Dat vind ik wel opvallend.. En iedereen Bassie maar uitschelden dat ie niet op linksbuiten stond. Hij wil zelf dus graag op tien.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:22 schreef Breach het volgende:
“Toch sta ik liever op tien of centraal in de spits dan linksbuiten. Al hoor ik nu ook veel mensen zeggen dat ik links op de flank beter tot mijn recht kom. Maar in de nationale ploeg van Servië speel ik ook vaak centraal. Dat gaat best lekker.
Hij heeft zelf niks te willen, het gaat erom dat hij wordt opgesteld op de plaats waar hij het beste tot zijn recht komt.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat vind ik wel opvallend.. En iedereen Bassie maar uitschelden dat ie niet op linksbuiten stond. Hij wil zelf dus graag op tien.
Dat is meestal op de plek waar een speler het liefst speelt.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:27 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Hij heeft zelf niks te willen, het gaat erom dat hij wordt opgesteld op de plaats waar hij het beste tot zijn recht komt.
Maar niet altijd dusquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat is meestal op de plek waar een speler het liefst speelt.
Nee. Maar in het geval van Sulejmani is dat sowieso nog niet te zeggen. Nog niet iig. En bij Servie gaat dat ook goed, dus hij kan het wel.quote:
Bij Servië zal de communicatie onderling ook wat makkelijker gaan.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee. Maar in het geval van Sulejmani is dat sowieso nog niet te zeggen. Nog niet iig. En bij Servie gaat dat ook goed, dus hij kan het wel.
Daarom; Pranjic halen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Bij Servië zal de communicatie onderling ook wat makkelijker gaan.
Die is vorig jaar overleden...quote:
Die komen hier ook als de post wél is aangepast hoor. Een beetje harde humor moet wel kunnen toch.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:11 schreef Ajaxfan het volgende:
Ik gok dat er hier straks wat Feyenoorders komen als die post niet aangepast is.
Geloof me, die komen sowieso welquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:11 schreef Ajaxfan het volgende:
Ik gok dat er hier straks wat Feyenoorders komen als die post niet aangepast is.
Ik heb alles maar weggehaald, wil niet dat er iets gaat komen over een "grapje"quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:12 schreef Breach het volgende:
[..]
Die komen hier ook als de post wél is aangepast hoor. Een beetje harde humor moet wel kunnen toch.
Daar gaat je Polak-award..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb alles maar weggehaald, wil niet dat er iets gaat komen over een "grapje"
Dat is het niet waard.
Gast, die gaat iets te ver.quote:
Ik wil die zenuwenpees van Radio Rijnmond (rotterdam) weleens horen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:18 schreef denthemen het volgende:
http://www.nos.nl/nosstud(...)9/2/15/index_av.html
Langs de lijn terug luisteren van afgelopen Zondag
En hopen dat Suarez volgend seizoen ook nog in het ajax shirt speelt.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:14 schreef Chadi het volgende:
100% Die gast heeft zoveel kwaliteit .. komt wel goed met die jongen.
Neem aan van wel, hij is nog lang niet klaar voor een echte topclub.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:22 schreef Silaz het volgende:
[..]
En hopen dat Suarez volgend seizoen ook nog in het ajax shirt speelt.
Zit in het weekoverzicht van Eredivisie Live:quote:Op maandag 16 februari 2009 22:12 schreef w00h00 het volgende:
Is er ook een filmpje van de fail van Tiendalli, dat ie op z'n bek gaat terwijl die een schaar probeerd uit te voeren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |