abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66143400
quote:
Op maandag 16 februari 2009 23:24 schreef toma het volgende:
ik vraag me af wat de echte reden is waarom die chauffeur is ontslagen.
Het was de vader van Dirk.
  maandag 16 februari 2009 @ 23:26:10 #102
51286 w00h00
Digital man!
pi_66143419
quote:
Op maandag 16 februari 2009 23:25 schreef Jasza het volgende:

[..]

En terecht.
pi_66143471
quote:

[..]

je kunt er grapjes over maken, maar ik vind dit een serieuze zaak.
pi_66143868
Vage shit zeg, maar ik ga ervan uit dat er toch wel iets meer speelt. Hoop ik
Geef mij maar Amsterdam
pi_66144191
quote:
Klassiekers vindt hij het mooist om te spelen, want die worden in Brazilië live uitgezonden op televisie.

,,Ik weet nu al wat ze zeggen als ik naar huis bel,’’ zegt Leonardo, afgelopen zondag uitblinker bij Ajax-Feyenoord. ,,Leo, wat heb je met je haar gedaan? Zonder haar was je veel knapper.’’

Innemend blijft hij, Leonardo Vitor Santiago, ook in zijn elfde seizoen in Nederland. Donkere ogen en een fraaie, Braziliaanse keelklank. Een lachend dribbelventje van 25 jaar. Met de handen in de zakken van zijn clubkostuum vertelt de voetballer over zijn toekomst. ,,Ik denk dat ik hier tot juni blijf voetballen,’’ zegt Leonardo. ,,Dan pak ik de zomer in Nederland nog even lekker mee.’’

Het Panathinaikos van Henk ten Cate wil hem graag hebben. Een contract ligt in Griekenland al klaar voor de aanvaller, wiens overeenkomst bij Ajax komende zomer afloopt. Trainer Marco van Basten prees hem na zijn invalbeurt tegen Feyenoord, nadat hij de wedstrijd hoogstpersoonlijk had opengebroken. ,,Als Leo zo blijft presteren, willen we hem er graag bij hebben.’’

De vraag is of die opmerking indruk maakt. Al een seizoen lang is Leonardo vooral wisselspeler. Serieus aanstalten om zijn aflopende contract te verlengen, maakte Ajax nooit. Ook niet toen Leonardo bijna smekend om duidelijkheid vroeg, ook met het oog op zijn kwetsbare knie. ,,Ik heb wel een zoontje en een vriendin om voor te zorgen,’’ zei hij eerder dit seizoen.

Ajax en Van Basten hebben niet direct een omgeving geschapen waarin gevoelsmens Leonardo zich lekker voelt. De Braziliaan heeft altijd zijn nukken gehad, maar hij presteerde het beste onder trainers die warmte en geduld konden opbrengen. Bij NAC bloeide hij op nadat het bij Feyenoord misging, waarop Ten Cate hem in januari 2007 naar Ajax haalde.

Die trainer legt gemakkelijker een arm om zijn schouder dan Van Basten, letterlijk en figuurlijk. Voor Leonardo tellen dat soort dingen. Het contract dat hij bij Panathinaikos kan tekenen, is ook een gebaar van Ten Cate. Ondanks drie zware knieblessures - de laatste liep hij op in maart 2007 tegen SC Heerenveen - toont de Amsterdammer onvoorwaardelijk vertrouwen in het voormalige wonderkind.

,,Leonardo maakte in zijn eentje het verschil,’’ zei Feyenoorder Theo Lucius kort na de Klassieker. De verdediger zag de Ajacied voortdurend opstomen over de linkervleugel, langs de wankelende Dwight Tiendalli. ,,Ik weet eigenlijk niet hoe goed ik heb gespeeld,’’ zegt Leonardo zelf. ,,Jullie zien het vanaf een afstandje, ik probeer gewoon zo snel mogelijk de zestien binnen te gaan, acties te maken. Ik speel altijd mijn eigen spel.’’

Met die opmerking illustreert hij zijn eigen grilligheid. Feitelijk is Leonardo amper te coachen; precies de reden dat veel trainers soms gillend gek van hem werden. Ook dit seizoen is hij soms van grote waarde, zoals in Hamburg tegen HSV. Dan weer was hij een paar weken onzichtbaar.

,,De trainer had tegen Feyenoord gelijk door mij niet op te stellen,’’ zegt Leonardo met een brede grijns. ,,Want een winnende trainer heeft altijd gelijk. En we hebben gewonnen, dus Van Basten heeft gelijk.’’

Na ruim tien jaar in de eredivisie heeft ook hij geleerd diplomatiek te zijn. Dat is hij ook over Feyenoord, de club waar hij opgroeide. Nog altijd is Leonardo woonachtig in Rotterdam. ,,Natuurlijk vind ik het erg om te zien hoe de club is afgegleden,’’ zegt Leonardo. ,,Feyenoord is nog altijd een geweldige club. Maar veel goede jongens hebben te horen gekregen dat ze niet goed genoeg waren. Die spelen nu allemaal ergens anders. Dat is heel jammer, vind ik.’’

Echt speciaal vindt hij het niet meer om tegen Feyenoord te spelen. ,,Dat is er nu wel een beetje af,’’ zegt Leonardo. ,,Maar Ajax-Feyenoord blijft wel de mooiste wedstrijd die er in Nederland is. In Brazilië weet iedereen dat dat de Klassieker is. Ik ben er trots op dat ik voor beide clubs heb gespeeld.’’

Hoe goed hij ook inviel in de Arena, garanties voor een basisplaats biedt het de Braziliaan ook voor donderdag tegen Fiorentina niet. Van Basten schroomt in Amsterdam niet om per wedstrijd nieuwe afwegingen te maken. ,,Ik zie het wel,’’ zegt Leonardo. ,,Waar de trainer me ook opstelt, ik probeer altijd mijn best te doen.’’
Is meteen die uitschieter qua motivatie verklaard.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_66144449
Hehe, wist niet dat ie in Rotterdam woont.
pi_66144699
quote:
Op maandag 16 februari 2009 23:27 schreef toma het volgende:

[..]

je kunt er grapjes over maken, maar ik vind dit een serieuze zaak.
Net of van Basten op een dag wakker wordt en denkt"De buschauffeur, die ga ik er vandaag uit gooien"

Zal heus wel een aanleiding voor zijn.

Uit het vorige topic (die dingen gaan zo jezus-snel, ik kan het niet meer bijbenen )
quote:
@kalinho, snelheid trein duurt er 2 uur over vanaf Milaan centraal, maar het vliegveld ligt nog een uurtje buiten Milaan volgens mij.

Hoelaat land je op Milaan dan?
8uur sochtends. Maar er gingen toch meer mensen van hier via milan? Hoe doen die het vanaf daar dan? Auto of ook trein?
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_66144884
quote:
Op maandag 16 februari 2009 23:52 schreef Jasza het volgende:
Eenmaal Rotterdam, altijd Rotterdam he, ouwe schooier

Alleen die club niet
AFCA!
  dinsdag 17 februari 2009 @ 00:04:15 #109
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_66144906
quote:
Op maandag 16 februari 2009 23:52 schreef Jasza het volgende:
Vast in de Ajaxstraat
Jawel, je keek.
pi_66145026
quote:
Op maandag 16 februari 2009 23:58 schreef kalinho het volgende:

[..]

Net of van Basten op een dag wakker wordt en denkt"De buschauffeur, die ga ik er vandaag uit gooien"

Zal heus wel een aanleiding voor zijn.

Uit het vorige topic (die dingen gaan zo jezus-snel, ik kan het niet meer bijbenen )
[..]

8uur sochtends. Maar er gingen toch meer mensen van hier via milan? Hoe doen die het vanaf daar dan? Auto of ook trein?
Ik pak woensdagmiddag de trein

Maar vanaf het vliegveld van Milaan moet je ook nog met een bus naar het treinstation.

Trein doet er 2 uur over als je de snelle neemt, kost 40 euro enkele reis pp. Je kan ook een trein nemen die er 3 uur en 30 minuten overdoet.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 00:24:58 #111
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_66145462
quote:
Op maandag 16 februari 2009 23:58 schreef kalinho het volgende:

[..]
Wij hebben een ultrachille megasnelle bolide gehuurd (Smart), kost maar 58 euro voor twee dagen.

Ik heb die buschauffeur ooit een keer heel kort gesproken, was ook een vervelende vent. Weet de reden van z'n ontslag niet, maar het is natuurlijk niet zo dat Marco kan zeggen dat z'n kop 'm niet aanstaat en 'm er daarna maar even uit kan bonjouren.
Gourmetten of steengrillen?
pi_66145606
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 00:24 schreef Silenus het volgende:

[..]

Wij hebben een ultrachille megasnelle bolide gehuurd (Smart), kost maar 58 euro voor twee dagen.

Ik heb die buschauffeur ooit een keer heel kort gesproken, was ook een vervelende vent. Weet de reden van z'n ontslag niet, maar het is natuurlijk niet zo dat Marco kan zeggen dat z'n kop 'm niet aanstaat en 'm er daarna maar even uit kan bonjouren.
Jij ging vrijdagmiddag ook terug toch?

Als je me ziet op het vliegveld moet je me maar ff aantikken, vlieg met hetzelfde vliegtuig gok ik
pi_66145861
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 00:24 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ja, nja adt zou ook nog een optie zijn. 't nadeel eraan is wel datik niet het risico wil lopen opeens midden op de A562 bij knooppunt Pizza met pech langs de weg te staan. Trein is dan toch een meer zekerheidje vind ik zelf. Al met al ben je even duur uit denk ik, ook met benzine kosten.
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  dinsdag 17 februari 2009 @ 00:56:25 #114
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_66145962
quote:
Op maandag 16 februari 2009 23:16 schreef Jasza het volgende:
Naar aanleiding van het stelselmatig afsteken van vuurwerk heeft Ajax een stop van drie thuiswedstrijden ingezet op het gebruik te maken van de faciliteiten die Ajax VAK410 biedt. De maatregel komt niet onaangekondigd, in een maandelijkse meeting tussen Ajax en VAK410 is dit uitvoerig besproken. VAK410 heeft dit bericht destijds verder intern gecommuniceerd naar verschillende groeperingen.

Concreet betekent dit dat er tijdens de thuiswedstrijden tegen Volendam, Fiorentina en De Graafschap er geen TIFO georganiseerd kan worden. Ook kan er geen gebruik gemaakt worden van het podium en de geluidsinstallatie. Daarnaast worden enkele andere faciliteiten stop gezet.

VAK410
Er worden toch wel vlaggetjes uitgedeeld hopelijk. Ik spaar ze
#FreeHat
pi_66146411
Tsja, de president van Amerika moet ook na maximaal 8 jaar verplicht afzwaaien, dus die buschauffeur moet niet zeuren.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  dinsdag 17 februari 2009 @ 01:46:53 #116
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_66146455
quote:
Op maandag 16 februari 2009 20:47 schreef VoreG het volgende:
Heeft ABN nou expres een nieuw reclame met het scheldwoord 'pannenkoek'?
Vroeg ik me ook al af.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_66147342
Zometeen naar Weeze en dan naar Milaan
  dinsdag 17 februari 2009 @ 07:39:04 #118
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_66147558
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 06:37 schreef Jasza het volgende:
Zometeen naar Weeze en dan naar Milaan
Ik vlieg morgenochtend vanaf Schiphol naar Milaan.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  dinsdag 17 februari 2009 @ 09:35:34 #119
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_66149291
Ik rij dadelijk vanaf Maastricht naar huis alwaar ik het op televisie zal volgen.
pi_66149315
Opstelling voor donderdag?
Ik zou met 2 spitsen spelen, Bodul en Suarez. 4 mans middenveld maar met wie in godsnaam?! Urby vooruit geschoven en dan daarachter Lindgren, Anita en Kennie? Dat houden we niet droog...
Hoop dat Enoh kan spelen en anders desnoods maar Sno weer eens zn trainingspak uit laten doen. Wat een armoe.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
  dinsdag 17 februari 2009 @ 09:40:06 #121
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_66149428
Donderdag moeten ze de schade beperkt zien te houden, een 2-1 nederlaag zou al een hele prestatie zijn.
pi_66149493
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 09:36 schreef navigator het volgende:
Opstelling voor donderdag?
Ik zou met 2 spitsen spelen, Bodul en Suarez. 4 mans middenveld maar met wie in godsnaam?! Urby vooruit geschoven en dan daarachter Lindgren, Anita en Kennie? Dat houden we niet droog...
Hoop dat Enoh kan spelen en anders desnoods maar Sno weer eens zn trainingspak uit laten doen. Wat een armoe.
Dan zou ik met Sulejmani en Suarez starten! Veel snelheid en kunnen mooi de gaten induiken!

Daarachter wordt dan idd ff puzzelen :

Sulejmani--------------Suarez
-----------------Urby-----------
Lindgren---Vertonghen---Anita
Vermaelen---Oleguer---v.d. Wiel--Silva
-------------Stekelenburg--------------

Zoiets
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_66150731
quote:
Cruijff en ‘De Kromme’ oneens over Klassieker

AMSTERDAM - Ze zijn het duidelijk niet met elkaar eens, twee van de beste voetballers die Nederland heeft gehad. Johan Cruijff laat maandag in zijn column in De Telegraaf weer optekenen dat hij vindt dat het niveau van het Nederlandse voetbal achteruit gaat.

Willem van Hanegem laat in zijn column in AD Sportwereld weten aan die opvatting een hekel te hebben.

Cruijff zag afgelopen weekend de twee topwedstrijden in de Eredivisie en schrok van het niveau. “Ik blijf erbij dat dit in de hand wordt gewerkt door de keuze voor twee controlerende middenvelders, waardoor je ook zomaar in de problemen kan komen zodra de tegenstander druk gaat zetten. Omdat je dan een extra aanspeelpunt mist, kom je er voetballend gewoon niet uit.”

Negativisme
Misschien is Van Hanegem het inhoudelijk wel met Cruijff eens, maar hij vindt al het negativisme maar niks. “Dat negatieve sfeertje, bah. Het was niks, het wordt niks en het zal nooit meer wat worden. Ajax-Feyenoord moet je vanuit liefde voor het voetbal benaderen. Heb je dat niet, dan kun je beter maar niet kijken. Je moet voetballiefhebber zijn, in de letterlijke zin. Als je dat bent, dan probeer je het goede uit zo’n wedstrijd te halen.”

Cruijff blijft in zijn column maar hameren op de speelstijl. “Daarom is het ook zo opvallend dat de enige club die niet zo speelt, op dit moment mooi voetbal aan resultaat weet te koppelen. Daardoor kon Barcelona een 2-0 achterstand tegen Betis Sevilla eigenlijk moeiteloos goed maken. Het belangrijkste was vooral, dat opnieuw het grote voordeel van deze manier van voetballen was bewezen. Ooit het handelsmerk van Nederland, inmiddels zijn we hard bezig om net zo te worden als de rest. Jammer.”

Verwende geesten
“Dat slaat toch nergens op. En waarom?”, aldus Van Hanegem. “Omdat er een paar verwende geesten zich via het voetbal loopt te profileren en het voetbal van Barcelona als standaard hanteert. Nou, ga daar dan lekker je werk doen. En trouwens, ik zag dit weekeinde Barcelona voetballen, net als Chelsea, en dat kon ik nou niet bepaald geweldig noemen. Daar kennen ze eveneens hun dipjes.”
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_66150758
quote:
Op maandag 16 februari 2009 23:24 schreef toma het volgende:
ik vraag me af wat de echte reden is waarom die chauffeur is ontslagen.
Hij draaide het pannenkoeken lied
pi_66150770
quote:
Sulejmani moet nog veel leren

AMSTERDAM - Dwight Tiendalli waande zich een redelijke rechtsback voor Feyenoord totdat zijn directe tegenstander Miralem Sulejmani plaatsmaakte voor Leonardo. De Braziliaan leidde Ajax niet alleen naar de zege (2-0). Hij dreef Tiendalli zo tot wanhoop dat de verdediger na een serie tackles met een rode kaart moest vertrekken.

Helemaal eerlijk is de vergelijking tussen Sulejmani en Leonardo niet. Het ontbeerde de twintigjarige Serviër namelijk al snel aan adem en kracht omdat hij grieperig aan de wedstrijd was begonnen.

Aan de andere kant beseft diezelfde Sulejmani dat hij zijn enorme transfersom van ruim 16 miljoen euro in de meeste andere wedstrijden evenmin heeft waargemaakt. “Het kan en moet beter”, erkent hij.

Ongrijpbaar
De aanvaller leek dit seizoen nog maar weinig op de haast ongrijpbare voetballer die zich bij Heerenveen soms wel acht keer per wedstrijd in scoringspositie dribbelde. Hij probeerde het dit seizoen al met roze, gifgroene en gele voetbalschoenen. Alleen tegen FC Borac, De Graafschap en NEC was het resultaat ruim voldoende.

De Serviër heeft oorzaken voor de nog niet ingeloste beloften. “Ik was er lang uit met een hamstringblessure”, verklaart hij. “Daarnaast krijg je als speler van Ajax veel minder ruimte dan een voetballer van Heerenveen. Tegenstanders zijn nu ook nog meer gemotiveerd.”

“Tegen Ajax geeft iedereen meer dan 150 procent. Je bent nu eenmaal voor of tegen deze club. Bovendien voetbal ik nu ook in een ander systeem dan bij Heerenveen.”

Defensieve verplichtingen
Sulejmani schitterde in Friesland als tweede spits in de buurt van aanspeelpunt Gerald Sibon. Hij kende weinig defensieve verplichtingen en kreeg veel ruimte voor zijn wervelende acties. Liefhebber Sulejmani speelde vaak met een grote glimlach op het gezicht.

Bij Ajax zag hij al boze supporters het trainingsveld opkomen. “Niet leuk, ook wel een beetje angstaanjagend”, beseft hij. “Maar ook wel weer begrijpelijk. Bij Ajax moet je eigenlijk altijd winnen.”

Nummer tien
Ajax speelt echter anders dan Heerenveen. De formatie acteert ook onder trainer Marco van Basten met een centrumspits, twee vleugelspelers en een aanvallende middenvelder die zich nummer tien noemt. Uitgerekend Sulejmani draagt de cijfers één en nul op zijn rug.

De spelmaker heeft nog steeds alle vrijheid. Maar bij balverlies moet hij wel het middenveld ondersteunen. Dat was in het verleden niet anders voor Jari Litmanen, Dennis Bergkamp, Stefan Pettersson, Ronald de Boer, Rafael van der Vaart en Wesley Sneijder.

Veel leren
“Ik vind het ook helemaal niet erg om defensief werk op te knappen”, benadrukt Sulejmani. “Maar het klopt dat ik nog te weinig voor het doel kom. Dat ligt ook aan mij. Ik moet nog leren, ik ben nog jong.”

“Toch sta ik liever op tien of centraal in de spits dan linksbuiten. Al hoor ik nu ook veel mensen zeggen dat ik links op de flank beter tot mijn recht kom. Maar in de nationale ploeg van Servië speel ik ook vaak centraal. Dat gaat best lekker.”

Fiorentina
Ajax is al uitgeschakeld in het nationale bekertoernooi en de titelrace met AZ lijkt ook allang verloren. Het sterke Fiorentina popelt om de Amsterdammers donderdag op achterstand te zetten in de UEFA Cup. “Een hele goede ploeg”, oordeelt Sulejmani over de nummer vier van de Serie A die slechts drie punten minder heeft dan het grote AC Milan van Kaka, Ronaldinho, Clarence Seedorf en David Beckham.

“Zdravko Kuzmanovic speelt ook voor Fiorentina. Ik heb hem vorige week rond de interlands met Servië uitvoerig gesproken. Soms sms ik hem even dat Ajax gaat winnen. Maar makkelijk zal het niet worden.”

(c)ANP
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_66150888
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 10:22 schreef Breach het volgende:

“Toch sta ik liever op tien of centraal in de spits dan linksbuiten. Al hoor ik nu ook veel mensen zeggen dat ik links op de flank beter tot mijn recht kom. Maar in de nationale ploeg van Servië speel ik ook vaak centraal. Dat gaat best lekker.

Dat vind ik wel opvallend.. En iedereen Bassie maar uitschelden dat ie niet op linksbuiten stond. Hij wil zelf dus graag op tien.
-
  dinsdag 17 februari 2009 @ 10:27:01 #127
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_66150910
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 10:26 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dat vind ik wel opvallend.. En iedereen Bassie maar uitschelden dat ie niet op linksbuiten stond. Hij wil zelf dus graag op tien.
Hij heeft zelf niks te willen, het gaat erom dat hij wordt opgesteld op de plaats waar hij het beste tot zijn recht komt.
pi_66150948
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 10:27 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Hij heeft zelf niks te willen, het gaat erom dat hij wordt opgesteld op de plaats waar hij het beste tot zijn recht komt.
Dat is meestal op de plek waar een speler het liefst speelt.
-
pi_66150971
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 10:28 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dat is meestal op de plek waar een speler het liefst speelt.
Maar niet altijd dus
pi_66151017
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 10:29 schreef sjimz het volgende:

[..]

Maar niet altijd dus
Nee. Maar in het geval van Sulejmani is dat sowieso nog niet te zeggen. Nog niet iig. En bij Servie gaat dat ook goed, dus hij kan het wel.
-
pi_66151045
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 10:30 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Nee. Maar in het geval van Sulejmani is dat sowieso nog niet te zeggen. Nog niet iig. En bij Servie gaat dat ook goed, dus hij kan het wel.
Bij Servië zal de communicatie onderling ook wat makkelijker gaan.
pi_66151063
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 10:31 schreef sjimz het volgende:

[..]

Bij Servië zal de communicatie onderling ook wat makkelijker gaan.
Daarom; Pranjic halen. .
-
pi_66151283
Misschien heeft Marco dan juist wel te veel met z'n spelers gesproken over waar ze willen spelen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_66152016
quote:

[..]

Die is vorig jaar overleden...
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_66152398
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 11:11 schreef Ajaxfan het volgende:
Ik gok dat er hier straks wat Feyenoorders komen als die post niet aangepast is.
Die komen hier ook als de post wél is aangepast hoor. Een beetje harde humor moet wel kunnen toch.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 11:13:41 #136
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_66152434
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 11:11 schreef Ajaxfan het volgende:
Ik gok dat er hier straks wat Feyenoorders komen als die post niet aangepast is.
Geloof me, die komen sowieso wel en vergeet het van Gaal incident niet
Jawel, je keek.
pi_66152437
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 11:12 schreef Breach het volgende:

[..]

Die komen hier ook als de post wél is aangepast hoor. Een beetje harde humor moet wel kunnen toch.
Ik heb alles maar weggehaald, wil niet dat er iets gaat komen over een "grapje"
Dat is het niet waard.
pi_66152475
Gelijkspelletje donderdag.
En volgende week afmaken in een kolkende Arena met veel vuurwerk
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_66152500
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 11:13 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik heb alles maar weggehaald, wil niet dat er iets gaat komen over een "grapje"
Dat is het niet waard.
Daar gaat je Polak-award..
  dinsdag 17 februari 2009 @ 11:20:21 #140
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_66152702
Ik ben toch zeer benieuwd of wij donderdag een even strijdvaardig Ajax zien als de 2de helft tegen Feyenoord. Ik hoop op een kleine nederlaag of gelijkspel.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
  dinsdag 17 februari 2009 @ 11:23:37 #141
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_66152835
quote:

[..]

Gast, die gaat iets te ver.

-edit-

[ Bericht 19% gewijzigd door Zwansen op 17-02-2009 12:08:53 ]
  dinsdag 17 februari 2009 @ 11:25:10 #142
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_66152889
Gast, doe dat dan ook niet, je zag toch wat Sjimz gepost heeft?
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
pi_66154175
Sulejmani komt wel weer terug op z'n oude niveau. Dat komt wel goed geloof ik.
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_66154586
100% Die gast heeft zoveel kwaliteit .. komt wel goed met die jongen.
pi_66154702
http://www.nos.nl/nosstud(...)9/2/15/index_av.html

Langs de lijn terug luisteren van afgelopen Zondag
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  dinsdag 17 februari 2009 @ 13:21:04 #146
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_66156709
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 12:18 schreef denthemen het volgende:
http://www.nos.nl/nosstud(...)9/2/15/index_av.html

Langs de lijn terug luisteren van afgelopen Zondag
Ik wil die zenuwenpees van Radio Rijnmond (rotterdam) weleens horen.
Die doet het altijd klinken alsof feyenoord de sterren van de hemel speelt
I've got more game than Monopoly.
pi_66156769
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 12:14 schreef Chadi het volgende:
100% Die gast heeft zoveel kwaliteit .. komt wel goed met die jongen.
En hopen dat Suarez volgend seizoen ook nog in het ajax shirt speelt.
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
  dinsdag 17 februari 2009 @ 13:31:12 #148
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_66157113
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 13:22 schreef Silaz het volgende:

[..]

En hopen dat Suarez volgend seizoen ook nog in het ajax shirt speelt.
Neem aan van wel, hij is nog lang niet klaar voor een echte topclub.
pi_66157343
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:12 schreef w00h00 het volgende:
Is er ook een filmpje van de fail van Tiendalli, dat ie op z'n bek gaat terwijl die een schaar probeerd uit te voeren?
Zit in het weekoverzicht van Eredivisie Live:
http://video.eredivisielive.nl/license.php?ProductID=20392
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_66158765
v/d rijt
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')