abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 februari 2009 @ 13:17:03 #41
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_66371138
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 20:45 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Joh, er worden zelfs nieuwe woorden verzonnen in dit topic, dus neem het niet zo nauw.
[..]
Zal ik er maar conditionering van maken dan? Om de mensen niet nog meer in de verwarring te brengen.
pi_66372922
quote:
Op maandag 23 februari 2009 13:17 schreef Terecht het volgende:

[..]

Zal ik er maar conditionering van maken dan? Om de mensen niet nog meer in de verwarring te brengen.
Als je pretendeert 'n lijst met bwn idiomen samen te stellen (iets waaraan ik twijfel , imo is het gewoon het zoveelste "wat bezielt 'n tru seeker "topic ) lijkt me dat niet overbodig. Of condionering moet 'n nieuw woord zijn ?

Krijgt Condi wel conditie van.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  maandag 23 februari 2009 @ 16:54:00 #43
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_66378552
quote:
Op maandag 23 februari 2009 14:08 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Als je pretendeert 'n lijst met bwn idiomen samen te stellen (iets waaraan ik twijfel , imo is het gewoon het zoveelste "wat bezielt 'n tru seeker "topic ) lijkt me dat niet overbodig. Of condionering moet 'n nieuw woord zijn ?

[ afbeelding ]
Krijgt Condi wel conditie van.
Een lijst met BNW idiomen leek me wel een grappig idee. Dat is iets wat ze in andere subfora met opvallend jargon ook hebben, zoals in OUD. Aangezien de koude rillingen me over de rug lopen als ik naar die lijst kijk heb ik het daarom bewust niet al te zwaarmoedig opgezet. Daarnaast vraag ik mij af waar sommige uitdrukkingen hun oorsprong hebben. In dat opzicht zou je kunnen spreken van een 'wat bezielt een truther' topic. Geen dubbele agenda, gewoon iets ludieks met af en toe een serieuze toon.

Dubbele agenda - het hebben van een andere, verborgen doelstelling dan openlijk verkondigd.
pi_66379033
OMGWTFBBQ @ die woordenlijst!!!
  maandag 23 februari 2009 @ 17:27:35 #45
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_66379666
quote:
Op maandag 23 februari 2009 17:09 schreef ToT het volgende:
OMGWTFBBQ @ die woordenlijst!!!
Die is erg he? "Ongi" *ril* .
  maandag 23 februari 2009 @ 23:25:51 #46
151199 tinoz
Alter Reality
pi_66392623
quote:
Eigenlijk zou je moeten spreken over gradaties van waarschijnlijkheid,
maar.
Gradaties , daar ben ik al jaren over aan het denken , gradaties in

• psychotische gedachten
  • werkelijkheids ervaringen
  • persoonlijk systeem
  • aannemelijkheid
  • onverschilligheid
  • relativiteits toepassing
  • moralen (Bijv benaderings/verdiepings moraal)

enzo kan ik nog wel ff door gaan, Ik ben vanplan software te laten schrijven die met de "maar"afrekent
    ik kan alleen vandaag niet veel met dit topic meedoen want mijn ogen worden moe , mij bril ligt thuis...
  • Save Us From Fashion !
      maandag 23 februari 2009 @ 23:32:17 #47
    153970 Terecht
    Apodictisch.
    pi_66392853
    quote:
    Op maandag 23 februari 2009 23:25 schreef tinoz het volgende:

[..]

Gradaties , daar ben ik al jaren over aan het denken , gradaties in

• psychotische gedachten
  • werkelijkheids ervaringen
  • persoonlijk systeem
  • aannemelijkheid
  • onverschilligheid
  • relativiteits toepassing
  • moralen (Bijv benaderings/verdiepings moraal)

enzo kan ik nog wel ff door gaan, Ik ben vanplan software te laten schrijven die met de "maar"afrekent
    ik kan alleen vandaag niet veel met dit topic meedoen want mijn ogen worden moe , mij bril ligt thuis...
  • Daar hebben zich in de loop der eeuwen heel wat filosofen zich suf over gepiekerd, over wat er te weten valt.
      dinsdag 24 februari 2009 @ 07:24:09 #48
    52357 Lambiekje
    Everything is upside down
    pi_66397435
    quote:
    Op maandag 23 februari 2009 16:54 schreef Terecht het volgende:

[..]

Een lijst met BNW idiomen leek me wel een grappig idee. Dat is iets wat ze in andere subfora met opvallend jargon ook hebben, zoals in OUD. Aangezien de koude rillingen me over de rug lopen als ik naar die lijst kijk heb ik het daarom bewust niet al te zwaarmoedig opgezet. Daarnaast vraag ik mij af waar sommige uitdrukkingen hun oorsprong hebben. In dat opzicht zou je kunnen spreken van een 'wat bezielt een truther' topic. Geen dubbele agenda, gewoon iets ludieks met af en toe een serieuze toon.

Mijn god wat een verschrikkelijk kinderlijke veelgebruikte afkortingen lijst ... nog NOOIT gehoord van deze onzin termen. Maar jij krijgt ook al kriebels van die termen.
    Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
      dinsdag 24 februari 2009 @ 13:52:15 #49
    64743 huupia
    debunk the debunkers !
    pi_66407209
    whahahaah ZVO betekent: zaad voor onderweg volgens fok wiki.

ik dacht altijd aan : zaad vragende ogen"
    pi_66418665
    quote:
    Op dinsdag 24 februari 2009 13:52 schreef huupia het volgende:
    whahahaah ZVO betekent: zaad voor onderweg volgens fok wiki.

ik dacht altijd aan : zaad vragende ogen"
    idd ja, en IPH = ideale pijphoogte.

Maar goed; BNW dus!

Bashen Het stelselmatig afzeiken van 1 en dezelfde persoon, een stelling zonder je er in te verdiepen, of heel BNW in het algemeen.
      dinsdag 24 februari 2009 @ 19:35:49 #51
    52357 Lambiekje
    pi_66418739
    quote:
    Op dinsdag 24 februari 2009 19:33 schreef ToT het volgende:

[..]

idd ja, en IPH = ideale pijphoogte.

Maar goed; BNW dus!

Bashen Het stelselmatig afzeiken van 1 en dezelfde persoon, een stelling zonder je er in te verdiepen, of heel BNW in het algemeen.
    Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
    pi_66435103
    Gevestigde orde - de groep van personen die het geheel van institutionele, politieke, culturele, juridische en economische hefbomen in handen heeft, en deze macht uiteraard ook wenst te bestendigen.

Officiële lezing - een versie van een gebeurtenis of fenomeen afkomstig van de gevestigde orde, bedoeld om het volk een bot toe te werpen en een onfrisse waarheid te verduisteren.
      woensdag 25 februari 2009 @ 10:08:02 #53
    64743 huupia
    debunk the debunkers !
    pi_66435524
    bashen is niet echt een BNW term. meer een internet term op z\ich.
    pi_66436162
    quote:
    Op woensdag 25 februari 2009 10:08 schreef huupia het volgende:
    bashen is niet echt een BNW term. meer een internet term op z\ich.
    True, maar hier heeft het soms net een iets andere lading.
    pi_66441307
    tvp, hier kan ik nog wat van opsteken..
    Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
      zaterdag 28 februari 2009 @ 21:07:01 #56
    52357 Lambiekje
    pi_66564084
    LIHOP: Let it happen on Purpose
    MIHOP : Made it happen on Purpose

What is your HOP level.
      vrijdag 6 maart 2009 @ 10:37:40 #57
    52357 Lambiekje
    pi_66757981
    Dissident
    zijn individuen of groeperingen die zich verzetten tegen de overheersende opvattingen of beleidslijnen op religieus, politiek of sociaal gebied.
    pi_66758666
    quote:
    Op vrijdag 6 maart 2009 10:37 schreef Lambiekje het volgende:
    Dissident
    zijn individuen of groeperingen die zich verzetten tegen de overheersende opvattingen of beleidslijnen op religieus, politiek of sociaal gebied.
    Volgens de van Dale is de omschrijving van Dissident: "de; m,v -en andersdenkende", dus dat "verzetten" lijkt me niet echt op zijn plaats in de omschrijving...
    Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
      vrijdag 6 maart 2009 @ 12:07:00 #59
    52357 Lambiekje
    pi_66761080
    quote:
    Op vrijdag 6 maart 2009 10:57 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Volgens de van Dale is de omschrijving van Dissident: "de; m,v -en andersdenkende", dus dat "verzetten" lijkt me niet echt op zijn plaats in de omschrijving...
    een wiki-beschrijving is het.
    pi_66761783
    quote:
    Op zaterdag 21 februari 2009 10:15 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ik zou zeggen zoek het lekker uit. Als de stellingen onzin zouden zijn is er niet zulke idiote straffen voor. Hierop Fok of erbuiten. Think about it.
    Dat is een drogreden van jewelste. Think about it.

Jij impliceert hiermee dat er geen "zware straffen" kunnen worden opgelegd voor uitspraken die beledigend of stigmatiserend kunnen zijn, maar toch geen realiteitswaarde hebben. Je vindt dus kennelijk ook dat discriminerende stellingen die strafbaar zijn ook "niet helemaal onzin zijn".

Raar wereldje heb jij toch. Dat krijg je als je paranoide wordt. Overal iets achter zoeken, desnoods door een flinke portie logica overboord te gooien

Misschien past een leuke beschrijving van "logica", "werkelijkheid" of "ratio" ook wel in dit topic "Datgene waarop sommige mensen hier de greep verliezen".
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')