SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit zou betekenen dat er zoiets bestaat als de waarheid, en dat er een onwaarheid is die door de goegemeente gezien wordt als de waarheid. Hoe komt de truther dan aan het idee dat er aan een bepaalde lezing iets niet schort? Waarom ziet de rest niet dat die lezing rammelt? Dat soort vragen boeien mij dus (), en ik wil graag weten of er een antwoord op zulke vragen te vinden is.
[ Bericht 3% gewijzigd door Terecht op 17-02-2009 16:55:44 ]
In denk dat de meesten het wel zien, maar het gelaten over zich heen laten komen. Relax, take it easy.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:19 schreef Terecht het volgende:
Waarom ziet de rest niet dat die lezing rammelt?
De 19 kapers op 911.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:54 schreef huupia het volgende:
patsy - - een zondebok ( vb lee harvey oswald)
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:43 schreef Lambiekje het volgende:
Gatekeeper
[ afbeelding ]
Troll
een persoon die welbewust de boel verstiert. Betaald of onbetaald handelt uit naam van de industrie of iets dergelijks.
Hoe noem je dan dat rijks-ambtenaren de wiki-stub hebben aangepast dat Theo van Gogh met z'n leuter uit zijn broek fietste vlak voor dat ie vermoord werd?quote:
En dat doe jij nooit he, feiten vedraaien.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 10:06 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Hoe noem je dan dat rijks-ambtenaren de wiki hebben aangepast dat Theo van Gogh met z'n leuter uit zijn broek fietste vlak voor dat ie vermoord werd?
Wikipedia wordt op een zeer grote schaal geedit door overheden. Met kwalijke feitvedraaiingen.
Was ook zo, maar z'n tijd zit er op.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 10:10 schreef snowgoon het volgende:
[..]
En dat doe jij nooit he, feiten vedraaien.
Dacht dat je geband was wegens het ontkennen van de holocaust.
Ik zou zeggen zoek het lekker uit. Als de stellingen onzin zouden zijn is er niet zulke idiote straffen voor. Hierop Fok of erbuiten. Think about it.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 10:10 schreef snowgoon het volgende:
[..]
En dat doe jij nooit he, feiten vedraaien.
Dacht dat je geband was wegens het ontkennen van de holocaust.
Nou dat noem ik geen lolletje meer als het van een overheids PC wordt gedaan.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 10:11 schreef ToT het volgende:
Ook ambtenaren zijn maar mensen, en mensen houden nu eenmaal van lolletjes.
We willen Danny gewoon uit de gevangenis houden!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 10:15 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik zou zeggen zoek het lekker uit. Als de stellingen onzin zouden zijn is er niet zulke idiote straffen voor. Hierop Fok of erbuiten. Think about it.
True, vandaar dat wikipedia daar nu geblokkeerd wordt.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 10:16 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nou dat noem ik geen lolletje meer als het van een overheids PC wordt gedaan.
Fout:quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:43 schreef Lambiekje het volgende:
Troll
een persoon die welbewust de boel verstiert. Betaald of onbetaald handelt uit naam van de industrie of iets dergelijks.
We hebben het hier wel over een troll in BNW jargon hé.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 10:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Fout:
http://www.wegcode.be/wet.php?wet=150&node=1
Dat lijkt me hoogst onwenselijk, dat we zelf even definities gaan hangen aan woorden die al een andere definitie hebben. Krijg je misverstanden van.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 10:40 schreef Terecht het volgende:
[..]
We hebben het hier wel over een troll in BNW jargon hé.
Vandaar ook dit topic om die misverstanden weg te nemen, opdat zoveel mogelijk FOK! bezoekers gewag krijgen van de wereld achter de façade van alledag.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat lijkt me hoogst onwenselijk, dat we zelf even definities gaan hangen aan woorden die al een andere definitie hebben. Krijg je misverstanden van.
Klopt, ik ben er nu voor aan het sparen maar het gaat langzaam. De ban van Lambiekje hielp natuurlijk ook niet echt mee.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:10 schreef ToT het volgende:
True, true.
Daarbij denk ik niet echt dat degenen die hier regelmatig door Biekje van trollen worden beschuldigd, daadwerkelijk een vette Veyron kunnen rijden voor het plagen van Lambiekje.
Gevangenis om een mening van een gebruiker op een platform? Hoe ziek is dit land?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 10:26 schreef ToT het volgende:
[..]
We willen Danny gewoon uit de gevangenis houden!We zijn geen betaalde overheidsslaafjes die de waarheid onderdrukken of zo!
[..]
dat was ook zo. het was weer open gezet en prompt worden er weer kwalijke zaken aangepast. Volgens mij is er nu weer een stop op....quote:True, vandaar dat wikipedia daar nu geblokkeerd wordt.
("Ja omdat ze betrapt zijn natuurlijk!" Nee, gewoon omdat ze geen gelazer willen.)
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:10 schreef ToT het volgende:
True, true.
Daarbij denk ik niet echt dat degenen die hier regelmatig door Biekje van trollen worden beschuldigd, daadwerkelijk een vette Veyron kunnen rijden voor het plagen van Lambiekje.
Mooi dat ik weer welkom ben in de discussiesquote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Klopt, ik ben er nu voor aan het sparen maar het gaat langzaam. De ban van Lambiekje hielp natuurlijk ook niet echt mee.
Wast maar zo'n feestquote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:10 schreef ToT het volgende:
True, true.
Joh, er worden zelfs nieuwe woorden verzonnen in dit topic, dus neem het niet zo nauw.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat lijkt me hoogst onwenselijk, dat we zelf even definities gaan hangen aan woorden die al een andere definitie hebben. Krijg je misverstanden van.
quote:Op maandag 16 februari 2009 23:17 schreef Terecht het volgende:
Condionering - Het murw en tam maken van de mens door constant beroep te doen op bepaalde prikkels teneinde die te bevredigen. Ergo, de mens laten consumeren wat de elite produceert; van het nieuws tot politici en van monsantozaadjes tot subprime hypotheken.
Zal ik er maar conditionering van maken dan? Om de mensen niet nog meer in de verwarring te brengen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:45 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Joh, er worden zelfs nieuwe woorden verzonnen in dit topic, dus neem het niet zo nauw.
[..]
Als je pretendeert 'n lijst met bwn idiomen samen te stellen (iets waaraan ik twijfel , imo is het gewoon het zoveelste "wat bezielt 'n tru seeker "topic ) lijkt me dat niet overbodig. Of condionering moet 'n nieuw woord zijn ?quote:Op maandag 23 februari 2009 13:17 schreef Terecht het volgende:
[..]
Zal ik er maar conditionering van maken dan? Om de mensen niet nog meer in de verwarring te brengen.
Een lijst met BNW idiomen leek me wel een grappig idee. Dat is iets wat ze in andere subfora met opvallend jargon ook hebben, zoals in OUD. Aangezien de koude rillingen me over de rug lopen als ik naar die lijst kijk heb ik het daarom bewust niet al te zwaarmoedig opgezet. Daarnaast vraag ik mij af waar sommige uitdrukkingen hun oorsprong hebben. In dat opzicht zou je kunnen spreken van een 'wat bezielt een truther' topic. Geen dubbele agenda, gewoon iets ludieks met af en toe een serieuze toon.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:08 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Als je pretendeert 'n lijst met bwn idiomen samen te stellen (iets waaraan ik twijfel , imo is het gewoon het zoveelste "wat bezielt 'n tru seeker "topic ) lijkt me dat niet overbodig. Of condionering moet 'n nieuw woord zijn ?
[ afbeelding ]
Krijgt Condi wel conditie van.
Gradaties , daar ben ik al jaren over aan het denken , gradaties inquote:Eigenlijk zou je moeten spreken over gradaties van waarschijnlijkheid,
maar.
Daar hebben zich in de loop der eeuwen heel wat filosofen zich suf over gepiekerd, over wat er te weten valt.quote:Op maandag 23 februari 2009 23:25 schreef tinoz het volgende:
[..]
Gradaties , daar ben ik al jaren over aan het denken , gradaties inpsychotische gedachten werkelijkheids ervaringen persoonlijk systeem aannemelijkheid onverschilligheid relativiteits toepassing moralen (Bijv benaderings/verdiepings moraal)
enzo kan ik nog wel ff door gaan, Ik ben vanplan software te laten schrijven die met de "maar"afrekent
ik kan alleen vandaag niet veel met dit topic meedoen want mijn ogen worden moe , mij bril ligt thuis...
Mijn god wat een verschrikkelijk kinderlijke veelgebruikte afkortingen lijst ... nog NOOIT gehoord van deze onzin termen. Maar jij krijgt ook al kriebels van die termen.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:54 schreef Terecht het volgende:
[..]
Een lijst met BNW idiomen leek me wel een grappig idee. Dat is iets wat ze in andere subfora met opvallend jargon ook hebben, zoals in OUD. Aangezien de koude rillingen me over de rug lopen als ik naar die lijst kijk heb ik het daarom bewust niet al te zwaarmoedig opgezet. Daarnaast vraag ik mij af waar sommige uitdrukkingen hun oorsprong hebben. In dat opzicht zou je kunnen spreken van een 'wat bezielt een truther' topic. Geen dubbele agenda, gewoon iets ludieks met af en toe een serieuze toon.![]()
idd ja, en IPH = ideale pijphoogte.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:52 schreef huupia het volgende:
whahahaah ZVO betekent: zaad voor onderweg volgens fok wiki.
ik dacht altijd aan : zaad vragende ogen"
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:33 schreef ToT het volgende:
[..]
idd ja, en IPH = ideale pijphoogte.
Maar goed; BNW dus!
Bashen Het stelselmatig afzeiken van 1 en dezelfde persoon, een stelling zonder je er in te verdiepen, of heel BNW in het algemeen.
True, maar hier heeft het soms net een iets andere lading.quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:08 schreef huupia het volgende:
bashen is niet echt een BNW term. meer een internet term op z\ich.
Volgens de van Dale is de omschrijving van Dissident: "de; m,v -en andersdenkende", dus dat "verzetten" lijkt me niet echt op zijn plaats in de omschrijving...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:37 schreef Lambiekje het volgende:
Dissident
zijn individuen of groeperingen die zich verzetten tegen de overheersende opvattingen of beleidslijnen op religieus, politiek of sociaal gebied.
een wiki-beschrijving is het.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:57 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Volgens de van Dale is de omschrijving van Dissident: "de; m,v -en andersdenkende", dus dat "verzetten" lijkt me niet echt op zijn plaats in de omschrijving...
Dat is een drogreden van jewelste. Think about it.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 10:15 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik zou zeggen zoek het lekker uit. Als de stellingen onzin zouden zijn is er niet zulke idiote straffen voor. Hierop Fok of erbuiten. Think about it.
De werkelijkheid ? De (westerse) massa = http://www.encyclo.nl/begrip/apatischquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:28 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Dat is een drogreden van jewelste. Think about it.
Jij impliceert hiermee dat er geen "zware straffen" kunnen worden opgelegd voor uitspraken die beledigend of stigmatiserend kunnen zijn, maar toch geen realiteitswaarde hebben. Je vindt dus kennelijk ook dat discriminerende stellingen die strafbaar zijn ook "niet helemaal onzin zijn".
Raar wereldje heb jij toch. Dat krijg je als je paranoide wordt. Overal iets achter zoeken, desnoods door een flinke portie logica overboord te gooien![]()
Misschien past een leuke beschrijving van "logica", "werkelijkheid" of "ratio" ook wel in dit topic"Datgene waarop sommige mensen hier de greep verliezen".
Wacht even, dan pas ik die wiki even aan...quote:
Lambiekje vreet babies.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 10:15 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik zou zeggen zoek het lekker uit. Als de stellingen onzin zouden zijn is er niet zulke idiote straffen voor.
quequote:
Dat is laster. Op laster staan hoge straffen. Maar kennelijk is het geen laster, want dan zouden er niet zulke hoge straffen op staan.quote:
Dat zeiden er wel meer in de geschiedenis en ging vrijwel altijd gepaard met grootscheeps geweld.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:15 schreef JohnDope het volgende:
Ik weet niet wat ik er allemaal van moet geloven.
Het geen dat ik wel weet, is dat het een ongekende bende op deze planeet is en het best goed zou zijn als deze wereld een keertje opnieuw geordend zou worden.
De oude mensen met geld kwamen weer op de posities terecht. Nu ook weer met Obama change dit change dat. Maar de oude koekebakkers zijn weer in charge. Obama is een farce.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:55 schreef Terecht het volgende:
[..]
Dat zeiden er wel meer in de geschiedenis en ging vrijwel altijd gepaard met grootscheeps geweld.
Dat is een beetje achterhaald dunkt mij.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:55 schreef Terecht het volgende:
[..]
Dat zeiden er wel meer in de geschiedenis en ging vrijwel altijd gepaard met grootscheeps geweld.
Dat Obama zich met oude rotten heeft omringd wil niet zeggen dat ze de koers van zijn voorganger zullen voortzetten.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:01 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
De oude mensen met geld kwamen weer op de posities terecht. Nu ook weer met Obama change dit change dat. Maar de oude koekebakkers zijn weer in charge. Obama is een farce.
Noem eens wat voorbeelden dan. Ik kan er namelijk genoeg bedenken die zijn omgebracht maar niet omdat ze "goed" waren.quote:Macht maakt het slechte los in de mens.
Iemand die wel "goed" was/is op een machtspositie wordt omgebracht. Macht moet misbruikt worden.
Veel supranationale organisaties hebben echter beperkte macht of zijn zo bureaucratisch dat een dergelijke transformatie een zeer moeizaam proces is. De meest radicale veranderingen kwamen tot stand vlak na geweldsuitbarstingen en diepe crises. Er is een trigger nodig om tot fundamentele herordening over te kunnen gaan, dat geldt in de huidige tijd nog steeds.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:05 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat is een beetje achterhaald dunkt mij.
Want er vindt nu in de gehele wereld globalisering plaats en als er mensen binnen die organisaties infiltreren kunnen ze ook gewoon op een nette manier de wereld opnieuw ordenen.
Je bent een beetje te abstract vrees ik. Wellicht overschat je het niveau van BNW?quote:Op zondag 8 maart 2009 20:55 schreef tinoz het volgende:
En hoe noem je het als je op google tig hits krijgt op een query die anders zou leiden naar opheldering ?
Shockdoctrine, geinitieerd door America as usual.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:05 schreef Terecht het volgende:
[..]
Veel supranationale organisaties hebben echter beperkte macht of zijn zo bureaucratisch dat een dergelijke transformatie een zeer moeizaam proces is. De meest radicale veranderingen kwamen tot stand vlak na geweldsuitbarstingen en diepe crises. Er is een trigger nodig om tot fundamentele herordening over te kunnen gaan, dat geldt in de huidige tijd nog steeds.
quote:Op zondag 8 maart 2009 22:05 schreef Terecht het volgende:
[..]
Je bent een beetje te abstract vrees ik. Wellicht overschat je het niveau van BNW?
quote:* Bill & Melinda Gates Foundation = Geheimzinnige genocide beramende organisatie.
* Europese Unie = Hitlers derde rijk (in stealth mode).
* Kanker = Te voorkomen en te genezen. Maar “behandelen” levert meer op.
*School = Het woord zegt het al: Collectivisme, waaraan men zich d.m.v. leerplicht moet conformeren. Collectivisme plus conformisme is autoritarisme. Leerplicht noem je ook wel indoctrinatie. Jongeren slapen van nature lang en laat, maar moeten vroeg opstaan voor school en bouwen dus slaaptekort op, wat depressiviteit veroorzaakt. Vervolgens krijgen ze “antidepressiva” en plegen zelfmoord. Totale zombificatie.
He ja, dat is een lekker objectieve site..quote:Op zondag 15 maart 2009 12:18 schreef Lambiekje het volgende:
http://geenstaat.wordpress.com/jargon/
Cool
[..]
Toplijst.quote:Op zondag 15 maart 2009 12:18 schreef Lambiekje het volgende:
http://geenstaat.wordpress.com/jargon/
Cool
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |