Dat is geen grap heh maar een serieus probleem ...quote:Op maandag 16 februari 2009 18:51 schreef Sander het volgende:
[..]
En natuurlijk het pareltje van RYB: Een enorme woede voelen ten opzichte van de wereld.
Nee, serieus daarom zei ik ooit al speel niet met vuur eamon je weet niet hoe fucked up degene is waar je het tegen hebt. Het voelt serieus alsof ik gek aan het worden ben en de muren op me afkomen ...quote:
Echt, die tip die in dat topic gegeven wordt. Voer hem uit.. And Remember, Down the road.. Not across the street..quote:Op maandag 16 februari 2009 19:19 schreef -RockYourBody- het volgende:
[..]
Nee, serieus daarom zei ik ooit al speel niet met vuur eamon je weet niet hoe fucked up degene is waar je het tegen hebt. Het voelt serieus alsof ik gek aan het worden ben en de muren op me afkomen ...
Voel je jezelf nu beter door dergelijke dingen te uitten ... prijs mezelf altijd gelukkig dat ik nooit de neiging heb om dergelijke uitlatingen te doen. Kan me zelfs niet herinneren dat ik ooit een dergelijke opmerking in mijn leven heb gemaakt ... en dat maakt me blij.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Echt, die tip die in dat topic gegeven wordt. Voer hem uit.. And Remember, Down the road.. Not across the street..
Good for youquote:Op maandag 16 februari 2009 19:25 schreef -RockYourBody- het volgende:
[..]
Voel je jezelf nu beter door dergelijke dingen te uitten ... prijs mezelf altijd gelukkig dat ik nooit de neiging heb om dergelijke uitlatingen te doen. Kan me zelfs niet herinneren dat ik ooit een dergelijke opmerking in mijn leven heb gemaakt ... en dat maakt me blij.
Kun je ff kappen met je verkapte dreigementen angelic/rockyourbody/strontvervelende kloon?quote:Op maandag 16 februari 2009 19:19 schreef -RockYourBody- het volgende:
[..]
Nee, serieus daarom zei ik ooit al speel niet met vuur eamon je weet niet hoe fucked up degene is waar je het tegen hebt. Het voelt serieus alsof ik gek aan het worden ben en de muren op me afkomen ...
gelukkig ben je verder niet voorspelbaarquote:Op maandag 16 februari 2009 19:06 schreef Sander het volgende:
Nijmegen #366 - Waar IB bloemkoolwindjes laat
Hehe, eerlijk gezegd is het hele ongelukgebeuren nog steeds niet echt doorgedrongenquote:Op maandag 16 februari 2009 19:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoi moblo![]()
Yas, al een beetje bekomen van bastard-gate
?
het is gewoon nooit gebeurdquote:Op maandag 16 februari 2009 19:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Hehe, eerlijk gezegd is het hele ongelukgebeuren nog steeds niet echt doorgedrongenzal ook wel niet meer gebeuren.. Verder alles wel oke hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |