idd, de comarukker is weer on tha loosequote:
Kortom TS zoekt iets om op zich te fappen..quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:11 schreef trifko het volgende:
Als ik in de spiegel kijk, lijk ik als twee druppels water op David Beckham.. Ik wil daar misbruik van maken, en zo veel mogelijk chicks bangen, maar ik ben nog maagd en chicks zien niet in dat ik op Beckham lijk. Dus de vraag: hoe moet ik mijn Beckham look a like uiterlijk marketen, zodat het reproductieproces op gang komt en ik ook daadwerkelijk chicks aan de lopende band nonstop ga bangen..
en dit pareltje dan?quote:Op maandag 16 februari 2009 17:58 schreef DutchErrorist het volgende:
Hehe dat andere topic van TS
[..]
Kortom TS zoekt iets om op zich te fappen..
Wacht maar tot je mij tegen komt dat wil je alleen nog maar gemasseerd wordenquote:Op maandag 16 februari 2009 18:02 schreef Angst het volgende:
ik vrouw zijnde heb nog nooit de behoefte gehad om mijn borsten te masseren met het zaad van mijn huidige patner, en patners uit het verleden.
tevens heb ik nooit de behoefte gehad me te reproduceren met een david beckham look-a-like die niet op david beckham lijkt!
als het overigens als het toch moet, heb ik liever dat mijn vriend het sperma uitsmeerd, dan dat ik dat zelf zou moeten doen.
in verwachting je afdoende te hebben geinformeerd verblijf ik,
mijn dank is groot..quote:Op maandag 16 februari 2009 18:02 schreef Angst het volgende:
ik vrouw zijnde heb nog nooit de behoefte gehad om mijn borsten te masseren met het zaad van mijn huidige patner, en patners uit het verleden.
tevens heb ik nooit de behoefte gehad me te reproduceren met een david beckham look-a-like die niet op david beckham lijkt!
als het overigens als het toch moet, heb ik liever dat mijn vriend het sperma uitsmeerd, dan dat ik dat zelf zou moeten doen.
in verwachting je afdoende te hebben geinformeerd verblijf ik,
nee hoor gewoon blijven zoals je bent!!quote:Op maandag 16 februari 2009 18:10 schreef eNGine10 het volgende:
als je "non stop chicks wil bangen" moet je misschien eerst iets minder kansloos worden
1 mening is niet voldoende.. ik wil van minstens 20 vrouwen horen wat ze ervan vinden..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |