quote:Op maandag 16 februari 2009 18:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar je was destijds heel duidelijk over de redenen dat je ermee stopte. Is dat dan veranderd.
Ik gun je het allerbeste maar je bent nogal uitgesproken geweest over sommige users, waaronder ik, dus ik zie dit niet helemaal met een gerust hart tegemoet, zoals je hopelijk begrijpt.
Jij bent mij ook niet hequote:Op maandag 16 februari 2009 18:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Voelt het niet als een verlies dan? Ik was nooit terug gekomen als ik jou was. Zeker niet zo snel.
Als je dat zo wilt houden dan zou ik zeker niet als mod beginnen hierquote:Op maandag 16 februari 2009 18:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar ikzelf zit ook weer wat lekkerder in mijn vel
Nee hoor, de vorige 6 maanden (voor mijn afscheid) heeft het mijn humeur ook niet beïnvloed.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als je dat zo wilt houden dan zou ik zeker niet als mod beginnen hier
Nou, in ieder geval al één positief punt aan de terugkomst van sjimz.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:39 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik voel me tegen gehouden in mijn vrijheid
Dat laatste is mooi!quote:Op maandag 16 februari 2009 18:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
In grote lijnen is mijn mening over sommige users niet veranderd hoor.
Maar ikzelf zit ook weer wat lekkerder in mijn vel
Tuurlijk.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat laatste is mooi!
Beginnen we, voorzover mogelijk, met een schone lei?
Uniek, een post van Bluezz in VBL buiten HOOLS om.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekker geloofwaardig ook![]()
Heb je er ineens weer zin in omdat de rust weergekeerd is?
En ik heb nog een welkomstkadootje ookquote:Op maandag 16 februari 2009 18:56 schreef sjimz het volgende:
Uniek, een post van Bluezz in VBL buiten HOOLS om.
Tuurlijk.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:58 schreef SCH het volgende:
Je moet de scepsis toch wel een beetje begrijpen sjimz?
quote:Op maandag 16 februari 2009 19:10 schreef Enchanter het volgende:
Jaloers dat jullie geen blauw kleurtje hebben of zo
Nee, maar er zijn bijna alleen maar ajax mods hierquote:Op maandag 16 februari 2009 19:10 schreef Enchanter het volgende:
Welkom terug
Mensen die lopen te zeiken
Jaloers dat jullie geen blauw kleurtje hebben of zo
quote:Op maandag 16 februari 2009 19:06 schreef tong80 het volgende:
De favoriete voetballer van Sjimz :
[ afbeelding ]
De Péle van het Rugbyquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |