quote:Op maandag 16 februari 2009 19:55 schreef IrishBastard het volgende:
De roll had ik al, maar de rick was niet
Trollen verzamel ik al heel lang niet meer weet niet trok me nooit zo aan ... overigens zijn dat geen dreigementen het zijn waarschuwingen dat het niet slim is om iemand te provoceren die op dit moment niet helemaal 100% geestelijk in orde is. Vooral als je die persoon regelmatig tegenkomt ...quote:Op maandag 16 februari 2009 19:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
Better yet: als je hier alleen maar weer komt om te trollen, blijf dan maar gewoon weg.
Misschien moet je dan eens niet zo laf zijn en jezelf eens een keer kenbaar maken.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:09 schreef -RockYourBody- het volgende:
[..]
Trollen verzamel ik al heel lang niet meer weet niet trok me nooit zo aan ... overigens zijn dat geen dreigementen het zijn waarschuwingen dat het niet slim is om iemand te provoceren die op dit moment niet helemaal 100% geestelijk in orde is. Vooral als je die persoon regelmatig tegenkomt ...
dat je geestelijk niet helemaal in orde bent dat wisten we alquote:Op maandag 16 februari 2009 20:09 schreef -RockYourBody- het volgende:
[..]
Trollen verzamel ik al heel lang niet meer weet niet trok me nooit zo aan ... overigens zijn dat geen dreigementen het zijn waarschuwingen dat het niet slim is om iemand te provoceren die op dit moment niet helemaal 100% geestelijk in orde is. Vooral als je die persoon regelmatig tegenkomt ...
ja, en dan gaan we je doodknuffelen zodat de wereld weer wat mooier wordtquote:Op maandag 16 februari 2009 20:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Misschien moet je dan eens niet zo laf zijn en jezelf eens een keer kenbaar maken.
crisisschijtluismodquote:Op maandag 16 februari 2009 20:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Anders negeren we 'm ff, Mis is zo wel terug.
Goeie edit.quote:
nou ja, ik bedoelde ook echt dat laatste, maar bedacht me dat de eerste versie wat lullig over kon komenquote:
Ja doei, ik ben alweer helemaal klaar met je.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:09 schreef -RockYourBody- het volgende:
[..]
jaquote:Op maandag 16 februari 2009 20:18 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Sinds wanneer denk jij daarover na, en edit je dan?Je bent echt ziek hè
kipsate!quote:Op maandag 16 februari 2009 20:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
[ afbeelding ]
Die wil ik nog steeds eens een keer in een meettopic plaatsen
quote:Op maandag 16 februari 2009 20:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb echt zin in een meezing/schreeuw lied maar weet niet goed welk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |