Komt wel goed schatjequote:
ze leeftquote:Op maandag 16 februari 2009 16:58 schreef Californium het volgende:
ef een snelle tvp....![]()
weetje wat leuk is he... Iemand die maar niet durft toe te geven dat iets niet slim was... en dat het helemaal niets uitmaakt en dat het allemaal prima is...
En dan later toch maar even luisteren en aanpassingen maken![]()
Ik hou ervan als mensen toegeven dat ik gelijk heb en dat ze gewoon over bepaalde dingen niet nagedacht hebben![]()
Je krijgt niks gratisquote:Op maandag 16 februari 2009 17:02 schreef Bravebart het volgende:
Boh, 10+1 gratis CD's innnnn thaaaaaa hooooouse [ afbeelding ]
Tevens combo killer
Echwelquote:
ik reageer gewoon nietquote:Op maandag 16 februari 2009 17:03 schreef Californium het volgende:
en niemand begrijpt mijn onderhuidse steek![]()
werken dan maar![]()
ik begreep die hele situatie al nietquote:Op maandag 16 februari 2009 17:03 schreef Californium het volgende:
en niemand begrijpt mijn onderhuidse steek![]()
werken dan maar![]()
je kan het ook gewoon zeggen hoorquote:Op maandag 16 februari 2009 17:05 schreef Californium het volgende:
![]()
je kent dat wel... die mensen die zichzelf kostte wat het kost verdedigen... en dan vervolgens stiekem toch maar iets anders doen omdat dat misschien toch wel slimmer was
Over mij, dat er foto's van mij te vinden waren via mijn username, die nu veranderd is en de foto's die nu verwijderd zijn.quote:
Welke virtual box?quote:Op maandag 16 februari 2009 17:08 schreef Puala het volgende:
Iemand hier toevallig verstand van virtual box?
Ow die koeiquote:Op maandag 16 februari 2009 17:08 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Over mij, dat er foto's van mij te vinden waren via mijn username, die nu veranderd is en de foto's die nu verwijderd zijn.
meer dat je het niet begrijpt zonder voorkennisquote:Op maandag 16 februari 2009 17:08 schreef jna het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is zeker weer van toepassing?
je hebt er voor gezorgd dat het erop lijkt dat je gelijk hebt jaquote:Op maandag 16 februari 2009 17:11 schreef Californium het volgende:
volgens mij heb ik mijn gelijk al gekregen
Je weet dat als je dr geen gelijk geeft dat ze je dan gaat slobbelen hequote:Op maandag 16 februari 2009 17:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
je hebt er voor gezorgd dat het erop lijkt dat je gelijk hebt ja
Dat is heel wat anders als gelijk hebben, maar je kan er over blijven doordrammen, als jij vindt dat je gelijk hebt dan moet je dat lekker blijven vinden...
dat bedoel ik.. ze heeft ervoor gezorgd dat ze gelijk heeft. Ze had blijkbaar gehoord dat die foto's er waren en is toen op mijn username gaan googlen. En omdat er hier in het topic zoveel nadruk op werd gelegd door haar, heb ik het veranderd.quote:Op maandag 16 februari 2009 17:14 schreef HostiMeister het volgende:
t feit dat je je naam al verandert geeft d'r toch wel een beetje gelijk al...
hehe..quote:Op maandag 16 februari 2009 17:14 schreef jna het volgende:
[..]
Je weet dat als je dr geen gelijk geeft dat ze je dan gaat slobbelen he
Oh jee.. ik heb gezegd dat ze gelijk heeftquote:Op maandag 16 februari 2009 17:18 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat bedoel ik.. ze heeft ervoor gezorgd dat ze gelijk heeft. Ze had blijkbaar gehoord dat die foto's er waren en is toen op mijn username gaan googlen. En omdat er hier in het topic zoveel nadruk op werd gelegd door haar, heb ik het veranderd.
Op zich heb ik er geen problemen mee dat iemand die mijn username kent die foto's kan vinden..
[..]
hehe..
je hebt gelijkquote:Op maandag 16 februari 2009 17:25 schreef Californium het volgende:
nu gaan we weer verder over dat doordrammen hoor... meneer heeft ook weer eens een woordje ergens opgepikt![]()
Vond het wel leuk dat ik eens gelijk had en nu gaat het over doordrammen.....
quote:Op maandag 16 februari 2009 17:49 schreef Puala het volgende:dan ga maar naar een ander topic toe gok ik zo
[rellen!]slechte Nederlandse zin!quote:Op maandag 16 februari 2009 17:49 schreef Puala het volgende:dan ga maar naar een ander topic toe gok ik zo
quote:Op maandag 16 februari 2009 17:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[rellen!]slechte Nederlandse zin!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metro ze
[ Bericht 4% gewijzigd door GlowMouse op 16-02-2009 18:13:04 ]All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Ze heeft rare voetenquote:Op maandag 16 februari 2009 18:11 schreef Psychonikeo het volgende:
Trouwens door het perspectief in die foto is het net alsof dat meisje enorme voeten heeft
Volgespoten met drugs natuurlijk, wie gaat er nou naakt op een foto staan die op het internet komt zonder stoned te zijnquote:Op maandag 16 februari 2009 18:13 schreef PieterBas het volgende:
idden ik vind haar nogal suf uit haar ogen kijken..
ben blij dat je het met me eens bentquote:Op maandag 16 februari 2009 18:14 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ze heeft rare voeten
Ik vind haar een beetje eng, haar hand zit in een rare 'houding' en ik vind haar een beetje vreemd kijken
die was te verwachtenquote:Op maandag 16 februari 2009 18:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Volgespoten met drugs natuurlijk, wie gaat er nou naakt op een foto staan die op het internet komt zonder stoned te zijn
Ja ik weet het, kan er ook niets aan doen, ik ben ook maar gewoon een doosquote:Op maandag 16 februari 2009 18:27 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ben blij dat je het met me eens bent
[..]
die was te verwachten
You're welcomequote:Op maandag 16 februari 2009 18:27 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ben blij dat je het met me eens bent
[..]
die was te verwachten
Ik denk eerder het geld een belangrijke factor is... dat je er nog gratis drugs bij krijgt.. is natuurlijk een bonusquote:Op maandag 16 februari 2009 18:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Volgespoten met drugs natuurlijk, wie gaat er nou naakt op een foto staan die op het internet komt zonder stoned te zijn
een doos?quote:Op maandag 16 februari 2009 18:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja ik weet het, kan er ook niets aan doen, ik ben ook maar gewoon een doos
quote:
Of dat je dat geld nodig hebt voor de drugsquote:Op maandag 16 februari 2009 18:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik denk eerder het geld een belangrijke factor is... dat je er nog gratis drugs bij krijgt.. is natuurlijk een bonus
dat kan ik ookquote:Op maandag 16 februari 2009 18:38 schreef HostiMeister het volgende:
Ik ben ook pasta aan het hosselen
Laptop in keuken is awesome
quote:
Pastaquote:Op maandag 16 februari 2009 18:38 schreef HostiMeister het volgende:
he bahquote:Op maandag 16 februari 2009 18:46 schreef Daph_ het volgende:
[..]
[..]
Pasta
Wij hebben (voor de verandering) weer eens gekookte aardappelen met broccoli. Dat heb ik zaterdag nog gegeten
Dat doe ik ookquote:Op maandag 16 februari 2009 18:38 schreef HostiMeister het volgende:
weinigquote:Op maandag 16 februari 2009 18:55 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Indeed.. Je snapt dus wel hoeveel zin ik heb in het avondeten
watskeburt?quote:
Mwah, het ging gewoon niet lekker vandaag. Paar domme fouten op m'n werk, en ik had het al niet naar mn zinquote:
Yay! Misschien kun je die alvast klaarzetten? Tegen de tijd dat we hier gaan eten ben ik al verhongerdquote:Op maandag 16 februari 2009 18:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
weinig![]()
Mijnes is al opHeb nog wel een portie over hoor
Morgen vrij, dat scheeltquote:Op maandag 16 februari 2009 19:08 schreef PieterBas het volgende:
Morgen weer een dag..
Hoewel dat natuurlijk zowel iets positiefs als negatiefs kan zijn.
quote:Op maandag 16 februari 2009 19:11 schreef PieterBas het volgende:
Gesprek ging goed. Althans ik had er een goed gevoel bij. Hoefde ook geen assessment te doen.
titel zegt genoegquote:Op maandag 16 februari 2009 19:15 schreef Psychonikeo het volgende:
goeie muziek
http://www.dumpert.nl/med(...)iek_sex_machine.html
Netjesquote:Op maandag 16 februari 2009 19:19 schreef Bootje84 het volgende:
Zo, tentamen gemaakt, ging eigenlijk verbazingwekkend goed. Heb er een goed gevoel bij
Open boek dus.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:22 schreef Bootje84 het volgende:
Overheidsfinanciën. Totaal onbekende vragen (ze zouden uit een bundel komen) maar we mochten boek gebruiken. Dit maakte alles goed. Kon praktisch alle 8 () vragen vinden..
Erg Benny Benassi achtigquote:
Dat zekerquote:Op maandag 16 februari 2009 19:27 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat zou de uitvoerende artiest kunnen zijn ja![]()
Het blijft aardig om naar te kijken
Volgens mij mag practisch met een K óf een C.. Alleen weet ik het niet zeker.quote:
Google practisch maar.. Genoeg hits, waaronder die van TU Delft en een boek.. De waarheid ligt in het midden dunkt mij.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:38 schreef PieterBas het volgende:
Het is practicum.. maar praktijk en praktisch is gewoon met een K.
En dat had je moeten weten![]()
Een TU of een boek hoeft het ook niet bij het rechte eind te hebbenquote:Op maandag 16 februari 2009 19:45 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Google practisch maar.. Genoeg hits, waaronder die van TU Delft en een boek.. De waarheid ligt in het midden dunkt mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
http://woordenlijst.org/zoek/?q=practisch&w=wquote:Op maandag 16 februari 2009 19:45 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Google practisch maar.. Genoeg hits, waaronder die van TU Delft en een boek.. De waarheid ligt in het midden dunkt mij.
Ik ben geen taaljunk hoorquote:
Geen tips, wel even de vraag of je (wederom) geprobeerd had mijn PM te beantwoorden. Ik heb niks ontvangen, dus of je bent er nog niet aan toe gekomen, of het is wederom niet gelukt.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:06 schreef The_Dean het volgende:
Zoooo thuis
Eerst eens lekker douchen en dan kijken wat voor eten ik op tafel zal toveren... tips?
Slaap lekker lieverd!quote:
Wees blij dat je überhaupt wat krijgt...quote:Op maandag 16 februari 2009 21:59 schreef Puala het volgende:
Mail van een leraar rond dit tijdstip is echt een afknapper
Open hem dan gewoon nietquote:Op maandag 16 februari 2009 21:59 schreef Puala het volgende:
quote:Op maandag 16 februari 2009 22:00 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wees blij dat je überhaupt wat krijgt...
Ik snap het nietquote:Op maandag 16 februari 2009 21:59 schreef Puala het volgende:
Ik wil 's avonds geen schoolquote:Op maandag 16 februari 2009 22:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik snap het niet![]()
Wat is er mis mee?
Too latequote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 22:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik snap het niet![]()
Wat is er mis mee?
quote:
quote:
Ooit eens een emailtje gehad van een docent om ... 4.35quote:Op maandag 16 februari 2009 22:00 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wees blij dat je überhaupt wat krijgt...
quote:Op maandag 16 februari 2009 22:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ooit eens een emailtje gehad van een docent om ... 4.35
Gelukkig stond eronder.. dat ze haar kind toch eten moest geven..
Geen zin inquote:Op maandag 16 februari 2009 22:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
jij mag ook naar bed hoor Piles
quote:eigenlijk best maf, dat ik de hele dag nog niet op FOK! ben geweest en dan op het moment dat ik naar bed ga, nog ff een berichtje plaats met de mededeling dat ik naar bed ga
Gefeliciteerdquote:Op maandag 16 februari 2009 22:46 schreef mash_ het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en dan win je even 1500 dollar met poker
![]()
dus zo`n 1200 euro
goed bezig mashquote:Op maandag 16 februari 2009 22:46 schreef mash_ het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dus zo`n 1200 euro
Lange zitquote:
Ja maarja. ondertussen 8 afleveringen van een serie zitten kijkenquote:
hehe jaquote:Op maandag 16 februari 2009 22:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Fuck it, nog steeds een net uurloon
Mja, sorry, ik ben gewoon moequote:
vertelquote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:44 schreef HostiMeister het volgende:
Ow ik heb jullie ook nog niet verteld dat ik mijn zielsverwant heb gevonden
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Man? Nee joh
Ik was zondag na een dag hard werken en veregend te zijn door op een bus te wachten naarstig op zoek naar wat voedsel dus besloot ik de shoarma toko op de hoek binnen te stappen vanuit de bus om naar huis te gaan en daar mijn maaltje te nuttigen. Dus ik kom daar aan en bestel een broodje shoarma met een klein frietje.
Terwijl ik wacht loop mijn engel binnen. Beeldschoon, ongeveer mijn lengte, prachtige lange haren. Dus ik zit de Revu te lezen wachtend totdat ik naar huis kan om droge kleren aan te trekken en mijn welverdiende voedsel te verorberen. Eindelijk hoor ik mijn makker zeggen dat 'broodje shoarma met klein frietje' klaar is. Mijn schok was ook groot doen de prachtige dame tegelijk op stond en zich ook richting de balie begaf. We wisselden een schuchtere blik en zij maakte de prachtige opmerking, "alsof het geplanned was". We pakten ons maaltje en terwijl ik galant de deur voor haar open hield liepen we met onze identieke bestelling de regen in. Wetende dat we binnen luttele seconden innig verstrengeld samen één werden.
Waarop we elkaar aankeken en weer naar onze goed gevulde plastic zak keken. We wisten genoeg, ons samenzijn moest uitgesteld worden, ons heerlijke eten wachtte op ons. Droevig aan de ene kant en opgewekt aan de andere kant wisselden we nog een veelbetekenende blik en gingen we onze eigen weg. Shoarma koelt af maar de intense liefde die we voor elkaar voelde op dat moment zal mijn hart tot het einde der dagen verwarmen.
Nu heb ik trek in shoarmaquote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:47 schreef HostiMeister het volgende:
Ja net in een ander topic gepost:
[..]
Wat was ik blij toen hier 3/4 maanden geleden een shoarma tent werd geopend vlak om de hoek. IS HET VERDOMME NIET TE VRETEN DAAR!quote:
WoW Mash! Nice hoor!!quote:Op maandag 16 februari 2009 22:46 schreef mash_ het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dus zo`n 1200 euro
Goed zo, optimistisch zijnquote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:41 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
WoW Mash! Nice hoor!!
Welke website poker je? Wat was de buy-in?
Goeiemorgen vrienden en vriendinnen! Ben ook wel redelijk vrolijk. Heb een goed gevoel over het tentamen van gisteren. Die móet volgens mij wel in de pocket zijn.
Zullen we samen vrolijk zijn Daph?
pokerstars, en was een 11dollar toernooiquote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:41 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
WoW Mash! Nice hoor!!
Welke website poker je? Wat was de buy-in?
Goeiemorgen vrienden en vriendinnen! Ben ook wel redelijk vrolijk. Heb een goed gevoel over het tentamen van gisteren. Die móet volgens mij wel in de pocket zijn.
Zullen we samen vrolijk zijn Daph?
Well donequote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:42 schreef mash_ het volgende:
[..]
pokerstars, en was een 11dollar toernooiwerd 3e.
![]()
en ik ben ook vorlijk
riverstarsquote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:42 schreef mash_ het volgende:
[..]
pokerstars, en was een 11dollar toernooiwerd 3e.
![]()
en ik ben ook vorlijk
och soms vid ik pokerstars ook kutquote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:48 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
riverstars![]()
Ik zit op Titan en soms op PKR. Laatste tijd echt een flinke downswing omdat ik elke keer gerivered wordt en geen credits krijg voor mn bluffs. Dit terwijl ik redelijk tight speel
Zullen we Lis. gaan stalken?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:51 schreef mash_ het volgende:
[..]
och soms vid ik pokerstars ook kutmaar ik maak er winst dus ja
[ afbeelding ]
die bluf was wel leuk (A) ik moest gewoon even met 72 winnenen pakte die pot van 262k nog op ook
och is een fokster en die heeft al 328239fokkers op msn en haar msn staat in haar fobo dus maakt ook niet uitquote:
Ik ben blij omdat ik eindelijk mijn break-evengrafiek goed heb gekregen, hij begint nu bij X=0quote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:51 schreef mash_ het volgende:
[..]
En waardoor ben jij zo blij
leuke valentijn gehad?
Ah dat wist ik nietquote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:53 schreef mash_ het volgende:
[..]
och is een fokster en die heeft al 328239fokkers op msn en haar msn staat in haar fobo dus maakt ook niet uit
Wilde het net zeggen. Leuke meidquote:
Doe je goedquote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:54 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik ben blij omdat ik eindelijk mijn break-evengrafiek goed heb gekregen, hij begint nu bij X=0Blijkbaar vertoonde Excel gewoon kuren
En ik heb net lekker break-evenpunten uit zitten rekenen dus ik ben helemaal wiskundig en economisch bezig
Valentijn was wel leuk, maar we doen er niet zoveel aan..Hoe was jouwe?
![]()
![]()
Een van mijn leukere handen was uiteindelijk met pocket 2 winnen zonder hulp op het board van 3 manquote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:51 schreef mash_ het volgende:
[..]
och soms vid ik pokerstars ook kutmaar ik maak er winst dus ja
[ afbeelding ]
die bluf was wel leuk (A) ik moest gewoon even met 72 winnenen pakte die pot van 262k nog op ook
Nu probeer ik mijn berekeningen vanuit Excel passend in Word te krijgenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:07 schreef mash_ het volgende:
[..]
Doe je goed![]()
Valentijn is ook best wel doeloosen mijn valentijn was maf
maar wel leuk
Spelbrekerquote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:24 schreef Trigalti het volgende:
Holy shit de afgelopen 25 posts hebben allemaal deze smilie:
Yaaaaaayquote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:24 schreef Trigalti het volgende:
Holy shit de afgelopen 25 posts hebben allemaal deze smilie:
Slaapkopquote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:44 schreef Psychonikeo het volgende:
Ook een goedemorgen vanaf hier.. beetje laat begonnen vandaag
Yeaah het gaat nog goed, bij jou ookquote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:44 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Gooooood morning
How are you today?
Heyquote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:44 schreef Psychonikeo het volgende:
Ook een goedemorgen vanaf hier.. beetje laat begonnen vandaag
Op de fiets niet..quote:
Dan moet je die stealth paraplu hebben, die doet het zelfs in een cabrio met 60 per uur zag ik laatst in een testquote:
Mooi zoquote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:47 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Yeaah het gaat nog goed, bij jou ook
Fietsen met een paraplu is trickyquote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:51 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dan moet je die stealth paraplu hebben, die doet het zelfs in een cabrio met 60 per uur zag ik laatst in een test
Ik ben vandaag zo vrolijkquote:
Fijn om te horenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:52 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Mooi zo
Ja hier gaat het ook nog steeds prima
Daarom ook die stealth parapluquote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Fietsen met een paraplu is tricky
jup.. en waarom ben jij zo vrolijk jongedame?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:52 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Whehe slaapkop
Nu lekker aan het werk?
Iemand vandaag wat speed in je koffie gegooid?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:52 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik ben vandaag zo vrolijkZo vrolijk
Zo vrolijk
Ik ben vandaag zo vrolijkZo vrolijk was ik noooooit
![]()
![]()
You jinxed itquote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
af en toe zitten we hier weer op het oude niveau ja
Goed zo!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:55 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Daarom ook die stealth paraplu
[..]
jup.. en waarom ben jij zo vrolijk jongedame?
Ik drink geen koffiequote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Iemand vandaag wat speed in je koffie gegooid?
Probeer je het niet eensquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:03 schreef jslavenburg het volgende:
Ik zal wel stoppen met posten nu, want hou de snelheid nu toch niet bij
Pussyquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:03 schreef jslavenburg het volgende:
Ik zal wel stoppen met posten nu, want hou de snelheid nu toch niet bij
Zelfde idee, in rooibos zit namelijk een stofje dat bij sommige mensen met de juiste receptoren in hun hersenen eenzelfde effect heeft als speed, milder maar vergelijkbaar.quote:
Like, which one?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:13 schreef Yesse het volgende:
Mag ik er ook nog even bijzeggen dat ik nu echt helemaal gek word van die kut-probleemstellingen
Ik ben aan het vechten met woorden als "Sociaal Kapitaal" "Netwerken" en "Middelen" maar ze zijn allemaal zo onspecifiek.quote:
Jaaaaaajaquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zelfde idee, in rooibos zit namelijk een stofje dat bij sommige mensen met de juiste receptoren in hun hersenen eenzelfde effect heeft als speed, milder maar vergelijkbaar.
En welke studierichting deed jij ook al weer?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ben aan het vechten met woorden als "Sociaal Kapitaal" "Netwerken" en "Middelen" maar ze zijn allemaal zo onspecifiek.
Ik studeer iets met biologie, echt waar hoorquote:
Communicatiequote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En welke studierichting deed jij ook al weer?
rooibosquote:
Ik geloof je wel, maar ik denk niet dat ik last heb van speedeffecten als ik rooibosthee drinkquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik studeer iets met biologie, echt waar hoor
Citroenthee, cactusthee, groene thee, munttheequote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:19 schreef Yesse het volgende:
[..]
Alle soorten thee(ok.. bijna alle soorten)
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:01 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Goed zo!
Ja ik ben al de hele ochtend goed bezig.. Ik heb mijn grafiekenprobleem opgelostik heb nieuwe grafieken gemaakt en de oude bijgewerkt zodat die ook kloppen
Ik heb een hele mooie break-evenberekening gemaakt met toelichting
en tot slot heb ik eindelijk mijn exceltabel in word gekregen zonder dat de layout verneukt werd
Nog maar 3 breakevenberekeningen en grafieken te gaannnn![]()
Oh en mijn pakketje van Esprit en H&M zijn eindelijk in behandeling![]()
rooibos had je al gezegdquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:20 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Citroenthee, cactusthee, groene thee, muntthee
RooibostheeKersenthee
Rooibosthee
SummerLove thee?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:21 schreef PieterBas het volgende:
Kom je langs bij een bedrijf.. krijg vaak precies de smaken die je niet lust
Overigens heb ik op mijn vorige stage.. alle soorten koffie uit de koffiezetautomaat geproefd.. en alle theesoorten die er aanwezig waren..
Waarbij de groene thee toch het slechtste uit de bus kwam.. daarna Summer Love thee...
Nee.. moest werkenquote:
ik associeer rooibos met iets heel anders, maar dat komt door een skivakantiequote:
daar had je gelijk in toch?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:27 schreef HostiMeister het volgende:
Vroeger toen ik nog een leuk vriendinnetje had en daar wel eens bleef slapen, dronk ik 's ochtends altijd haar thee als ze weg was. Ze had van die die piramide zakjes, echt lekker spul zat daar tussen
Wil ik het weten?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:27 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Nee.. moest werken
[..]
ik associeer rooibos met iets heel anders, maar dat komt door een skivakantie
Profiteurquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:27 schreef HostiMeister het volgende:
Vroeger toen ik nog een leuk vriendinnetje had en daar wel eens bleef slapen, dronk ik 's ochtends altijd haar thee als ze weg was. Ze had van die die piramide zakjes, echt lekker spul zat daar tussen
Haha.. nee het is niet ranzig, maar we deden daar altijd shotjes wodka/redbull en als we dat maakten leek het net op thee zetten en dat werd dus uiteindelijk een rooibossie.. en die was altijd heeeeeeeeeerlijkquote:
Oftewel rooibos met stukjes fruit.. sterk bedacht door Douwe Egberts...quote:
Waarschijnlijk welquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Haha.. nee het is niet ranzig, maar we deden daar altijd shotjes wodka/redbull en als we dat maakten leek het net op thee zetten en dat werd dus uiteindelijk een rooibossie.. en die was altijd heeeeeeeeeerlijk
Sorry, je had er bij moeten zijn denk ik
Het klinkt echt al vreselijkquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Oftewel rooibos met stukjes fruit.. sterk bedacht door Douwe Egberts...
Tofquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Vanavond Bert Visscher trouwens
Heb nog een kaartje over
Bertjeeequote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Heb nog een kaartje over
Wil je dat ik mee ga?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Heb nog een kaartje over
Waarschijnlijk wel jaquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jaaa volgens mij ga ik huilen van het lachen vanavond
[..]
willen is een groot woord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |