abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 21 februari 2009 @ 10:06:45 #21
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_66307327
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 09:57 schreef ToT het volgende:

[..]

Betaald trollen?
Hoe noem je dan dat rijks-ambtenaren de wiki-stub hebben aangepast dat Theo van Gogh met z'n leuter uit zijn broek fietste vlak voor dat ie vermoord werd?

Wikipedia wordt op een zeer grote schaal geedit door overheden. Met kwalijke feitvedraaiingen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_66307378
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 10:06 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Hoe noem je dan dat rijks-ambtenaren de wiki hebben aangepast dat Theo van Gogh met z'n leuter uit zijn broek fietste vlak voor dat ie vermoord werd?

Wikipedia wordt op een zeer grote schaal geedit door overheden. Met kwalijke feitvedraaiingen.
En dat doe jij nooit he, feiten vedraaien.
Dacht dat je geband was wegens het ontkennen van de holocaust.
pi_66307394
Ook ambtenaren zijn maar mensen, en mensen houden nu eenmaal van lolletjes.
pi_66307406
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 10:10 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Was ook zo, maar z'n tijd zit er op.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 10:15:52 #25
52357 Lambiekje
pi_66307453
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 10:10 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Ik zou zeggen zoek het lekker uit. Als de stellingen onzin zouden zijn is er niet zulke idiote straffen voor. Hierop Fok of erbuiten. Think about it.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 10:16:57 #26
52357 Lambiekje
pi_66307471
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 10:11 schreef ToT het volgende:
Ook ambtenaren zijn maar mensen, en mensen houden nu eenmaal van lolletjes.
Nou dat noem ik geen lolletje meer als het van een overheids PC wordt gedaan.
pi_66307662
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 10:15 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ik zou zeggen zoek het lekker uit. Als de stellingen onzin zouden zijn is er niet zulke idiote straffen voor. Hierop Fok of erbuiten. Think about it.
We willen Danny gewoon uit de gevangenis houden! We zijn geen betaalde overheidsslaafjes die de waarheid onderdrukken of zo!
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 10:16 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nou dat noem ik geen lolletje meer als het van een overheids PC wordt gedaan.
True, vandaar dat wikipedia daar nu geblokkeerd wordt.
("Ja omdat ze betrapt zijn natuurlijk!" Nee, gewoon omdat ze geen gelazer willen. )
pi_66307721
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 00:43 schreef Lambiekje het volgende:
Troll
een persoon die welbewust de boel verstiert. Betaald of onbetaald handelt uit naam van de industrie of iets dergelijks.
Fout:

http://www.wegcode.be/wet.php?wet=150&node=1
pi_66307881
quote:
We hebben het hier wel over een troll in BNW jargon hé.
pi_66308390
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 10:40 schreef Terecht het volgende:

[..]

We hebben het hier wel over een troll in BNW jargon hé.
Dat lijkt me hoogst onwenselijk, dat we zelf even definities gaan hangen aan woorden die al een andere definitie hebben. Krijg je misverstanden van.
pi_66308467
True, true.

Daarbij denk ik niet echt dat degenen die hier regelmatig door Biekje van trollen worden beschuldigd, daadwerkelijk een vette Veyron kunnen rijden voor het plagen van Lambiekje.
pi_66308496
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 11:06 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat lijkt me hoogst onwenselijk, dat we zelf even definities gaan hangen aan woorden die al een andere definitie hebben. Krijg je misverstanden van.
Vandaar ook dit topic om die misverstanden weg te nemen, opdat zoveel mogelijk FOK! bezoekers gewag krijgen van de wereld achter de façade van alledag.
pi_66308527
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 11:10 schreef ToT het volgende:
True, true.

Daarbij denk ik niet echt dat degenen die hier regelmatig door Biekje van trollen worden beschuldigd, daadwerkelijk een vette Veyron kunnen rijden voor het plagen van Lambiekje.
Klopt, ik ben er nu voor aan het sparen maar het gaat langzaam. De ban van Lambiekje hielp natuurlijk ook niet echt mee.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 11:41:42 #35
52357 Lambiekje
pi_66309046
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 10:26 schreef ToT het volgende:

[..]

We willen Danny gewoon uit de gevangenis houden! We zijn geen betaalde overheidsslaafjes die de waarheid onderdrukken of zo!
[..]
Gevangenis om een mening van een gebruiker op een platform? Hoe ziek is dit land?
Nee dat is de volgende stap meningen beboeten als het rookverbod wat ingeburgerd is.
quote:
True, vandaar dat wikipedia daar nu geblokkeerd wordt.
("Ja omdat ze betrapt zijn natuurlijk!" Nee, gewoon omdat ze geen gelazer willen. )
dat was ook zo. het was weer open gezet en prompt worden er weer kwalijke zaken aangepast. Volgens mij is er nu weer een stop op....
  zaterdag 21 februari 2009 @ 11:43:57 #36
52357 Lambiekje
pi_66309079
quote:
True, true.

zaterdag 21 februari 2009 @ 11:45:04 #37
52357 Lambiekje
pi_66309102
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 11:14 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Klopt, ik ben er nu voor aan het sparen maar het gaat langzaam. De ban van Lambiekje hielp natuurlijk ook niet echt mee.
Mooi dat ik weer welkom ben in de discussies
pi_66309178
Nou je bent medeplichtig aan een strafbaar feit als je toestaat dat er verboden dingen besproken worden op jouw site.

Maar goed; da's geen discussie voor hier.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 12:38:59 #39
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_66310488
quote:
True, true.

Wast maar zo'n feest
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_66323975
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 11:06 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Joh, er worden zelfs nieuwe woorden verzonnen in dit topic, dus neem het niet zo nauw.
quote:
Op maandag 16 februari 2009 23:17 schreef Terecht het volgende:

Condionering - Het murw en tam maken van de mens door constant beroep te doen op bepaalde prikkels teneinde die te bevredigen. Ergo, de mens laten consumeren wat de elite produceert; van het nieuws tot politici en van monsantozaadjes tot subprime hypotheken.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')