abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66103174
Ik was vandaag na lange tijd weer gaan hardlopen, nieuwe schoenen daarvoor gekocht maar alleen nog niet ingelopen en ze zaten best wel strak aan mijn poten. Normaal krijg je dan met nieuwe schoenen blaren aan je hiel, maar in dit geval omdat ik mijn teennagels lange tijd niet geknipt had, waren die zo immens gegroeid en dan met name die van die dikke duimteen dat door het hardlopen de nagel van die dikkeduimteen helemaal los zat dus vanaf de root, ik heb het eraf getrokken, en nu heb ik dus bij een van die dikkeduimteen helemaal geen nagel. Komt dat uberhaupt nog terug, zo ja wordt het weer zoals vroegah, en hoeveel tijd neemt zoiets in beslag?
The greatest trick Trifko ever pulled was convincing the world he doesn't exist...
  zondag 15 februari 2009 @ 23:05:17 #2
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_66103196

pics?
  Redactie Frontpage zondag 15 februari 2009 @ 23:06:03 #3
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_66103225
Ja dat komt terug Geen idee hoe lang het duurt, maar ik heb toen ik klein was m'n pinknagel eraf gehad en dat is ook teruggegroeid
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_66103229
Geen idee hoe je dat voor elkaar hebt gekregen, maar wees niet bang, dat groeit wel terug en is straks weer net zoals normaal.
pi_66103247
quote:
Op zondag 15 februari 2009 23:04 schreef trifko het volgende:
Ik was vandaag na lange tijd weer gaan hardlopen, nieuwe schoenen daarvoor gekocht maar alleen nog niet ingelopen en ze zaten best wel strak aan mijn poten. Normaal krijg je dan met nieuwe schoenen blaren aan je hiel, maar in dit geval omdat ik mijn teennagels lange tijd niet geknipt had, waren die zo immens gegroeid en dan met name die van die dikke duimteen dat door het hardlopen de nagel van die dikkeduimteen helemaal los zat dus vanaf de root, ik heb het eraf getrokken, en nu heb ik dus bij een van die dikkeduimteen helemaal geen nagel. Komt dat uberhaupt nog terug, zo ja wordt het weer zoals vroegah, en hoeveel tijd neemt zoiets in beslag?
Groeit er gewoon weer aan, duurt wel een tijdej
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_66103282
Ok ik hoop het, want zonder nagel lijkt het op een leprateen.
The greatest trick Trifko ever pulled was convincing the world he doesn't exist...
pi_66103393
Tsja, bij mij groeit die dus niet normaal terug na een keer volledig dubbelgeklapt te zijn (auw)
Nagelbed is nu gewone huid geworden waar de nagel dus niet meer op vast kan groeien, gevolg, zeer dikke half ingroeiende nagel (en nee, ik zal jullie niet vermoeien met pics)
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
  zondag 15 februari 2009 @ 23:10:52 #8
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_66103421
Ik heb met mijn duim klemgezeten bij een vorkheftruck, ergens in augustus. Nagel heb ik er na een poostje afgetrokken, en de nieuwe nagel is nu (6 maanden) bijna volledig. D'r zit nog een raar randje op, dit is waar de klap plaatsvond.

Om je TT te beantwoorden: JA.
  zondag 15 februari 2009 @ 23:12:57 #9
163216 bioloogje
Meneer Bioloogje voor jou!
pi_66103502
groeit gewoon weer aan.

Maar dikkeduimteen???
  zondag 15 februari 2009 @ 23:22:17 #10
239053 trifko
One Minute!
pi_66103882
quote:
Op zondag 15 februari 2009 23:10 schreef Sakura het volgende:
Tsja, bij mij groeit die dus niet normaal terug na een keer volledig dubbelgeklapt te zijn (auw)
Nagelbed is nu gewone huid geworden waar de nagel dus niet meer op vast kan groeien, gevolg, zeer dikke half ingroeiende nagel (en nee, ik zal jullie niet vermoeien met pics)
hier ben ik dus bang voor
  zondag 15 februari 2009 @ 23:38:00 #11
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_66104536
Ik ben t.g.v. lange wandelingen ove ruw terrein in terrein-schoenen een paar keer de nagels van mijn kleine tenen kwijtgeraakt. De eerste paar keren groeiden ze nog netjes aan, nu zijn ze wat vormelozer.
Maar, de eerste keer herstelt het zich goed.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_66104840
ook gehad, alleen er groeide al wat nagel onder. Duurt zolang als een zwangerschap voordat ie weer helemaal is aangegroeid.
"Het is een bedreiging voor onze cultuur om geluk te reduceren tot aangename ervaringen" - Joep Dohmen
pi_66104955
Iemand was een keer met de nop van zn voetbal schoen op mn teen gaan staan tijdens een voetbal wedstrijd. Me grote teen was helemaal donkerblauw en werd steeds zwarter. Na een dag viel de nagel er ook af maar langzaam groeit er een nieuwe nagel voor terug Maar dat gaat wel zo'n 3 a 4 maanden duren.
  maandag 16 februari 2009 @ 16:33:56 #14
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_66123966
Een keertje smeet mijn zusje ( ) de deur dicht toen ik net mijn voet daar wegzette. Daardoor werd de nagel in 1 klap bijna helemaal losgerukt van de teen! Heb toen eerst het bloeden laten ophouden, en toen viel die nagel el vrijwel meteen af. Na een maandje of 6 heb je een nieuwe, na een maand of 9 zie je er niks meer van
  maandag 16 februari 2009 @ 19:06:36 #15
85514 ralfie
!Yvan eht nioj
pi_66129770
Groeit WAARSCHIJNLIJK weer aan, maar dat ligt eraan of de nagelwortel intact is. Mocht je pech hebben, en die er mee uitgerukt is, krijg je geen nieuwe nagel. Maar, in alle eerlijkheid, daar is best wat kracht en pech voor nodig.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 09:34:12 #16
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_66149253
quote:
Op maandag 16 februari 2009 16:33 schreef Omnifacer het volgende:
Een keertje smeet mijn zusje ( ) de deur dicht toen ik net mijn voet daar wegzette. Daardoor werd de nagel in 1 klap bijna helemaal losgerukt van de teen! Heb toen eerst het bloeden laten ophouden, en toen viel die nagel el vrijwel meteen af. Na een maandje of 6 heb je een nieuwe, na een maand of 9 zie je er niks meer van
boh handig man
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_66270913
quote:
Op zondag 15 februari 2009 23:04 schreef trifko het volgende:
Ik was vandaag na lange tijd weer gaan hardlopen, nieuwe schoenen daarvoor gekocht maar alleen nog niet ingelopen en ze zaten best wel strak aan mijn poten.
Hardloopschoenen worden niet groter/breder bij gebruik, het zijn geen leren schoenen.
Je hebt ze te klein gekocht. Hardloopschoenen moet je minstens 1.5 maat groter kopen dan je gewone schoenen omdat je voeten ook nog opzetten tijdens het lopen.
Die nagel groeit wel terug maar je blijft waarschijnlijk problemen met je tenen houden.
pi_66273171
quote:
Op maandag 16 februari 2009 16:33 schreef Omnifacer het volgende:
mijn zusje + =
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')