Komt wel goed schatjequote:
ze leeftquote:Op maandag 16 februari 2009 16:58 schreef Californium het volgende:
ef een snelle tvp....![]()
weetje wat leuk is he... Iemand die maar niet durft toe te geven dat iets niet slim was... en dat het helemaal niets uitmaakt en dat het allemaal prima is...
En dan later toch maar even luisteren en aanpassingen maken![]()
Ik hou ervan als mensen toegeven dat ik gelijk heb en dat ze gewoon over bepaalde dingen niet nagedacht hebben![]()
Je krijgt niks gratisquote:Op maandag 16 februari 2009 17:02 schreef Bravebart het volgende:
Boh, 10+1 gratis CD's innnnn thaaaaaa hooooouse [ afbeelding ]
Tevens combo killer
Echwelquote:
ik reageer gewoon nietquote:Op maandag 16 februari 2009 17:03 schreef Californium het volgende:
en niemand begrijpt mijn onderhuidse steek![]()
werken dan maar![]()
ik begreep die hele situatie al nietquote:Op maandag 16 februari 2009 17:03 schreef Californium het volgende:
en niemand begrijpt mijn onderhuidse steek![]()
werken dan maar![]()
je kan het ook gewoon zeggen hoorquote:Op maandag 16 februari 2009 17:05 schreef Californium het volgende:
![]()
je kent dat wel... die mensen die zichzelf kostte wat het kost verdedigen... en dan vervolgens stiekem toch maar iets anders doen omdat dat misschien toch wel slimmer was
Over mij, dat er foto's van mij te vinden waren via mijn username, die nu veranderd is en de foto's die nu verwijderd zijn.quote:
Welke virtual box?quote:Op maandag 16 februari 2009 17:08 schreef Puala het volgende:
Iemand hier toevallig verstand van virtual box?
Ow die koeiquote:Op maandag 16 februari 2009 17:08 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Over mij, dat er foto's van mij te vinden waren via mijn username, die nu veranderd is en de foto's die nu verwijderd zijn.
meer dat je het niet begrijpt zonder voorkennisquote:Op maandag 16 februari 2009 17:08 schreef jna het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is zeker weer van toepassing?
je hebt er voor gezorgd dat het erop lijkt dat je gelijk hebt jaquote:Op maandag 16 februari 2009 17:11 schreef Californium het volgende:
volgens mij heb ik mijn gelijk al gekregen
Je weet dat als je dr geen gelijk geeft dat ze je dan gaat slobbelen hequote:Op maandag 16 februari 2009 17:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
je hebt er voor gezorgd dat het erop lijkt dat je gelijk hebt ja
Dat is heel wat anders als gelijk hebben, maar je kan er over blijven doordrammen, als jij vindt dat je gelijk hebt dan moet je dat lekker blijven vinden...
dat bedoel ik.. ze heeft ervoor gezorgd dat ze gelijk heeft. Ze had blijkbaar gehoord dat die foto's er waren en is toen op mijn username gaan googlen. En omdat er hier in het topic zoveel nadruk op werd gelegd door haar, heb ik het veranderd.quote:Op maandag 16 februari 2009 17:14 schreef HostiMeister het volgende:
t feit dat je je naam al verandert geeft d'r toch wel een beetje gelijk al...
hehe..quote:Op maandag 16 februari 2009 17:14 schreef jna het volgende:
[..]
Je weet dat als je dr geen gelijk geeft dat ze je dan gaat slobbelen he
Oh jee.. ik heb gezegd dat ze gelijk heeftquote:Op maandag 16 februari 2009 17:18 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat bedoel ik.. ze heeft ervoor gezorgd dat ze gelijk heeft. Ze had blijkbaar gehoord dat die foto's er waren en is toen op mijn username gaan googlen. En omdat er hier in het topic zoveel nadruk op werd gelegd door haar, heb ik het veranderd.
Op zich heb ik er geen problemen mee dat iemand die mijn username kent die foto's kan vinden..
[..]
hehe..
je hebt gelijkquote:Op maandag 16 februari 2009 17:25 schreef Californium het volgende:
nu gaan we weer verder over dat doordrammen hoor... meneer heeft ook weer eens een woordje ergens opgepikt![]()
Vond het wel leuk dat ik eens gelijk had en nu gaat het over doordrammen.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |