Die vraag over Jans ookquote:
inderdaad, dat jochie zei het allemaal weinig volgens mij !quote:Op maandag 9 maart 2009 21:15 schreef wimderon het volgende:
Ik had wel de indruk dat oma er meer voor zichzelf dan voor haar kleinzoon zat
De winnaar had die vraag in eerste instantie fout, hij werd op dat moment net ingezoomd!quote:Op maandag 9 maart 2009 21:10 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die vraag over Jans ookIk zag Blom nota bene de volgende avond nog fluiten in de stadsderby van Brugge. Doe dan een scheids die dit weekend ook in de Eredivisie floot
Om het nóg makkelijker te makenquote:Op maandag 9 maart 2009 21:10 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die vraag over Jans ookIk zag Blom nota bene de volgende avond nog fluiten in de stadsderby van Brugge. Doe dan een scheids die dit weekend ook in de Eredivisie floot
DaT Viel mij ook al oPquote:Op maandag 9 maart 2009 21:17 schreef Bjoro het volgende:
[..]
inderdaad, dat jochie zei het allemaal weinig volgens mij !
Zo gemakkelijk als de vraag op het 1e gezicht lijkt, was ie niet! Ze lieten namelijk de middelvinger van Jans van de wedstrijd Groningen-Heerenveen eind december 2008 zien. En wie was toen de scheids denk je?quote:Op maandag 9 maart 2009 21:10 schreef TheArt het volgende:
[..]
* Ze willen te veel in 1 prog. proppen, dat kan hij niet aan.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:21 schreef kevin6188 het volgende:
De Jong is niet echt scherp vandaag, vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |