Ah, vandaar dat ik vandaag weer 4 banen aangeboden kreeg, terwijl ik nog lang niet afgestudeerd benquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Die hele kutstufi moeten ze gewoon afschaffen. Iedere dooie lul is straks afgestudeerd, terwijl er juist aan lager gekwalificeerd personeel behoefte is. Afgestudeerden massaal in de WW, want niemand wil ze. Te duur. Kutsysteem.
4 banen? Dan ga je wel met een grote groep bowlen!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat ik vandaag weer 4 banen aangeboden kreeg, terwijl ik nog lang niet afgestudeerd ben.
Maar hey, ik weet wel een goede studie te kiezen.
Nee, lutser, ik kreeg van vier verschillende bedrijven een interessante job aangeboden. Verder waren er nog wat oninteressante jobs in de aanbiedingquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
4 banen? Dan ga je wel met een grote groep bowlen!
Eet zequote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, lutser, ik kreeg van vier verschillende bedrijven een interessante job aangeboden.
Ja dat pastquote:
Nu is het wachten tot Fles vraagt of het blowjobs waren.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, lutser, ik kreeg van vier verschillende bedrijven een interessante job aangeboden. Verder waren er nog wat oninteressante jobs in de aanbieding, en een stelletje opdringerige detacheerders die alleen maar een CV wilden
.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu is het wachten tot Fles vraagt of het blowjobs waren.
Ik was al voorzien, dank jequote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu is het wachten tot Fles vraagt of het blowjobs waren.
Als je hard genoeg aan mij zuigt krijg je ook wel wat alcohol binnen hoorquote:
Tis het proberen waard hequote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je hard genoeg aan mij zuigt krijg je ook wel wat alcohol binnen hoor
fotoquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:25 schreef Ladylike het volgende:
Geweldig dit!!
Mn schoonbroer (homo) komt net terug van een travestietenshow
Ze hebben zn pruik wel gaaf gestyled
WFzquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |