Kijk maar uit sneek.. straks zit je er aan vast...quote:
wie biedt meer?quote:
You're out.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:11 schreef GGMM het volgende:
Ik wil er 100.000 voor.
Je doet gemeenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:12 schreef remlof het volgende:
Kan je dat niet gewoon zelf regelen zoals iedereen? Nou ja, bijna iedereen dan
Van sex raak je aan mensen vast?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:12 schreef Janetje het volgende:
[..]
Kijk maar uit sneek.. straks zit je er aan vast...
welk vliesje, mijn eikel was niet verpakt in een vliesje.. hoort er een vliesje om heen te zitten.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Pics van de koopwaar? We willen dat vliesje zien!
Huh... TS is een man... of had jij een vlies op je tool?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Pics van de koopwaar? We willen dat vliesje zien!
Sex met jou hebben is bobkezen. Je zal dus nog wel ergens een vliesje hebben.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:15 schreef trifko het volgende:
[..]
welk vliesje, mijn eikel was niet verpakt in een vliesje.. hoort er een vliesje om heen te zitten.
Ik neem aan dat TS een man is?quote:
Ik mag daarna wel op hem stampen, toch?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik neem aan dat TS een man is?
Nee, daar zit je niet zomaar aan vast..
Van mij wel..quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:18 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik mag daarna wel op hem stampen, toch?
Ik bied 6!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:29 schreef Huppelmuts het volgende:
ik heb er 5 cent voor over
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |