quote:Op maandag 16 februari 2009 16:35 schreef Hoogstaande het volgende:
En dit keer pak ik wel de lapo IQM
quote:Op maandag 16 februari 2009 16:35 schreef Florian_ het volgende:
lapo tijd, IQM zal hem wel weer hebben
quote:Op maandag 16 februari 2009 16:35 schreef Florian_ het volgende:
lapo tijd, IQM zal hem wel weer hebben
Thema's zijn overrated. Het gaat al tig topics lang niet over het thema, of enkel de eerste posts.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:38 schreef Lakitu het volgende:
Waarom maak je nou nooit eens een leuk thema?
Hey, was jij erbij?quote:
Door mensen zoals jij, ja.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:38 schreef IQM het volgende:
[..]
Thema's zijn overrated. Het gaat al tig topics lang niet over het thema, of enkel de eerste posts.
I know.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:38 schreef Florian_ het volgende:
IQM post de laatste minuten van elke SC niet meer en loopt non stop te F5'en voor de lapo
Mwhehe iddquote:Op maandag 16 februari 2009 16:38 schreef Florian_ het volgende:
IQM post de laatste minuten van elke SC niet meer en loopt non stop te F5'en voor de lapo
Wait for it..... here it comes.... just a second..... NICE!!!!!quote:
Nee, ook met andere TS'en niet.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Door mensen zoals jij, ja. [ afbeelding ]
Ik vind je steeds toffer worden, H. No homo.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:40 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wait for it..... here it comes.... just a second..... NICE!!!!!
Paardje in galop.quote:
Een goed thema is ook belangrijkquote:Op maandag 16 februari 2009 16:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, ook met andere TS'en niet.Uiteindelijk vinden jullie toch het belangrijkst dat jullie weer zo snel mogelijk verder kunnen posten, hm.
Whehehe H.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:41 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik vind je steeds toffer worden, H. No homo.
Liever lui dan moe!quote:Op maandag 16 februari 2009 16:41 schreef reetveter het volgende:
Ik ben nu zo lui dat ik niet eens zin heb om te praten.
Zo'n negerin kreeg een scooter een keer.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:42 schreef reetveter het volgende:
Bij my super sweet 16 krijgt er iemand een fiets in plaats van een auto
Ohh die heb ik gezien.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:42 schreef reetveter het volgende:
quote:Op maandag 16 februari 2009 16:42 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ohh die heb ik gezien.Is dat die negerin? Volgens mij kreeg zij ook heeeeeeeeeeele vette limited edition Nikes.
Ze moeten die kinderen de kogel geven ipv een vervoersmiddel.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:42 schreef reetveter het volgende:
Ik zou ook wel een gay best friend willen.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:43 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ze moeten die kinderen de kogel geven ipv een vervoersmiddel.![]()
Kennen jullie dat programma van Paris Hilton, my new BFF ofzo?Zo'n dikke nicht zit daarin, gatverdamme
Mwehehe, gisteren bij The Simple Life zoende zij met zo'n overduidelijke redneck, die gozer wist niet wat m overkwamquote:Op maandag 16 februari 2009 16:43 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ze moeten die kinderen de kogel geven ipv een vervoersmiddel.![]()
Kennen jullie dat programma van Paris Hilton, my new BFF ofzo?Zo'n dikke nicht zit daarin, gatverdamme
Ik ergerde me dood aan die chick zegquote:
Nee, dat is een ventquote:Op maandag 16 februari 2009 16:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een wijf was.
En dan heeft ie een tabje klaar staan, hoeft ie alleen nog maar op invoeren te drukken.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:38 schreef Florian_ het volgende:
Dat heb ik ook ooit gezien volgens mij. Die gozer had toch ook broers? Iedereen in rep en roer.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:45 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Mwehehe, gisteren bij The Simple Life zoende zij met zo'n overduidelijke redneck, die gozer wist niet wat m overkwam
O en ik keek dat met mn vriendin, geen eigen keuze uiteraard![]()
Leuker dan Nijmegen in ieder geval. Of Helmondquote:
Holy shit, ik dacht echt dat dat een wijf was.quote:
WHERES TE POLE!quote:
Eigenlijk allemaal kutsteden die je nu opnoemt.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Leuker dan Nijmegen in ieder geval. Of Helmond
Van het weekend moest ik in Nijmegen zijn, de TomTom liep echt om de minuut te piepen door al die flitspalen op iedere kruisingWat een kansloze stad is dat zeg.
Pff..het zou toch maar je zoon zijn. Dan heb je echt gefaald als vaderquote:Op maandag 16 februari 2009 16:49 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Holy shit, ik dacht echt dat dat een wijf was.
Nee, totaal niet.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Leuker dan Nijmegen in ieder geval. Of Helmond
Van het weekend moest ik in Nijmegen zijn, de TomTom liep echt om de minuut te piepen door al die flitspalen op iedere kruisingWat een kansloze stad is dat zeg.
Eerwraak.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:49 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Pff..het zou toch maar je zoon zijn. Dan heb je echt gefaald als vader
Godverdomme, man. Kut voor je.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:50 schreef NoelGallagher het volgende:
NIKS BOVEN PUTTEN.
Putten is 1 van de 16 gemeentes in Nederland waar een vloekverbod ingevoerd is
Ja, totaal wel dusquote:
Ironisch dat jij er woontquote:Op maandag 16 februari 2009 16:50 schreef NoelGallagher het volgende:
NIKS BOVEN PUTTEN.
Putten is 1 van de 16 gemeentes in Nederland waar een vloekverbod ingevoerd is
HWHAHAHHAHAHA HOE DIE DAAROP STUITERSquote:
Hahaha hilarisch.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:52 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
HWHAHAHHAHAHA HOE DIE DAAROP STUITERS![]()
![]()
Kensloos!quote:Op maandag 16 februari 2009 16:53 schreef Florian_ het volgende:
Wat vinden jullie van mijn tattoo jongens:
[ afbeelding ]
Misschien zit er een puist onder die Mquote:Op maandag 16 februari 2009 16:54 schreef Smart_ass het volgende:
Die M is echt mislukt. Eigenlijk die hele tattoo maargoed.
Achja wat jou betreft, zegt genoeg.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, totaal wel dusNa Rotterdam de grootste kutstad van Nederland wat mij betreft.
van je ouwe hoer?quote:Op maandag 16 februari 2009 16:53 schreef Florian_ het volgende:
Wat vinden jullie van mijn tattoo jongens:
[ afbeelding ]
Alles wat ik zeg is gewoon zo, moet je onderhand toch weten.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Achja wat jou betreft, zegt genoeg.
Hhaha omg. Komt dat ook in Nederland op de buis ofwat?quote:
Ja, gister de eerste afleveringquote:Op maandag 16 februari 2009 16:57 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hhaha omg. Komt dat ook in Nederland op de buis ofwat?
Was er gister opquote:Op maandag 16 februari 2009 16:57 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
jaquote:Op maandag 16 februari 2009 16:57 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hahaha gaaf. Volgende week kijken dus.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:58 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja, gister de eerste aflevering
Zondag half 9 op rtl5.
Ik zat laatst in zo'n pub en daar stond de TV aan. Was zo'n japans spelprogramma, allemaal met van die supervage opdrachtenquote:Op maandag 16 februari 2009 16:58 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja, gister de eerste aflevering
Zondag half 9 op rtl5.
quote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 16:56 schreef reetveter het volgende:
Fuck he, dit progamma is echht prachtig
Met human tetris enzoquote:Op maandag 16 februari 2009 17:00 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik zat laatst in zo'n pub en daar stond de TV aan. Was zo'n japans spelprogramma, allemaal met van die supervage opdrachtenWas echt tof, weet alleen niet wat de naam was, aangezien het in het japans was geschreven
quote:Op maandag 16 februari 2009 17:00 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik zat laatst in zo'n pub en daar stond de TV aan. Was zo'n japans spelprogramma, allemaal met van die supervage opdrachtenWas echt tof, weet alleen niet wat de naam was, aangezien het in het japans was geschreven
Ahahahha hoe die neger valt bij de boksmuur.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:56 schreef reetveter het volgende:
Fuck he, dit progamma is echht prachtig
[..]
Eh nee dat zat er niet tussen. Maar mensen moesten dan bijvoorbeeld echt zo'n onmogelijk parcours doen met een skateboard (terwijl ze helemaal niet kunnen skateboardenquote:
"Leedvermaak is het beste vermaak."quote:Op maandag 16 februari 2009 17:07 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Eh nee dat zat er niet tussen. Maar mensen moesten dan bijvoorbeeld echt zo'n onmogelijk parcours doen met een skateboard (terwijl ze helemaal niet kunnen skateboarden). Iedereen op z'n bek flikkeren natuurlijk. Prachtige tv
Te mooiquote:Op maandag 16 februari 2009 17:02 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ahahahha hoe die neger valt bij de boksmuur.![]()
![]()
quote:
[..]
Zo baf.quote:
Ja! Hilarisch!quote:Op maandag 16 februari 2009 17:09 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Hahaha...cool, dat ken je dus ook?
Als die er aan hangt whahaquote:
quote:
Van een wipeout topic hier op fok gister.quote:Op maandag 16 februari 2009 17:19 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Vet! Hoe als ik vragen mag? Is niet iets wat je makkelijk kent ofzo!
quote:Op maandag 16 februari 2009 17:19 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Van een wipeout topic hier op fok gister.
Oh, dat kan wel jaquote:Op maandag 16 februari 2009 17:14 schreef Paaskonijn het volgende:
@ Florian. is dat ook dat ze zo'n zeep parcour moeten afleggen met skeelers?![]()
![]()
quote:Op maandag 16 februari 2009 17:40 schreef Smart_ass het volgende:
Of horen die eerste drie niet bij elkaar?
Nee!quote:Op maandag 16 februari 2009 17:40 schreef Smart_ass het volgende:
quote:Op maandag 16 februari 2009 17:40 schreef Smart_ass het volgende:
Over plaatjes gesproken.quote:Op maandag 16 februari 2009 17:43 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]Er komen geen plaatjes uit mijn mond.
Dudette, je bent echt té flauw vandaag.quote:Op maandag 16 februari 2009 17:43 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]Er komen geen plaatjes uit mijn mond.
Die ververst vanzelf.quote:Op maandag 16 februari 2009 17:43 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Over plaatjes gesproken.
Die grafiek bij last.am, ververst die vanzelf of moet je telkens een nieuwe maken?
quote:Op maandag 16 februari 2009 17:43 schreef IQM het volgende:
[..]
Dudette, je bent echt té flauw vandaag.
quote:Op maandag 16 februari 2009 17:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Néé. Niet iets om trots op te zijn. Foei.
quote:
waaromquote:Op maandag 16 februari 2009 18:12 schreef Zotheid het volgende:
GERSJUH!!!11 Ik ging vandaag een foto maken.
quote:Op maandag 16 februari 2009 18:22 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
Is hij zo beter of haal ik hiermee juist dat hele sfeertje weg?
Die ander vind ik mooier, daar lijkt het alsof het een beetje mistig is.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:22 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
Is hij zo beter of haal ik hiermee juist dat hele sfeertje weg?
ik zal maar niet denken waaraan ik zegquote:Op maandag 16 februari 2009 18:25 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
Op deze foto ben ik ook erg trots.
quote:Op maandag 16 februari 2009 18:26 schreef gers het volgende:
[..]
ik zal maar niet denken waaraan ik zeg
Dacht bedoel je?quote:Op maandag 16 februari 2009 18:26 schreef gers het volgende:
[..]
ik zal maar niet denken waaraan ik zeg
Ah, daarom.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:31 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
By far mijn beste foto.
Leuk meisje ook.
quote:Op maandag 16 februari 2009 18:32 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat het een hoax was
Uiteraard. Een camera is een geweldige chick magnet.quote:
quote:
Je had je camera wel iets meer naar beneden mogen doen, dat groene draagt niet echt bij aan de foto vind ikquote:Op maandag 16 februari 2009 18:31 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
By far mijn beste foto.
Leuk meisje ook.
We hebben nog niet geboektquote:
Mooi. Die foto straalt een soort van geluk uit.quote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 18:35 schreef IQM het volgende:
[..]
Echt. Dudette. Niet leuk meer. Stop it. Voor vandaag. Morgen weer, oke?
Djiezus.
quote:Op maandag 16 februari 2009 18:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe gaat het met mijn favoriete submissive
?
[..]
Je had je camera wel iets meer naar beneden mogen doen, dat groene draagt niet echt bij aan de foto vind ik
[..]
We hebben nog niet geboektmoet morgen even terug!
Jij en die meid?quote:Op maandag 16 februari 2009 18:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Uiteraard. Een camera is een geweldige chick magnet.
Dit was zeilkamp vorig jaar waar ik fotograaf. We hebben 2 hele leuke weken gehad..
Goed! Ik heb al wat in het huis gedaan zoals je me opgedragen had.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe gaat het met mijn favoriete submissive
?
Ja, hè. Het heeft voor mij ook wel een speciale betekenis.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mooi. Die foto straalt een soort van geluk uit.
Als je snapt wat ik bedoel.
Dank je!quote:Op maandag 16 februari 2009 18:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik moest heel hard lachenmooie foto hoor
!
Dat is een heuvel op een paar honderd meter afstand.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je had je camera wel iets meer naar beneden mogen doen, dat groene draagt niet echt bij aan de foto vind ik
Ik wil ze nog een keer live zienquote:
Welk hotel hebben jullie op het oog?quote:Op maandag 16 februari 2009 18:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaaabijna zeker dat we die boeken.
Dat ook.quote:
Erg mooi. Zeker die diepere betekenis.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:39 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, hè. Het heeft voor mij ook wel een speciale betekenis.
Het is de hand van m'n nichtje. Maar abstracter gezien, kan je het ook zien als een klein kind dat voor het eerst naar een 'zeepbel' reikt. Dat naar iets reikt wat van veraf hartstikke mooi lijkt, maar als je het aanraakt, uit elkaar spat. Zoals je dat wel vaker zal meemaken als volwassene; zeepbellen die uiteenspatten.
Wauwquote:Op maandag 16 februari 2009 18:39 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Goed! Ik heb al wat in het huis gedaan zoals je me opgedragen had.
Jaaaaa, die scherptediepte doet het 'mquote:Op maandag 16 februari 2009 18:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dank je!
[..]
Dat is een heuvel op een paar honderd meter afstand.
Die foto is genomen met een 300mm lens voor een kleine scherptediepte. Wat ik zelf erg mooi vind.![]()
quote:Op maandag 16 februari 2009 18:41 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik wil ze nog een keer live zien
Of ze laat hem juist gaan, een bel van gedachten van een klein kind.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:39 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, hè. Het heeft voor mij ook wel een speciale betekenis.
Het is de hand van m'n nichtje. Maar abstracter gezien, kan je het ook zien als een klein kind dat voor het eerst naar een 'zeepbel' reikt. Dat naar iets reikt wat van veraf hartstikke mooi lijkt, maar als je het aanraakt, uit elkaar spat. Zoals je dat wel vaker zal meemaken als volwassene; zeepbellen die uiteenspatten.
Zo kan het ook, ja.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:44 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Of ze laat hem juist gaan, een bel van gedachten van een klein kind.
Niemand weet echt wat er in omgaat, en zodra je het probeert te vormen spat het uit elkaar. Je zal nooit echt weten wat er in omgaat
Diepe shizzle
quote:Op maandag 16 februari 2009 18:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wauwik ben trots op je.
[..]
Jaaaaa, die scherptediepte doet het 'm..
Waar is dat?quote:Op maandag 16 februari 2009 18:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sorra Daurada heet het!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 februari 2009 18:44 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Sydney was mijn 5de keer, was GVD te laat voor kaarten op 4 maart in de melkweg maar ze komen wel weer!!!!
Ze deden ook van het nieuwe album comanche, warrior's dance, invaders must die en take me to the hospital![]()
Hmm. Nee, daar ben ik niet geweest.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sorra Daurada heet het!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ken jij dat nummer van blablabla ...seconds left/ to goquote:Op maandag 16 februari 2009 18:44 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Sydney was mijn 5de keer, was GVD te laat voor kaarten op 4 maart in de melkweg maar ze komen wel weer!!!!
Ze deden ook van het nieuwe album comanche, warrior's dance, invaders must die en take me to the hospital![]()
Als het een oude opa-hand was, was 'ie perfect.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:46 schreef Zotheid het volgende:
Dit vind ik ook een erg mooie foto:
[ afbeelding ]
De ervaren, doorleefde hand die nieuw leven op weg helpt deze bittere wereld in.
Niet van mij trouwens.
Wat een vieze nagels.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:46 schreef Zotheid het volgende:
Dit vind ik ook een erg mooie foto:
[ afbeelding ]
De ervaren, doorleefde hand die nieuw leven op weg helpt deze bittere wereld in.
Niet van mij trouwens.
OMG! I SEE YOU!quote:Op maandag 16 februari 2009 18:48 schreef Breathtaking het volgende:
Ah en dit is trouwens een van mijn favoriete foto's:
[ afbeelding ]
Vind je dat echt?quote:
Onverzorgd.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:48 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Vind je dat echt?
Valt toch hartstikke mee?
Bij Kb. moet alles hartstikke schoon en perfect zijn. Een stoere harde-werkershand hoort daar niet bij.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:48 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Vind je dat echt?
Valt toch hartstikke mee?
No waiiiiii, dat was echt 1,5 jaar geleden ofzo dat ik die bwerkt hebquote:Op maandag 16 februari 2009 18:48 schreef IQM het volgende:
[..]
OMG! I SEE YOU!
Wel goed bewerkt, btw.Weet nog wel dat je met het origineel aan het stoeien was...
You have got to be fucking kidding mequote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 18:46 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ken jij dat nummer van blablabla ...seconds left/ to go
zoiets?
Komt het je toevallig bekend voor? Ik weet de titel daar niet van
Ik denk niet dat IQM nog met me wil trouwen.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
You have got to be fucking kidding me
Jij trouwt later met een homo
Hm het komt me bekend voorquote:
Ik heb echt niet alleen zulke foto's van haar gemaakt hoor.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaaaaa, die scherptediepte doet het 'm..
Dank je!quote:Op maandag 16 februari 2009 18:45 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik wilde het net zeggen want vond ook dat je dat effect met een 400mm lens nooit zou bereiken, goede keus Zotheid, netjes gedaan!!
Gaaf!quote:Op maandag 16 februari 2009 18:48 schreef Breathtaking het volgende:
Ah en dit is trouwens een van mijn favoriete foto's:
[ afbeelding ]
Hoezo 'dat soort vakanties'?quote:Op maandag 16 februari 2009 18:52 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hm het komt me bekend voor
Mijn vriendin zoekt ook allemaal van dat soort hotels op voor de vakantie, terwijl ik niet echt van dat soort vakanties ben
Maar eens zal toch de eerste keer moeten zien.
Heb dus al een stuk of honderd van dat soort hotels voorbij zien komen![]()
Wist ik het maarquote:
mee eens. Gewoon normale nagels.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:52 schreef Breathtaking het volgende:
Ik vind die nagels overigens juist verzorgd. Kijk nou, niet te kort niet te lang, mooie witte randjes..
Als je daar al niet tevreden mee bent
Waarom zulke lelijke C's erdoor heen, zet gewoon zotheid © rechtsonder :$quote:Op maandag 16 februari 2009 18:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb echt niet alleen zulke foto's van haar gemaakt hoor.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Dank je!
Met veel uitgaan, disco's, strand en constante brakheidquote:Op maandag 16 februari 2009 18:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoezo 'dat soort vakanties'?
Hmm. Dan was het iets anders. Je liet me in ieder geval het origineel zien en ook een bewerkte, waarbij de kleuren niet meer zo mooi waren. In tegenstelling tot deze dus.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
No waiiiiii, dat was echt 1,5 jaar geleden ofzo dat ik die bwerkt heb!
En ja er was limonade over mn foto's heen gevallentoen moesten ze drogen.
Vind ik ook! Niets is zo erg als mannen met lange nagels.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:52 schreef Breathtaking het volgende:
Ik vind die nagels overigens juist verzorgd. Kijk nou, niet te kort niet te lang, mooie witte randjes..
Als je daar al niet tevreden mee bent
Jerk nails (aldus Lily en Robin)quote:Op maandag 16 februari 2009 18:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
You have got to be fucking kidding me
Jij trouwt later met een homo
toch wel goed luc?quote:
Ik moest een beetje grinniken, maar verder vind ik dat je eisen echt veel en veel te hoog liggenquote:Op maandag 16 februari 2009 18:52 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik denk niet dat IQM nog met me wil trouwen.![]()
![]()
Ik dacht al wat is dat oranje op haar gezicht.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:53 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Waarom zulke lelijke C's erdoor heen, zet gewoon zotheid © rechtsonder :$
quote:
Het is KLB, je moet toch wat.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:55 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik moest een beetje grinniken, maar verder vind ik dat je eisen echt veel en veel te hoog liggen
VERTEL.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:56 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik heb prima nagels, alleen maak ik constant mn nagelranden kapot, tot bloedens aan toe
Ik bijt geen nagels, maar heb een andere tik met mn handen
3 nummertjes vind ik wel goed, prayer of the refrugee, swing life away, en hero of warquote:
Ik vroeger ook. Maar na een sterk staaltje mind over body heb ik dat afgezworen.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:56 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik heb prima nagels, alleen maak ik constant mn nagelranden kapot, tot bloedens aan toe
Ik bijt geen nagels, maar heb een andere tik met mn handen
Deze foto's zijn bestemd voor verkoop en eigenlijk niet voor mijn portfolio. Copyright staat op naam van mijn oom voor wie ik freelance werk, foto's zijn dus niet van mij en dit is dus het idee van mijn oom.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:53 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Waarom zulke lelijke C's erdoor heen, zet gewoon zotheid © rechtsonder :$
De regel erbovenquote:
Ik kan me iets met bloc party herrineren, steeds meer nummertjes goed gaan vinden.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:57 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
3 nummertjes vind ik wel goed, prayer of the refrugee, swing life away, en hero of war
Tic.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:58 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
De regel erboven
Dat is mn tik, het kapotmaken van mn vingers
Rukken is geen tik, dat is een verslaving en dat is heel vervelend hoor
Dat is niet echt mijn planning namelijkquote:Op maandag 16 februari 2009 18:54 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Met veel uitgaan, disco's, strand en constante brakheid
Jammer van de scherpte.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:57 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dat nummer is zo goed
[ afbeelding ]
Dat vond ik wel een toffe foto
Mijn eerste echte keer alleen met vrienden op vakantie was naar Malgrat de Mar, dat was in 94....quote:Op maandag 16 februari 2009 18:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoezo 'dat soort vakanties'?
Pas nou maar op, voor je het weet slapt the universe je in the facequote:
Hoe maak je ze kapot zonder te bijten dan? Ik bijt altijd eerst een stukje en dan trek ik ze er vanaf.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:58 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
De regel erboven
Dat is mn tik, het kapotmaken van mn vingers
Rukken is geen tik, dat is een verslaving en dat is heel vervelend hoor
hihiquote:Op maandag 16 februari 2009 18:59 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik kan me iets met bloc party herrineren, steeds meer nummertjes goed gaan vinden.
quote:Op maandag 16 februari 2009 18:53 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wist ik het maar
Gehoord bij vrienden van me, was toen alleen te stoned om te denken dat ik de titel moest vragen
Verwacht niet heel oud, maar niet van het nieuwe album denk ik
Dat seconds komt de hele tijd voor in het nummer, zwaardere mannenstem die het zegt/zingt
You are allowed to slap my face, but you are not allowed to slap my mind! Good day, sir!quote:Op maandag 16 februari 2009 19:00 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Pas nou maar op, voor je het weet slapt the universe je in the face
Ik ga dit jaar voor het eerst zonder mn ouders naar het buitenlandquote:Op maandag 16 februari 2009 19:00 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Mijn eerste echte keer alleen met vrienden op vakantie was naar Malgrat de Mar, dat was in 94....![]()
Kan mij nog herrineren dat het toen vet stoer was in t-shirts te lopen met een klein logo op de voorkant en een print op de achtergrond, met name van Ocean Pacific en Oxbow.....dat was de sjit toendertijd!!!
En dan zo'n petje met miami dolphins of de los angeles raiders....HAHAHAHAHHAHAH@1!@!@@!12![]()
Good fun man, good fun....
In de Crown & Anchor pub op het oude plein aan het het eind van de boulevard (bij het grote ijzeren anker) mailbu met ananassap kopen.....
Memories!!!!!!
Nee ik bedoel het vlees om mn nagels heen, ik weet niet zo goed hoe dat heetquote:Op maandag 16 februari 2009 19:00 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hoe maak je ze kapot zonder te bijten dan? Ik bijt altijd eerst een stukje en dan trek ik ze er vanaf.Vies he?
![]()
Maar opzich zie je wel nog een heel klein wit randje.
Wanneer het pijn gaat doen stop ik.
Jij hebt een vriendin dus jij zou die verslaving helemaal niet hoeven hebben.
Hahahahaquote:Op maandag 16 februari 2009 19:00 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Mijn eerste echte keer alleen met vrienden op vakantie was naar Malgrat de Mar, dat was in 94....![]()
Kan mij nog herrineren dat het toen vet stoer was in t-shirts te lopen met een klein logo op de voorkant en een print op de achtergrond, met name van Ocean Pacific en Oxbow.....dat was de sjit toendertijd!!!
En dan zo'n petje met miami dolphins of de los angeles raiders....HAHAHAHAHHAHAH@1!@!@@!12![]()
Good fun man, good fun....
In de Crown & Anchor pub op het oude plein aan het het eind van de boulevard (bij het grote ijzeren anker) mailbu met ananassap kopen.....
Memories!!!!!!
Hm dan zal ik wel te stoned zijn geweest en het allemaal verkeerd begrepen hebbenquote:Op maandag 16 februari 2009 19:01 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Hmmm...het woord seconds zegt me niet veel, heb ff gezocht maar zie het hier ook niet zo snel!
http://www.theprodigy.nl/files/lyrics/lyrics.php#43
En ik vind 'm gaafquote:Op maandag 16 februari 2009 18:57 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dat nummer is zo goed
[ afbeelding ]
Dat vond ik wel een toffe foto
Doet me denken aan die mopquote:Op maandag 16 februari 2009 19:02 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee ik bedoel het vlees om mn nagels heen, ik weet niet zo goed hoe dat heet![]()
Ik vond rise against ook langzaam steeds beter worden. Dat heb ik eigenlijk met bijna alle muziek.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:00 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
hihibij bloc party moet je er even door hun style komen maar. Hoe meer je het luistert hoe vetter je dat styltje gaat vinden
Zover ben ik nog nietquote:Op maandag 16 februari 2009 19:01 schreef IQM het volgende:
[..]
You are allowed to slap my face, but you are not allowed to slap my mind! Good day, sir!
Ja, je hebt gelijk.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:02 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee ik bedoel het vlees om mn nagels heen, ik weet niet zo goed hoe dat heet![]()
En mn vriendin woont doordeweeks te ver weg
Besides, ook al gebruikt een crackjunkie heroïne hij blijft nog wel verslaafd aan crack.
De VROUW !!!!EINZquote:Op maandag 16 februari 2009 19:04 schreef IQM het volgende:
[..]
Doet me denken aan die mop; hoe het vet rond de vagina heet.
Schoonheid?quote:Op maandag 16 februari 2009 19:04 schreef IQM het volgende:
[..]
Doet me denken aan die mop; hoe het vet rond de vagina heet.
Niet? Wow, da's wel tof!quote:Op maandag 16 februari 2009 19:05 schreef DutchErrorist het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Gewoon vanwege de kekke kleurtjes (niet gephotoshopt)
I love the painquote:Op maandag 16 februari 2009 19:05 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk.
Ja dat heb ik ook. Maar als je dan een velletje teveel wegbijt/weghaalt en je dan tegen de zijkant van je vinger drukt dan krijg je echt zo'n kutgevoel.
kunnen jullie nou al is een nummertjequote:Op maandag 16 februari 2009 19:06 schreef Silentalarm het volgende:
net marilyn manson gespeeld met mn band. klonk best vet.
Goaf!quote:Op maandag 16 februari 2009 19:02 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Die kan ik niet instellen![]()
[ afbeelding ]
Met kleurenflitser
quote:Op maandag 16 februari 2009 19:01 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is mijn mooiste foto. Alhoewel ik het achteraf gezien wel jammer vind dat ie niet symmetrisch is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |