Moeilijkste is om steeds weer een nieuw emailadres aan te maken bij een nog-niet-geblokte-providerquote:Op maandag 16 februari 2009 21:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Wehehe doe je goedAls ik dronken ben heb ik echt niet de uhm.. hoe heet het.. motorische vaardigheden om een account aan te maken
Ik kan het me goed voorstellen hahahaquote:Op maandag 16 februari 2009 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moeilijkste is om steeds weer een nieuw emailadres aan te maken bij een nog-niet-geblokte-provider
Loesoesquote:Brak thuis terwijl je je ziek hebt gemeld? Deel je vrienden in in groepen, en je kan het als WWW plaatsen zonder dat de baas het ziet. (Dit mag dus niet als je bij Hyves werkt!) Lees meer...
Goedenacht neukbeestquote:Op maandag 16 februari 2009 21:40 schreef Leanne het volgende:
ik ga slapenPapierversnipperaar vind mij niet sexy
![]()
Welterusten sexy mensen![]()
![]()
Ik vind je wel sexy hoorquote:Op maandag 16 februari 2009 21:40 schreef Leanne het volgende:
![]()
![]()
Hoe wist je dat ik met 3 vrouwen aan het MSNnen ben?quote:
Trusten sexy Leannequote:Op maandag 16 februari 2009 21:40 schreef Leanne het volgende:
![]()
![]()
Welterusten Leanne, sexy dame!quote:Op maandag 16 februari 2009 21:40 schreef Leanne het volgende:
![]()
![]()
Slaap lekkerquote:
Wij ook niet.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:37 schreef Fragmonkey het volgende:
ik snap die code's echt niet eigg :p
WPzquote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:58 schreef Stomme_Eend het volgende:
Top 100 van maandag 16 februari 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
88. 0066 Ladylike
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:54 schreef DaMart het volgende:
Zo, op werk. Kreeg in de trein een déjà vu. Dit keer was de tegentrein uit Alphen vertraagd, waardoor we bij Leiden 10 minuten stilstonden. Vervolgens vond Prorail het wel handig om 2 minuten later eerst de trein vanuit Bodegraven te laten vertrekken, en ons nog 7 extra minuten te laten wachten dus... maar goed, 's ochtends heb ik daar minder problemen mee dan 's middags.
Jij stuk langharig werkschuw tuig!quote:
Omdat het programma waar ik in moet werken wegens onderhoud offline is. En he, dat zou gisteren in de loop van de middag al klaar zijnquote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:56 schreef Aarti het volgende:
wrom?
lekker handig!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omdat het programma waar ik in moet werken wegens onderhoud offline is. En he, dat zou gisteren in de loop van de middag al klaar zijn
De verwachting nu is dat het vandaag wel zou moeten lukken om er weer in te werken
Ik sta er niet in!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |