Uit m'n koffiehoofdquote:
je bent nog steeds onder de indruk van mijn oogverblindende charme en schoonheid zeker?quote:
Ik voel me wel vereerd, ik ben immers de godfather van z'n kloonquote:Op maandag 16 februari 2009 20:57 schreef motorbloempje het volgende:
jemig, wat heb ik een lol hier!
trueeeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 16 februari 2009 20:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik voel me wel vereerd, ik ben immers de godfather van z'n kloon.
kloon?quote:Op maandag 16 februari 2009 20:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik voel me wel vereerd, ik ben immers de godfather van z'n kloon.
Té doorzichtig, sorry.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:03 schreef -RockYourIBie- het volgende:
[..]
kloon?
je onderschat me, peetvader! Ik zal je onoverwinnelijk door trots maken!
Ik zal je steunen met mijn ondoorgrondelijke mensenkennis, plezieren met mijn pijpkunsten en verleiden met mijn donkerbruine poep ogen....
Samen zullen we onoverwinnelijk zijn!
Yup. Nice try though.quote:
bekant welquote:Op maandag 16 februari 2009 21:18 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
En zo heb je iedere week iets, niet?
Je ging in bed fokken en slapenquote:Op maandag 16 februari 2009 21:20 schreef motorbloempje het volgende:!
ik verveel me écht te erg.. ik ga zo maar Guinness pakken
Ik had er ook een , maar ik had hem nagemeten en hij was ietsjes kleiner (2m2) dus dacht ik bekijk het maar ik zoek verderquote:Op maandag 16 februari 2009 21:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar Gers? Je had toch al een kamer vorige week?
jaquote:Op maandag 16 februari 2009 21:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Je ging in bed fokken en slapen
nee de kamer was 2m2 kleiner 9 ipv 11quote:Op maandag 16 februari 2009 21:24 schreef IrishBastard het volgende:
2m2 is wel wat klein ja
En mijn Brand Oud Bruin is ook wel weer naaaaais
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |