Piertjuhquote:
Ik besefte het op mn werkquote:
Echt lang leve de laptop dusquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik besefte het op mn werk
Belde mn vriend nog, maar die zat al in belgie en mn schoonpa die is pas over een half uur thuis
Hmmm goed puntquote:
Jazekerquote:
Ik ook nietquote:
Dat is toch ook een soort Hyves?quote:
Ja, dat zag ik pas toen ik ging teruglezen op de vorige pagina na het plaatsen van dat berichtquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:06 schreef Californium het volgende:
zoals ik al zei DM....
ik heb buitenlandse contacten en dan heb je facebook nodig![]()
* DaMart geeft Sjowhan een suikerklontje.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:04 schreef Sjowhan het volgende:
Heb trek als een paard. Gelijk maar wat maken.
Yepsquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
JazekerEn jij nog altijd even frivool?
Woohooquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Yeps
@ Fha: pakketten zijn niet meer nodig, ben binnen
Je zit nu alle schade in te halen van het werk dat je vanmorgen niet kon doenquote:
En dat wat ik gisteren niet kon doen. En wat ik nu blijkbaar nog niet kan.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Je zit nu alle schade in te halen van het werk dat je vanmorgen niet kon doen?
Waarom kon je gister en vanmorgen niet werken? Ik mis weer ietsquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dat wat ik gisteren niet kon doen. En wat ik nu blijkbaar nog niet kan.
Ga dus over niet al te lang maar naar huis
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:01 schreef Fha het volgende:
[..]
Waarom kon je gister en vanmorgen niet werken? Ik mis weer iets
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omdat het programma waar ik in moet werken wegens onderhoud offline is. En he, dat zou gisteren in de loop van de middag al klaar zijn
De verwachting nu is dat het vandaag wel zou moeten lukken om er weer in te werken
Goedenavondquote:
Dat schiet opquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa. Hoop gedaan, niks af gekregen
Naar HQ in Frankrijk gemaild: "Hey wij kunnen niet meer bij onze mailserver. Ga dat eens fixen?"quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naar HQ in Frankrijk gemaild: "Hey wij kunnen niet meer bij onze mailserver. Ga dat eens fixen?"
Mailtje terug: "Wij ook niet meer. Geef maar een klap op de powerknop"
Whut?![]()
We laten hem vannacht gewoon NETJES rebooten
Niks mis met bouwvakkersquote:
Nou verdomd idd zegquote:
*schud manen*quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart geeft Sjowhan een suikerklontje.
* Fha zadelt opquote:
Reden om optimistisch te zijn dus!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:35 schreef OA het volgende:
Vandaag weer in het ziekenhuis geweest voor controle.
De foto's zagen er goed uit. M'n linkerlong is volledig genezen, maar rechts is er nog eea op de foto te zien.
De bloeduitslag was ook positief te noemen. Het virus is bijna uit m'n bloed verdwenen. De waarde die dit aangeeft moet <10 zijn. Bij opname was het 477 (zeer ernstig) en nu nog 26. Het enige punt van aandacht zijn de galwegen naar de lever. Ws is het een allergische reactie op de antibiotica. Alle medicatie is daarom per direct gestopt.
Volgende week dinsdag weer controle.
Dat is goed nieuws OAAAAquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:48 schreef OA het volgende:
Even een post uit FP hier quoten:
[..]
Reden om optimistisch te zijn dus!
Ben je bekend met het gebruik van [img]-tags?quote:De foto's zagen er goed uit. M'n linkerlong is volledig genezen, maar rechts is er nog eea op de foto te zien.
Goed nieuwsquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:48 schreef OA het volgende:
[..]
Rustig maarquote:
Balkenende? Die ene heette toch Judas?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:01 schreef Fha het volgende:
Jongens!! We staan voor een nieuwe en grote beproeving hoor!! Hebben jullie het wel door?!
Balkenende heeft gesproken. Amen.
Is dat niet een en dezelfde?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Balkenende? Die ene heette toch Judas?
Ooohw okequote:
quote:
quote:
Whehe, de arts wilde ze niet mailen...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben je bekend met het gebruik van [img]-tags?
Goed nieuws iig
Copyright enzo eisen johquote:
Goed nieuws!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:48 schreef OA het volgende:
[..]
Is dat die ik zie als een van de zware jongens uit Donald Duckquote:
de zwakken van de maatschappij weer pakken, da´s toch niets nieuws, deden ze ook toen het nog goed gingquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:01 schreef Fha het volgende:
Jongens!! We staan voor een nieuwe en grote beproeving hoor!! Hebben jullie het wel door?!
Balkenende heeft gesproken. Amen.
Het zal nu alleen maar erger worden. En veel minder mensen die voor de zwakken opkomen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:27 schreef Klonk het volgende:
[..]
de zwakken van de maatschappij weer pakken, da´s toch niets nieuws, deden ze ook toen het nog goed ging
Mja ik dacht het ook, maar blijkbaar toch nietquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:27 schreef Klonk het volgende:
[..]
de zwakken van de maatschappij weer pakken, da´s toch niets nieuws, deden ze ook toen het nog goed ging
Na het zuur word het nog zuurderquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:27 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ik denk dat je maar liefst drie hele euro's erbij krijgt, per maand, voor alle kostenstijgingen de afgelopen jarenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:27 schreef Fha het volgende:
Als ik maar meer stufi krijg vind ik het goed
Kloptquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik denk dat je maar liefst drie hele euro's erbij krijgt, per maand, voor alle kostenstijgingen de afgelopen jaren.
Oneens.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Die hele kutstufi moeten ze gewoon afschaffen. Iedere dooie lul is straks afgestudeerd, terwijl er juist aan lager gekwalificeerd personeel behoefte is. Afgestudeerden massaal in de WW, want niemand wil ze. Te duur. Kutsysteem.
Wat moet ik dan in godsnaam doen met m'n leven?! En er zijn genoeg mensen die laag geschoold of niet geschoold zijn.quote:
Bier halen voor mijquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Wat moet ik dan in godsnaam doen met m'n leven?! En er zijn genoeg mensen die laag geschoold of niet geschoold zijn.
Ja daag.quote:
Ah, vandaar dat ik vandaag weer 4 banen aangeboden kreeg, terwijl ik nog lang niet afgestudeerd benquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Die hele kutstufi moeten ze gewoon afschaffen. Iedere dooie lul is straks afgestudeerd, terwijl er juist aan lager gekwalificeerd personeel behoefte is. Afgestudeerden massaal in de WW, want niemand wil ze. Te duur. Kutsysteem.
4 banen? Dan ga je wel met een grote groep bowlen!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat ik vandaag weer 4 banen aangeboden kreeg, terwijl ik nog lang niet afgestudeerd ben.
Maar hey, ik weet wel een goede studie te kiezen.
Nee, lutser, ik kreeg van vier verschillende bedrijven een interessante job aangeboden. Verder waren er nog wat oninteressante jobs in de aanbiedingquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
4 banen? Dan ga je wel met een grote groep bowlen!
Eet zequote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, lutser, ik kreeg van vier verschillende bedrijven een interessante job aangeboden.
Ja dat pastquote:
Nu is het wachten tot Fles vraagt of het blowjobs waren.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, lutser, ik kreeg van vier verschillende bedrijven een interessante job aangeboden. Verder waren er nog wat oninteressante jobs in de aanbieding, en een stelletje opdringerige detacheerders die alleen maar een CV wilden
.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu is het wachten tot Fles vraagt of het blowjobs waren.
Ik was al voorzien, dank jequote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu is het wachten tot Fles vraagt of het blowjobs waren.
Als je hard genoeg aan mij zuigt krijg je ook wel wat alcohol binnen hoorquote:
Tis het proberen waard hequote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je hard genoeg aan mij zuigt krijg je ook wel wat alcohol binnen hoor
fotoquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:25 schreef Ladylike het volgende:
Geweldig dit!!
Mn schoonbroer (homo) komt net terug van een travestietenshow
Ze hebben zn pruik wel gaaf gestyled
WFzquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |