ene kant de oude, irritant - arrogant - vervelend. Aan de andere kant was hij wel een stuk volwassener, leek hij meer met het voetbal bezig te zijn en begrijpt hij best dat hij in sommige zaken gewoon verkeerd handelt. Ik denk dat ie het uiteindelijk, net als Van Persie, het wel kan omzetten, maar daarvoor wel een andere club nodig heeft. Alleen, serieus. Dat horloge - wtf!
Prachtig van dat jochie trouwens.
Goeie linkquote:Op maandag 16 februari 2009 21:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[TV] 'Alles voor de bal' - met Drenthe, Hoogstrate en Heije.
In dat topic staat een link.
quote:Op maandag 16 februari 2009 21:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[TV] 'Alles voor de bal' - met Drenthe, Hoogstrate en Heije.
In dat topic staat een link.
Dat had echt 0-6 moeten zijn toenquote:Op maandag 16 februari 2009 21:43 schreef Xenomaniac het volgende:
Ze vonden het niet nodig de mooiste te laten zien: Real - Ajax, 0-2. Real werd op ongekende wijze op haar plek gezet.
Sowieso vier zuivere goals gemaakt toen.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat had echt 0-6 moeten zijn toen
Je gelooft het niet, maar tegenwoordig is daar een speciale site voor: uitzendinggemist.nl.quote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 23:07 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Je gelooft het niet, maar tegenwoordig is daar een speciale site voor: uitzendinggemist.nl.
Het breekt je van binnen hèquote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:58 schreef Ambrosius het volgende:
Een aflevering met alleen voetballers en ineens 200 posts voor één uitzending.
zeker. Het lijkt me ook gewoon een hele sympathieke geschikte kerel prive - ook als is hij af en toe ongenaakbaarquote:Op maandag 23 februari 2009 16:11 schreef Leatherface het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd naar Van Gaal.
Of je nu voor of tegen hem bent, het is toch wel een boeiende persoon.
Hij schijnt privé juist super te zijn.quote:Op maandag 23 februari 2009 20:36 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
zeker. Het lijkt me ook gewoon een hele sympathieke geschikte kerel prive - ook als is hij af en toe ongenaakbaar
Mooiquote:Op maandag 23 februari 2009 20:38 schreef Bruce117 het volgende:
En toch even een sneer in de richting van Koeman.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |