Zal ik er maar conditionering van maken dan? Om de mensen niet nog meer in de verwarring te brengen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:45 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Joh, er worden zelfs nieuwe woorden verzonnen in dit topic, dus neem het niet zo nauw.
[..]
Als je pretendeert 'n lijst met bwn idiomen samen te stellen (iets waaraan ik twijfel , imo is het gewoon het zoveelste "wat bezielt 'n tru seeker "topic ) lijkt me dat niet overbodig. Of condionering moet 'n nieuw woord zijn ?quote:Op maandag 23 februari 2009 13:17 schreef Terecht het volgende:
[..]
Zal ik er maar conditionering van maken dan? Om de mensen niet nog meer in de verwarring te brengen.
Een lijst met BNW idiomen leek me wel een grappig idee. Dat is iets wat ze in andere subfora met opvallend jargon ook hebben, zoals in OUD. Aangezien de koude rillingen me over de rug lopen als ik naar die lijst kijk heb ik het daarom bewust niet al te zwaarmoedig opgezet. Daarnaast vraag ik mij af waar sommige uitdrukkingen hun oorsprong hebben. In dat opzicht zou je kunnen spreken van een 'wat bezielt een truther' topic. Geen dubbele agenda, gewoon iets ludieks met af en toe een serieuze toon.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:08 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Als je pretendeert 'n lijst met bwn idiomen samen te stellen (iets waaraan ik twijfel , imo is het gewoon het zoveelste "wat bezielt 'n tru seeker "topic ) lijkt me dat niet overbodig. Of condionering moet 'n nieuw woord zijn ?
[ afbeelding ]
Krijgt Condi wel conditie van.
Gradaties , daar ben ik al jaren over aan het denken , gradaties inquote:Eigenlijk zou je moeten spreken over gradaties van waarschijnlijkheid,
maar.
Daar hebben zich in de loop der eeuwen heel wat filosofen zich suf over gepiekerd, over wat er te weten valt.quote:Op maandag 23 februari 2009 23:25 schreef tinoz het volgende:
[..]
Gradaties , daar ben ik al jaren over aan het denken , gradaties inpsychotische gedachten werkelijkheids ervaringen persoonlijk systeem aannemelijkheid onverschilligheid relativiteits toepassing moralen (Bijv benaderings/verdiepings moraal)
enzo kan ik nog wel ff door gaan, Ik ben vanplan software te laten schrijven die met de "maar"afrekent
ik kan alleen vandaag niet veel met dit topic meedoen want mijn ogen worden moe , mij bril ligt thuis...
Mijn god wat een verschrikkelijk kinderlijke veelgebruikte afkortingen lijst ... nog NOOIT gehoord van deze onzin termen. Maar jij krijgt ook al kriebels van die termen.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:54 schreef Terecht het volgende:
[..]
Een lijst met BNW idiomen leek me wel een grappig idee. Dat is iets wat ze in andere subfora met opvallend jargon ook hebben, zoals in OUD. Aangezien de koude rillingen me over de rug lopen als ik naar die lijst kijk heb ik het daarom bewust niet al te zwaarmoedig opgezet. Daarnaast vraag ik mij af waar sommige uitdrukkingen hun oorsprong hebben. In dat opzicht zou je kunnen spreken van een 'wat bezielt een truther' topic. Geen dubbele agenda, gewoon iets ludieks met af en toe een serieuze toon.![]()
idd ja, en IPH = ideale pijphoogte.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:52 schreef huupia het volgende:
whahahaah ZVO betekent: zaad voor onderweg volgens fok wiki.
ik dacht altijd aan : zaad vragende ogen"
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:33 schreef ToT het volgende:
[..]
idd ja, en IPH = ideale pijphoogte.
Maar goed; BNW dus!
Bashen Het stelselmatig afzeiken van 1 en dezelfde persoon, een stelling zonder je er in te verdiepen, of heel BNW in het algemeen.
True, maar hier heeft het soms net een iets andere lading.quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:08 schreef huupia het volgende:
bashen is niet echt een BNW term. meer een internet term op z\ich.
Volgens de van Dale is de omschrijving van Dissident: "de; m,v -en andersdenkende", dus dat "verzetten" lijkt me niet echt op zijn plaats in de omschrijving...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:37 schreef Lambiekje het volgende:
Dissident
zijn individuen of groeperingen die zich verzetten tegen de overheersende opvattingen of beleidslijnen op religieus, politiek of sociaal gebied.
een wiki-beschrijving is het.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:57 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Volgens de van Dale is de omschrijving van Dissident: "de; m,v -en andersdenkende", dus dat "verzetten" lijkt me niet echt op zijn plaats in de omschrijving...
Dat is een drogreden van jewelste. Think about it.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 10:15 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik zou zeggen zoek het lekker uit. Als de stellingen onzin zouden zijn is er niet zulke idiote straffen voor. Hierop Fok of erbuiten. Think about it.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |