Groeit er gewoon weer aan, duurt wel een tijdejquote:Op zondag 15 februari 2009 23:04 schreef trifko het volgende:
Ik was vandaag na lange tijd weer gaan hardlopen, nieuwe schoenen daarvoor gekocht maar alleen nog niet ingelopen en ze zaten best wel strak aan mijn poten. Normaal krijg je dan met nieuwe schoenen blaren aan je hiel, maar in dit geval omdat ik mijn teennagels lange tijd niet geknipt had, waren die zo immens gegroeid en dan met name die van die dikke duimteen dat door het hardlopen de nagel van die dikkeduimteen helemaal los zat dus vanaf de root, ik heb het eraf getrokken, en nu heb ik dus bij een van die dikkeduimteen helemaal geen nagel. Komt dat uberhaupt nog terug, zo ja wordt het weer zoals vroegah, en hoeveel tijd neemt zoiets in beslag?
hier ben ik dus bang voorquote:Op zondag 15 februari 2009 23:10 schreef Sakura het volgende:
Tsja, bij mij groeit die dus niet normaal terug na een keer volledig dubbelgeklapt te zijn (auw)
Nagelbed is nu gewone huid geworden waar de nagel dus niet meer op vast kan groeien, gevolg, zeer dikke half ingroeiende nagel (en nee, ik zal jullie niet vermoeien met pics)
boh handig manquote:Op maandag 16 februari 2009 16:33 schreef Omnifacer het volgende:
Een keertje smeet mijn zusje () de deur dicht toen ik net mijn voet daar wegzette. Daardoor werd de nagel in 1 klap bijna helemaal losgerukt van de teen! Heb toen eerst het bloeden laten ophouden, en toen viel die nagel el vrijwel meteen af. Na een maandje of 6 heb je een nieuwe, na een maand of 9 zie je er niks meer van
Hardloopschoenen worden niet groter/breder bij gebruik, het zijn geen leren schoenen.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:04 schreef trifko het volgende:
Ik was vandaag na lange tijd weer gaan hardlopen, nieuwe schoenen daarvoor gekocht maar alleen nog niet ingelopen en ze zaten best wel strak aan mijn poten.
mijn zusje +quote:Op maandag 16 februari 2009 16:33 schreef Omnifacer het volgende:
Een keertje smeet mijn zusje () de deur dicht toen ik net mijn voet daar wegzette. Daardoor werd de nagel in 1 klap bijna helemaal losgerukt van de teen! Heb toen eerst het bloeden laten ophouden, en toen viel die nagel el vrijwel meteen af. Na een maandje of 6 heb je een nieuwe, na een maand of 9 zie je er niks meer van
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |