En zo fladdert het wonderbaarlijk schone meisje met de schoonste lach door een donkere ziekelijke wereld... Ik weet nog wel een kamertje, trap af, links om de hoekquote:
Er blijven idd maar weinig alternatieven overquote:Op maandag 16 februari 2009 22:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Toch tof he om zo over jezelf te posten.
Achja, tis een manier om een positief zelfbeeld te krijgen hèquote:Op maandag 16 februari 2009 22:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
dat was ik niet!!! (echt niet!)quote:Op maandag 16 februari 2009 22:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wrong accountquote:Op maandag 16 februari 2009 22:23 schreef -RockYourIBie- het volgende:
[..]
dat was ik niet!!! (echt niet!)
neequote:Op maandag 16 februari 2009 22:23 schreef HostiMeister het volgende:
Dus Moblo is de nieuwe yoyorockbody?
stfu!quote:Op maandag 16 februari 2009 22:25 schreef -RockYourIBie- het volgende:
[..]
Schizofaal is ook een aandoening
Nou, je mag je TechnoViking best eens in mij drillen hoor, jij man van wilde nachten, jij man van onzeggelijk genotquote:Op maandag 16 februari 2009 22:26 schreef HostiMeister het volgende:this is boring the TechnoViking
Aai.gifquote:Op maandag 16 februari 2009 22:26 schreef HostiMeister het volgende:this is boring the TechnoViking
Eerst pics van desbesproken plaats waar mijn liefdesanaconda zich gaat nestelenquote:Op maandag 16 februari 2009 22:27 schreef -RockYourIBie- het volgende:
[..]
Nou, je mag je TechnoViking best eens in mij drillen hoor, jij man van wilde nachten, jij man van ontzeggelijk genot
Ben je bekend met goatse? Hij is niets vergeleken bij mijn grot van ultiem genot.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Eerst pics van desbesproken plaats waar mijn liefdesanaconda zich gaat nestelen
dit was de enige post waarom ik erg moest lachenquote:Op maandag 16 februari 2009 20:12 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Je hebt een typo gemaaktknuppel is toch met een p, niet een f
Hoe weet je dat 'ie kanker had?quote:Op maandag 16 februari 2009 22:29 schreef swarmahoer het volgende:
ik was om 5 uur van school vertrokken, en om 10 uur was ik thuis, kankermongool voor de trein, hoop dat ie dood is doet ie t niet nog een keer
ik heb dordrecht rotterdam utrecht en nog wat steden gezien
passquote:Op maandag 16 februari 2009 22:29 schreef -RockYourIBie- het volgende:
[..]
Ben je bekend met goatse? Hij is niets vergeleken bij mijn grot van ultiem genot.
Dat grote bord op zijn rug wat ie meezeuldequote:Op maandag 16 februari 2009 22:30 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hoe weet je dat 'ie kanker had?
dat zei iedereen op het stationquote:Op maandag 16 februari 2009 22:30 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hoe weet je dat 'ie kanker had?
quote:Op maandag 16 februari 2009 22:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat grote bord op zijn rug wat ie meezeulde
Beidenquote:Op maandag 16 februari 2009 22:32 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dat zei iedereen op het station
quote:Op maandag 16 februari 2009 22:26 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik vind het ook toffer om eerst seks te hebben
Yo, je weet waar ik woon toch?quote:Op maandag 16 februari 2009 22:45 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja, ik moet zo met die vent van me naar bed
nee!quote:Op maandag 16 februari 2009 22:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Yo, je weet waar ik woon toch?
altijd klote, dan liever een 4 of een 6, daar kan je iig iets meequote:Op maandag 16 februari 2009 22:39 schreef Mikkie het volgende:
Goffedomme, dat belangrijke tentamen van laatst dus inderdaad verneukt. Wéér een vijf.
Jup. Maar ik wist het ook al meteen na het tentamen, één belangrijke vraag verkloot terwijl ik 'm wel wist, maar verkeerd gelezen hadquote:Op maandag 16 februari 2009 22:52 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
altijd klote, dan liever een 4 of een 6, daar kan je iig iets mee
Was hij die dude die met zijn motor langs de kust ging en geschept werd door een vrachwagen?quote:Op maandag 16 februari 2009 22:53 schreef Mikkie het volgende:
Godverju zeg. Kom er net ineens achter dat een goede vriend van de middelbare school overleden is bij een motorreis door Afrika.
Maar je klikte welquote:Op maandag 16 februari 2009 19:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
gelukkig ben je verder niet voorspelbaar
Jup, vlakbij Dakar, hij was op weg naar Zuid-Afrika en wilde ondertussen ook geld ophalen voor een goed doel. Ik heb die hele berichtgeving gemist, zat toevallig een paar weken geleden nog te denken hoe het met 'm zou zijn. Het was een aparte vent, maar wel echt aardig...altijd eerlijk. Niet iedereen kon daar mee omgaan, maar ik kon het prima met 'm vinden. Jaren niet gesproken, maar je krijgt stiekem toch een heel vreemd gevoel als je ineens zo'n bericht leest...quote:Op maandag 16 februari 2009 22:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Was hij die dude die met zijn motor langs de kust ging en geschept werd door een vrachwagen?
Kut man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |