SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 februari 2009 16:55 schreef Palmboom313 het volgende:
Wie stopt ermee
Gordon_ShumwaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedank hier G_S!
Wat een clown die sjimz![]()
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:35 schreef sezten het volgende:
& Sjimz post door een slotje
Nu wel weerquote:Op maandag 16 februari 2009 16:57 schreef Palmboom313 het volgende:
RayMania, Gordon_Shumway, Prosac, BliksemSchigtklopt niet
quote:
Dat was ook een beetje mijn eigen schuldquote:Op maandag 16 februari 2009 17:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en ik verlulde me ook al
Revisie #0 (origineel bericht) - ingevoerd op 15-02-2009 17:39
quote:
Op zondag 15 februari 2009 17:37 schreef GGMM het volgende:
wort
Sjimz is weer aan het kutten hoor
Het grote PSV Topic #368 Waar de goede reeks door wordt gezet
Ik had toen wel die TT gewijzigd en dacht even dat ik er 'wort' van had gemaaktquote:Op maandag 16 februari 2009 17:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat was ook een beetje mijn eigen schuld
Ik wilde G_S of BS er voor op laten draaien
quote:
Hij heeft gisteren een topdag gehad.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:49 schreef Da_Sandman het volgende:, topdag gehad gisteren
.
Alleen is van 08.20 tot 02.00 zuipen niet goed voor je.
Ja, maar ik neem aan dat hij in dit topic ook het laatste woord wil hebben.quote:Op maandag 16 februari 2009 17:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
[..]
Hij heeft gisteren een topdag gehad.
Dan zet ik gewoon mijn post-na-slotje-skills in.quote:Op maandag 16 februari 2009 17:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja, maar ik neem aan dat hij in dit topic ook het laatste woord wil hebben.
Lul.quote:Op maandag 16 februari 2009 17:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan zet ik gewoon mijn post-na-slotje-skills in.
Die G_Squote:Op maandag 16 februari 2009 17:16 schreef Rumille het volgende:
Ronald de Boer stopt met voetballen ()
Ronald de Boer stopt met voetballen.
Ronald de Boer stopt met voetballen
Ronald de Boer stopt met voetballen
Sjimz heeft er 2 van de 4 gesloten, held
Warheadquote:Op maandag 16 februari 2009 17:19 schreef thaWarhead het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAA SJIMZ!
Hey kut wat doe ik hier ik kijk nauwelijks voetbal.
Mocht er een DVD uitkomen met mijn modbloopers, dan staat die er opquote:Op maandag 16 februari 2009 17:16 schreef Rumille het volgende:
Ronald de Boer stopt met voetballen ()
Sjimz heeft er 2 van de 4 gesloten, held
Daarom is het ook een ontgroening he, van je fouten moet je leren. Je was verder een topmod. Denk ik. Je was niet slecht. Niet de slechtste.quote:Op maandag 16 februari 2009 17:21 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Mocht er een DVD uitkomen met mijn modbloopers, dan staat die er op
quote:Op maandag 16 februari 2009 17:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
Tijd voor een nieuwe sig voor sjimz.
Vind je dit alles al geen slechte grap dan?quote:Op maandag 16 februari 2009 17:50 schreef koningdavid het volgende:
Hij is er weer!
Ik eis een slechte grap om dit heugelijke feit te vieren! Kom op Sjimz...
sjimz.rarquote:Op maandag 16 februari 2009 18:05 schreef rubbereend het volgende:
VBL heeft nu een eigen IJsmeis, als je de foto's maar laat
quote:Op maandag 16 februari 2009 16:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
WTF nu gaat SCH wéér rellen.
Waarom denk je dat ie politieagent was.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Wel een beetje raar en labiel gedrag natuurlijk om met veel drama afscheid te nemen en dan nu alweer terug te keren. Maar misschien is ie in therapie geweest en kan hij het nu wel.
Vooralsnog: ONGESCHIKT
quote:Op maandag 16 februari 2009 18:23 schreef Rumille het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ie politieagent was.
Je kan ook gewoon om uitleg vragen.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:30 schreef jorienvdherik het volgende:
Onbegrijpelijk dit
Dat bedoel ik nog niet eens.quote:
G_S ging weg en ik had al gezegd dat mocht er iemand weggaan ik dan best wel weer terug zou willen komen.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon om uitleg vragen.
Of zal ik het voor je doen?
Waarom ben je terug sjimz, en zo snel al?
Je bedoelt dat jij alle mods gewoon tegen me hebt opgezet?quote:Op maandag 16 februari 2009 18:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
G_S ging weg en ik had al gezegd dat mocht er iemand weggaan ik dan best wel weer terug zou willen komen.
Nee, ik had ff een pauze nodig.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nog niet eens.
Het feit dat hij terug komt na zo'n korte tijd moet voor zichzelf toch ook als een verlies voelen...
Maar je was destijds heel duidelijk over de redenen dat je ermee stopte. Is dat dan veranderd.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
G_S ging weg en ik had al gezegd dat mocht er iemand weggaan ik dan best wel weer terug zou willen komen.
Voelt het niet als een verlies dan? Ik was nooit terug gekomen als ik jou was. Zeker niet zo snel.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee, ik had ff een pauze nodig.
Dus nu de batterij weer is opgeladen en de rust weer wedergekeerd.
Als jij het een verlies wil noemen dan mag jij dat
quote:Op maandag 16 februari 2009 18:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar je was destijds heel duidelijk over de redenen dat je ermee stopte. Is dat dan veranderd.
Ik gun je het allerbeste maar je bent nogal uitgesproken geweest over sommige users, waaronder ik, dus ik zie dit niet helemaal met een gerust hart tegemoet, zoals je hopelijk begrijpt.
Jij bent mij ook niet hequote:Op maandag 16 februari 2009 18:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Voelt het niet als een verlies dan? Ik was nooit terug gekomen als ik jou was. Zeker niet zo snel.
Als je dat zo wilt houden dan zou ik zeker niet als mod beginnen hierquote:Op maandag 16 februari 2009 18:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar ikzelf zit ook weer wat lekkerder in mijn vel
Nee hoor, de vorige 6 maanden (voor mijn afscheid) heeft het mijn humeur ook niet beïnvloed.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als je dat zo wilt houden dan zou ik zeker niet als mod beginnen hier
Nou, in ieder geval al één positief punt aan de terugkomst van sjimz.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:39 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik voel me tegen gehouden in mijn vrijheid
Dat laatste is mooi!quote:Op maandag 16 februari 2009 18:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
In grote lijnen is mijn mening over sommige users niet veranderd hoor.
Maar ikzelf zit ook weer wat lekkerder in mijn vel
Tuurlijk.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat laatste is mooi!
Beginnen we, voorzover mogelijk, met een schone lei?
Uniek, een post van Bluezz in VBL buiten HOOLS om.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekker geloofwaardig ook![]()
Heb je er ineens weer zin in omdat de rust weergekeerd is?
En ik heb nog een welkomstkadootje ookquote:Op maandag 16 februari 2009 18:56 schreef sjimz het volgende:
Uniek, een post van Bluezz in VBL buiten HOOLS om.
Tuurlijk.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:58 schreef SCH het volgende:
Je moet de scepsis toch wel een beetje begrijpen sjimz?
quote:Op maandag 16 februari 2009 19:10 schreef Enchanter het volgende:
Jaloers dat jullie geen blauw kleurtje hebben of zo
Nee, maar er zijn bijna alleen maar ajax mods hierquote:Op maandag 16 februari 2009 19:10 schreef Enchanter het volgende:
Welkom terug
Mensen die lopen te zeiken
Jaloers dat jullie geen blauw kleurtje hebben of zo
quote:Op maandag 16 februari 2009 19:06 schreef tong80 het volgende:
De favoriete voetballer van Sjimz :
[ afbeelding ]
De Péle van het Rugbyquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |