quote:Op zondag 15 februari 2009 16:11 schreef trifko het volgende:
Mijn vriendin heeft het gisteren uitgemaakt, notabene op Valentijnsdag.Ik heb nog een lade vol met dildos, ze zijn van mij maar ik gebruik ze om de dames te plezieren.
Nu mijn vriendin bij mij weg is, staan die dingen daar gewoon, volkomen useless. Mijn vraag is waar kan je die dingen nog meer voor gebruiken behalve om eierenbeslag te kloppen voor het maken van pannenkoeken.
Maar hijs nog wel maagdquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:11 schreef trifko het volgende:
Als ik in de spiegel kijk, lijk ik als twee druppels water op David Beckham.. Ik wil daar misbruik van maken, en zo veel mogelijk chicks bangen, maar ik ben nog maagd en chicks zien niet in dat ik op Beckham lijk. Dus de vraag: hoe moet ik mijn Beckham look a like uiterlijk marketen, zodat het reproductieproces op gang komt en ik ook daadwerkelijk chicks aan de lopende band nonstop ga bangen..
weg met die Onur, trifko is de man op FOK!quote:Op maandag 16 februari 2009 18:26 schreef DutchErrorist het volgende:
Ja dat is echt een held, ik zou willen dat ik zo cool was als trifko
sterrenbeeld?quote:Op maandag 16 februari 2009 18:27 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
[..]
Maar hijs nog wel maagd
Alberto, Maikuuul, Kees en Onur gingen hem voor, maar nu heeft Fok! eindelijk weer een nieuwe heldquote:Op maandag 16 februari 2009 18:27 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
weg met die Onur, trifko is de man op FOK!
je moest lachen hequote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 18:29 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik vermoed het want als je zo cool bent kan je nog nooit een vrouwelijk iets geneukt hebben
dat maakt hem niet minder held!!quote:
Ga je em ontmaagden?quote:Op maandag 16 februari 2009 18:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Hij maakt ons vrouwen week met zijn topics
-knip-
nee ik ben helaas zijn type nietquote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 18:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
nee ik ben helaas zijn type niet
heldquote:
Kom hier danquote:Op maandag 16 februari 2009 18:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
nee ik ben helaas zijn type niet
zeg me dat je zijn topics hebt bekeken!!quote:
Het_hupt is ook heul speciaal natuurlijkquote:Op maandag 16 februari 2009 20:02 schreef Ezechielk het volgende:
Huppel, Huppel, Huppel, dat je fan bent van Het_Hupt ok, kan ik begrijpen, ben ik zelf stiekem ook.
Maar van Trifko? Valt me van je tegen
mn held wat doe jequote:Op maandag 16 februari 2009 21:54 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Jammer dat het hoogstwaarschijnlijk een kloon is
begin met comafappenquote:Op maandag 16 februari 2009 22:04 schreef Homp_Vet het volgende:
Soms droom ik dat ik net zo cool was als trifko.
Helaas ben ik niet in het bezit van een comateus wijf.quote:
Muts kan dan wel goed comaFOK!ken en comacybersexwebcammsnenquote:Op maandag 16 februari 2009 22:14 schreef Homp_Vet het volgende:
[..]
Helaas ben ik niet in het bezit van een comateus wijf.
Of had jij toevallg tijd en / of zin?
nee dank jequote:Op maandag 16 februari 2009 22:18 schreef Huppelmuts het volgende:
en nu allemaal heul snel trifko adoreren
Gheylquote:Op maandag 16 februari 2009 22:19 schreef Homp_Vet het volgende:
Wanneer kunnen we trifko_huppelmuts.rar verwachten?
ik hoop snel...quote:Op maandag 16 februari 2009 22:19 schreef Homp_Vet het volgende:
Wanneer kunnen we trifko_huppelmuts.rar verwachten?
aan welke eisen moet een vrouw voor jou voldoen dan trifko? of is alles goed voor je dat je hier zo snel op ingaat?quote:
doe eens liefquote:Op maandag 16 februari 2009 22:47 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
aan welke eisen moet een vrouw voor jou voldoen dan trifko? of is alles goed voor je dat je hier zo snel op ingaat?
Beter dan muts vind je niet op FOK! hoorquote:Op maandag 16 februari 2009 22:47 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
aan welke eisen moet een vrouw voor jou voldoen dan trifko? of is alles goed voor je dat je hier zo snel op ingaat?
ik ben liefquote:
gewilligheidquote:Op maandag 16 februari 2009 22:50 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
ik ben liefTrifko is ook mijn held
ik toon alleen wat interesse omdat ik wil weten waar mijn voorbeeld zijn keuze voor een vrouw op baseert
Zo kwam het niet overquote:Op maandag 16 februari 2009 22:50 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
ik ben liefTrifko is ook mijn held
ik toon alleen wat interesse omdat ik wil weten waar mijn voorbeeld zijn keuze voor een vrouw op baseert
ik wil niet triest om pics gaan roepen....quote:Op maandag 16 februari 2009 22:50 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Beter dan muts vind je niet op FOK! hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
quote:Op maandag 16 februari 2009 22:52 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
ik wil niet triest om pics gaan roepen....welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
een geile nympho seksslavinquote:Op maandag 16 februari 2009 22:47 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 februari 2009 22:52 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
ik wil niet triest om pics gaan roepen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
![]()
isn't he cute?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
op trifkoquote:
ik haal mijn inspiratie uit een goeie beurt met een geile natte poesquote:Op maandag 16 februari 2009 22:55 schreef PiRANiA het volgende:
right.. ok.. trifko..
Wanneer komt er weer zo'n mooi topic?
trifko's topics zijn geniaalquote:
dus die turk met z'n misvormde bek, Onur, heeft afgedaan?quote:Op maandag 16 februari 2009 23:00 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
trifko's topics zijn geniaal
hij is verassend als een louis van gaal
een adoratie topic heeft hij al te pakken
de users blijven massaal aan zijn OP's plakken
hij is onderweg naar de heldenstatus op Fok!
binnenkort in de webshop trifko's usericon op een mok
quote:Op maandag 16 februari 2009 23:00 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
trifko's topics zijn geniaal
hij is verassend als een louis van gaal
een adoratie topic heeft hij al te pakken
de users blijven massaal aan zijn OP's plakken
hij is onderweg naar de heldenstatus op Fok!
binnenkort in de webshop trifko's usericon op een mok
* PiRANiA roept Huppelmutsquote:Op maandag 16 februari 2009 22:58 schreef trifko het volgende:
[..]
ik haal mijn inspiratie uit een goeie beurt met een geile natte poes
quote:
quote:
Maarja nu weet ik nog niet wie het isquote:Op donderdag 26 april 2007 12:54 schreef Maisnon het volgende:
Die ene figuur die ehm, een topic opende over hoe hij een spreekbeurt moest doen met een stijve ofzomaar dat z'n lerares dat eigenlijk wel geil vond en hoe hij er mee om moest gaan, en nog wat van dat soort topics, supergrappig.
Zo'n avatar van een skater die een kickflip ergens vanaf doet.
* sjerren zegt dat ze zijn topics heeft bekekenquote:Op maandag 16 februari 2009 19:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
zeg me dat je zijn topics hebt bekeken!!
kloon?...MIjn held een kloon?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:50 schreef Maisnon het volgende:
Volgens mij is het een kloon van die gast met een skater die een kickflip doet als user icon, die maakte ook altijd van die topics.
Zoals eentje met een stijve toen ie voor de klas stond dat z'n lerares het zag.
daar is het leuke ondertussen al lang vanafquote:Op maandag 16 februari 2009 23:02 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
dus die turk met z'n misvormde bek, Onur, heeft afgedaan?
en nu is hij ook jouw held hequote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:05 schreef sjerren het volgende:
[..]
* sjerren zegt dat ze zijn topics heeft bekeken
Ik zal liegen als ik zei dat ik niet moest lachenquote:
die lijkt ook wel op beckhamquote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:36 schreef Het_hupt het volgende:
Nog zo'n held http://fotoboek.fok.nl/RickoKun
[ afbeelding ]
wtf zeg! die plaatjes op z'n fotoboekquote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:36 schreef Het_hupt het volgende:
Nog zo'n held http://fotoboek.fok.nl/RickoKun
en dit is nu zo'n echte KLB baasquote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:41 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
wtf zeg! die plaatjes op z'n fotoboek
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:58 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
en dit is nu zo'n echte KLB baas
op zn hoofdkussenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:24 schreef Het_hupt het volgende:
trifko is wel een geniepig rukkertje, die op zijn hoofdkussen komt hoor TS
jawel alleen daar mag het nietquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
op zn hoofdkussen![]()
kan ie geen betere plek verzinnen
quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:55 schreef trifko het volgende:
ik ben megageil vandaag, mijn penis staat op exploderen, zoek dekking als je geen zaad over je heen wilt hebben.![]()
dudequote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:55 schreef trifko het volgende:
ik ben megageil vandaag, mijn penis staat op exploderen, zoek dekking als je geen zaad over je heen wilt hebben.![]()
* eNGine10 dekking zoekt maar huppelmuts tevoorschijn ziet komenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:55 schreef trifko het volgende:
* Huppelmuts trapt eNGine10 uit de meterkastquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:03 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
* eNGine10 dekking zoekt maar huppelmuts tevoorschijn ziet komen
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts trapt eNGine10 uit de meterkast
opzoute hier zit ik al verstopt
neuj!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:49 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
* eNGine10 lief vraagt of dat hij weer in de kast mag
jij hebt heul geen huppelquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:48 schreef trifko het volgende:
Ik wil mijn huppel in haar muts dauwen..
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:49 schreef Huppelmuts het volgende:
kom je vanavond weer langs trifko, ik wil dat je mijn zure sloot vanavond komt likken en daarna wil ik je lul in mijn mond hebben..
dan moet je dat niet allemaal in dit topic vertellen, we praten wel over de mobiel.. je weet wel als we telefoonsex hebben..quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:09 schreef trifko het volgende:
[..]
dan moet je dat niet allemaal in dit topic vertellen, we praten wel over de mobiel.. je weet wel als we telefoonsex hebben..
terechte adoratie dacht ik zoquote:
Helemaal terecht dat je hem zo adoreert. Als ik een vrouw was zou ik hem ook adoreren denk ik. Maar nu is het meer iets van wederzijds respect.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
terechte adoratie dacht ik zo
quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:34 schreef Het_hupt het volgende:
trifko is gewoon een oversekste triangeljosti
quote:
heeft hij ook al een post gehad die niet over sex ging?quote:
ongetwijfeld dat hij daar achter kwam voor, tijdens of na de sexquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:28 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
heeft hij ook al een post gehad die niet over sex ging?![]()
oja nou weet ik het weer....z'n grote shampoo probleem
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ongetwijfeld dat hij daar achter kwam voor, tijdens of na de sex
quote:Op zondag 8 februari 2009 14:43 schreef trifko het volgende:
mijn handpalm voelt als een kut..
veeg me opquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:30 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
Onze held heeft natuurlijk wel makkelijk sex tot zijn beschikking want.....
[..]
quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:38 schreef trifko het volgende:
wees blij dat je niet wakker werd met zijn piemel in je reet..
gaat nooit gebeuren denk ikquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:42 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
hij heeft zijn constante hoge niveau gelukkig nog niet verloren
quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:42 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
gaat nooit gebeuren denk hoop ik
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:30 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
[..]
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:30 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Paulquote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:24 schreef porsche1 het volgende:
FUCK TRIFKO!Paul is de echte ons held!
Vroeger was je een goede mod, laatste tijd stel je me echt teleur.quote:
als je weet hoe Paul de uitzendingen van FOK!radio verpest, ga jij ook over je nekquote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:31 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Vroeger was je een goede mod, laatste tijd stel je me echt teleur.
Eg nie, ik vind dat juist prachtig, hij vraagt mij ook altijd om in de chat te komen etc. Maar daar heb ik nooit zo zin in.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:33 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
als je weet hoe Paul de uitzendingen van FOK!radio verpest, ga jij ook over je nek
Ontopic maar weer
daar hebben we er meer van nodig jaquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:19 schreef Godshand het volgende:
haha deze user houdt je wel aan het lachen ja
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |