Zo gemakkelijk als de vraag op het 1e gezicht lijkt, was ie niet! Ze lieten namelijk de middelvinger van Jans van de wedstrijd Groningen-Heerenveen eind december 2008 zien. En wie was toen de scheids denk je?quote:Op maandag 9 maart 2009 21:10 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die vraag over Jans ookIk zag Blom nota bene de volgende avond nog fluiten in de stadsderby van Brugge. Doe dan een scheids die dit weekend ook in de Eredivisie floot
* Ze willen te veel in 1 prog. proppen, dat kan hij niet aan.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:21 schreef kevin6188 het volgende:
De Jong is niet echt scherp vandaag, vind ik.
Misschien moet Tom van 't Hek een keer een kans krijgen....of ikzelf natuurlijkquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:57 schreef marcodej het volgende:
Waarom Henk Spaan niet? is wat mij betreft de enige serieuze kandidaat die ik kan bedenken.
Nee johquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Iemand die zijn website steunt ofzo
Of ben ik nu flauw
Duik wel een keertje met Wil de kroeg in ( das dan wel weer iets wat ik kan)quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Helemaal eens met KZ en marcodej overigens.
Ik vind dat we een actie moeten opzetten om dit in potentie geweldige programma niet laten verslonzen. Wie neemt het voortouw?
wel racen geblazen....gisteren om een uurtje of 2 's nachts (ned. tijd) nog in canada en dan nu al live in amsterdam !quote:Op maandag 16 maart 2009 18:47 schreef rubbereend het volgende:
kijk dat is leuk, Wennemars eens op een andere manier te gast
het wordt in ieder geval een a-a-a-a-avond vu-vu-vu-llend programma.quote:Op maandag 16 maart 2009 20:09 schreef pfaf het volgende:Wennemars
Wat kan die nu voor nieuws vertellen?
Hij twittert.quote:Op maandag 16 maart 2009 20:09 schreef pfaf het volgende:Wennemars
Wat kan die nu voor nieuws vertellen?
Hulde daarvoorquote:Op maandag 16 maart 2009 20:43 schreef Bjoro het volgende:
hee squash....leuk een sport die weinig aandacht krijgt !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |