quote:Op maandag 16 februari 2009 15:56 schreef Hephaistos. het volgende:
Lekker gaan sporten, al die agressie eruit werken.
quote:Op maandag 16 februari 2009 15:58 schreef Isdatzo het volgende:
De wereld Het leven is gewoon kut, get over it.
Je moet zelf de zonnige happy kanten vinden. Je kan je er bij neerleggen dat de wereld kut is, maar je kan er ook wat van proberen te maken in de vijfentachtig jaar dat je hier rondloopt. De keuze is aan jou.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:53 schreef -RockYourBody- het volgende:
Heeft iemand nog wat tips om de wereld wat zonniger tegemoet te treden? Want op dit moment voel ik een enorme woede ten aanzien van de wereld zonder een direct aanwijsbare reden. Maar ik stoor me bijzonder aan hoe de wereld is. Zijn er nog zonnige happy kanten of moeten we maar accepteren dat de wereld een plaats van enorme ergernis is.
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan zelfs de mensen waarvan je verwacht dat ze het meest interresante leven hebben leiden in wezen een kut leven met een nooit eindigd patroon of dezelfde activiteiten.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:10 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Je moet zelf de zonnige happy kanten vinden. Je kan je er bij neerleggen dat de wereld kut is, maar je kan er ook wat van proberen te maken in de vijfentachtig jaar dat je hier rondloopt. De keuze is aan jou.
Wat zijn dat toch heerlijke dingen, die metaforenquote:Op maandag 16 februari 2009 16:20 schreef Eric_Cantona het volgende:
Iemand hier op fok heeft 'n sig/ondertitel: "het leven is één groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen".
Zo werkt 't, al snap ik je wel, ik heb vaak ook dat gevoel. Ben dan ook niet zo goed in 't ophangen van slingers.
Klopt, het is makkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:20 schreef -RockYourBody- het volgende:
[..]
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan zelfs de mensen waarvan je verwacht dat ze het meest interresante leven hebben leiden in wezen een kut leven met een nooit eindigd patroon of dezelfde activiteiten.
Het is allemaal hetzelfde man en op het eindt weet je eigenlijk niet meer waarvoor jet het deed. Elke dag dezelfde kut baan, elk weekend dezelfde kut activiteiten, elke dag opstaan in dezelde kutte wereld. Het is een reis van constante kutheid.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:27 schreef jogy het volgende:
De wereld is kut, de mensen zijn kut, je leven is kut, zelfs je vrienden zijn kut en zelfs een warme vochtige kut voldoet niet aan de verwachtingen. Het ligt voor 50% aan je eigen perspectief, verander die en je bent in ieder geval al op de helft. Hoe je met de rest om gaat moet je zelf weten. Maar het leven kan leuk zijn als je het toelaat.
quote:Op maandag 16 februari 2009 16:22 schreef Billary het volgende:
Dat heb ik met de Maan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |