Gemist, wat zei hij?quote:Op maandag 23 februari 2009 20:38 schreef Bruce117 het volgende:
En toch even een sneer in de richting van Koeman.
Het is geen voetbalprogramma.quote:Op maandag 23 februari 2009 20:59 schreef GGMM het volgende:
jammer dat het afgekapt wordt. Dit was interessant.
Leuk meissie en meerkampsters heb ik altijd respect voor.quote:
Het is gewoon een vakman. En ondanks dat hij vaak nors overkomt vanwege de (en het is gewoon zo) door de pers beïnvloede filmpjes, is het gewoon een leuke man ook. In het echt altijd in voor grapjes e.d. En dat zie je nu ook weer in zo'n uitgebreider interview.quote:
Het lijkt wel alsof d'r bovenlip verdoofd is.quote:Op maandag 23 februari 2009 21:04 schreef Reddiablo het volgende:
wat praat zij raar? No spang!
iddquote:Op maandag 23 februari 2009 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof d'r bovenlip verdoofd is.
Eens. Ik zou het anders formulerenquote:Op maandag 23 februari 2009 21:08 schreef Xenomaniac het volgende:
Godgloeiende godverdomme! Als je meneer Van Gaal eindelijk hebt, kap 'm dan niet zo af! Godverdomme!
beetje zuid hollands met slisquote:Op maandag 23 februari 2009 21:08 schreef Rasmussen het volgende:
heeeel vreemd accent ja.. amsterdams met kak?
ja, vond het een beetje Rotterdams..... maar het kon ook net zo goed Leids zijn ofzoquote:
Topsportquote:
Ze is geboren in Amsterdam, woont in Haarlemquote:Op maandag 23 februari 2009 21:11 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
ja, vond het een beetje Rotterdams..... maar het kon ook net zo goed Leids zijn ofzo
Najah, ik ben nog boos van gisteren zeg maar.,quote:Op maandag 23 februari 2009 21:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eens. Ik zou het anders formuleren
Die was net nog op Fokquote:Op maandag 23 februari 2009 21:17 schreef Noshiba het volgende:
Iemand kevin6188 of welke cijfers dan ook al gespot?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |