Was hij die dude die met zijn motor langs de kust ging en geschept werd door een vrachwagen?quote:Op maandag 16 februari 2009 22:53 schreef Mikkie het volgende:
Godverju zeg. Kom er net ineens achter dat een goede vriend van de middelbare school overleden is bij een motorreis door Afrika.
Maar je klikte welquote:Op maandag 16 februari 2009 19:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
gelukkig ben je verder niet voorspelbaar
Jup, vlakbij Dakar, hij was op weg naar Zuid-Afrika en wilde ondertussen ook geld ophalen voor een goed doel. Ik heb die hele berichtgeving gemist, zat toevallig een paar weken geleden nog te denken hoe het met 'm zou zijn. Het was een aparte vent, maar wel echt aardig...altijd eerlijk. Niet iedereen kon daar mee omgaan, maar ik kon het prima met 'm vinden. Jaren niet gesproken, maar je krijgt stiekem toch een heel vreemd gevoel als je ineens zo'n bericht leest...quote:Op maandag 16 februari 2009 22:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Was hij die dude die met zijn motor langs de kust ging en geschept werd door een vrachwagen?
Kut man
Ja kan ik me iets bij voorstellen, gelukkig nog nooit echt meegemaakt. Toevallig dat ik hoorde dat er iemand overleden was in Afrika die uit Nijmegen kwam omdat er een vriendin van me die week net voor een half jaartje naar Afrika ging, schrok me meteen een hoedjequote:Op maandag 16 februari 2009 22:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jup, vlakbij Dakar. Ik heb die hele berichtgeving gemist, zat toevallig een paar weken geleden nog te denken hoe het met 'm zou zijn. Het was een aparte vent, maar wel echt aardig...altijd eerlijk. Niet iedereen kon daar mee omgaan, maar ik kon het prima met 'm vinden. Jaren niet gesproken, maar je krijgt stiekem toch een heel vreemd gevoel als je ineens zo'n bericht leest...
Ik ook nog nooit op deze manier. Wel op school eens een kennis overleden doordat 'ie z'n hond wilde redden die in het water was gevallen. Hond gered, hij verdronkenquote:Op maandag 16 februari 2009 23:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja kan ik me iets bij voorstellen, gelukkig nog nooit echt meegemaakt. Toevallig dat ik hoorde dat er iemand overleden was in Afrika die uit Nijmegen kwam omdat er een vriendin van me die week net voor een half jaartje naar Afrika ging, schrok me meteen een hoedje.
Maar klote zeg
Jup, niet ver van het winkelcentrum.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:00 schreef swarmahoer het volgende:
die woonde in malden toch...? vriendin van me woonde naast hem
Waar ga je het inleveren... al een winkel uitgezocht?quote:Op maandag 16 februari 2009 23:45 schreef swarmahoer het volgende:
morgen weer vrijlekker mn geld inleveren en eens gaan storten
supermarkt op de hoek is dr altijd wel blij meequote:Op maandag 16 februari 2009 23:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waar ga je het inleveren... al een winkel uitgezocht?
Anders kun je het ook aan mij geven. Stort ik het binnenkort wel en maak ik aan je over.
heb je de man van de coffeeshop een aanzoek gedaanquote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:08 schreef HostiMeister het volgende:
Had ik trouwens al gemeld hier dat ik de liefde van mijn leven heb gevonden? Mijn zielsverwant? Mijn levenspartner (ik geloof niet in levenspartners vanuit een evolutionair standpunt maar ik ben niet zo principieel)?
Man? Nee johquote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:15 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
heb je de man van de coffeeshop een aanzoek gedaan
die 2 had je om moeten draaienquote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:28 schreef HostiMeister het volgende:
ongeveer mijn lengte, prachtige lange haren.
Neen, net zoals ik was ze op de benenwagen, en net zoals ik houd ze niet van koude shoarma, daardoor deduceer ik dat ze niet ver van de "Al Food" vandaan woont.quote:
Hahaha, dankjequote:
Hee jij, heb je het al gehoord? Ik ben over je heen ik heb een nieuwe soulmate gevondenquote:
Eigenlijk heb ik het allemaal verzonnen om Cali jaloers te maken en hoor het bij mijn grote plan om haar terug te winnenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |